Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 10:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: Vintage Spotting (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 234
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 23 Maj 2008 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

har i set den delphon med indbygget rørforstærker der er på ksb?



__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1571
Sendt: 23 Maj 2008 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
har i set den delphon med indbygget rørforstærker der er på ksb?



Så den godt, den er søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød. Men prisen er vist ikke så sød.


Spottede lige den her:



dba.dk.

Prisen på 500,- er vist ikke rigtig gal.

PQR


__________________
Masser af vintage grej.

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 23 Maj 2008 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

pqrannes skrev:



Spottede lige den her:



dba.dk.

Prisen på 500,- er vist ikke rigtig gal.

PQR
[/QUOTE]

Der sidder Jørgen Schau trafoer i den - jeg bruger den med min SPU / TD 124 - det lyder super godt sammen og prisen er rimelig


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1430
Sendt: 23 Maj 2008 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Hvordan ville den gøre sig med en dl 103?
Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 23 Maj 2008 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

Dejá Vu.

Det er en no-go.

T-20 (Mk I) er beregnet til PU'er med lav udgangsimpedans og svagt output.

Data:

Load Impedance: 30 ohm (via 47 k ohm).

Gain: 32dB (1:40).
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
stiv
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1062
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 07:48 | IP-adresse registreret  

Step up transformator  der er jo mange modeller fra bl.a Ortofon, at vælge mellem (jeg har talt 12 modeller ind til nu)...
 Jeg fandt en T-30 til rimelige penge, som lever fuldt ud op til mine forventningerden er fra 1980, det står der inden i på en label
 
Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

krenzler skrev:
Dejá Vu.

Det er en no-go.

T-20 (Mk I) er beregnet til PU'er med lav udgangsimpedans og svagt output.

Data:

Load Impedance: 30 ohm (via 47 k ohm).

Gain: 32dB (1:40).


Jeg vil lige bakke Krenzler tal op med en øre-viden-beretning det lyder ikke godt med 103 og T-20
Det lyder som om du tager en overstyret CD og equlizer og så skrue helt tilfældigt vildt op skifte hvis ned på knapperne - underlig lyd - somså snart der kommer en SPU på skifter til noget ganske anderledes.

JEg tror T-30 har flere indstillingsmuligheder, men jeg ved ikke om nogen af de duer med en 103'er


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
gurup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 240
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

Hej noget ikke helt off topic men er den rigtige mc pre/step til min  gl. mc30 super,- t20 eller t30 (hvis jeg en dag får råd og løber over en, eller er de overhovedet bedre end min gl.thorhauge fet mc pre som jeg har nu , hm måske svært at svare på ? mvh
Til top Vis gurup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gurup
 
Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2337
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:

Sveske skrev:
En unavngiven sansui på qxl http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=538208846#questions
jeg tror det er en 101 (ikke at forveksle med en 111er) måske 222



Der er godt nok mange herindefra (LouBP og jeg selv i hvert fald) der har spurgt til den auktion. Nu er mysteriet så løst: Der er tale om en 101

__________________

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Guldtuborg skrev:


Godt billede - tak for det.

r-l-b skrev:
.JEg tror T-30 har flere indstillingsmuligheder, men jeg ved ikke om nogen af de duer med en 103'er


48 ohm indstillingen passer sikkert fint.





Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1430
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 11:12 | IP-adresse registreret  

Ja, een higer og søger jo.. . Men så venter det bare lidt - det haster heldigvis ikke 
Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Denons egen AU-300LC er ikke super dyr. Der findes selvfølgelig bedre men deraf prisen.

Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1430
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

krenzler skrev:
Denons egen AU-300LC er ikke super dyr. Der findes selvfølgelig bedre men deraf prisen.



Det løber alligevel lidt deropad - jeg foretrækker nok også at købe brugt, så jeg kan få mine penge hjem, skulle jeg en dag få lyst til at prøve noget andet
Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør
 
stiv
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1062
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

tunghoer skrev:
Ja, een higer og søger jo.. . Men så venter det bare lidt - det haster heldigvis ikke 


Hej tunghør, a hva higer og søger du efter havde ellers hørt, at du ikke forlanger mere  efter din succes med Tandberg receiveren TR 2075'

Og så lige noget guf at se på, det er jo det vi bruger denne tråd til   Fisher SA 300B, jeg kender ikke alderen, men mon ikke den er vintage  



Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

Sveske skrev:
r-l-b skrev:

Sveske skrev:
En unavngiven sansui på qxl http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=538208846#questions
jeg tror det er en 101 (ikke at forveksle med en 111er) måske 222



Der er godt nok mange herindefra (LouBP og jeg selv i hvert fald) der har spurgt til den auktion. Nu er mysteriet så løst: Der er tale om en 101

Haha, ja det var godt nok vildt, Sjovt han ikke lige orkede at skrive det i første omgang



__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 
tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1430
Sendt: 25 Maj 2008 kl. 01:50 | IP-adresse registreret  

Guldtuborg skrev:
tunghoer skrev:
Ja, een higer og søger jo.. . Men så venter det bare lidt - det haster heldigvis ikke 


Hej tunghør, a hva higer og søger du efter havde ellers hørt, at du ikke forlanger mere  efter din succes med Tandberg receiveren TR 2075'

Og så lige noget guf at se på, det er jo det vi bruger denne tråd til   Fisher SA 300B, jeg kender ikke alderen, men mon ikke den er vintage  





Forlanger og forlanger - man kan jo godt holde lidt øje med et par småting

-Det er forøvrigt en floot sag du viser der, GT. Er den til salg et eller andet sted?

Jeg synes forøvrigt jeg kan genkende mange af de dimser de har brugt fra min 2075'er. Samme dimser der'
Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør
 
ML_CLS
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Oktober 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1187
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Så er der evt. nogle der skal skynde sig

tjek Lauritz.com 

Sidste time er gået i gang og stumperne sælges seperat

1 stk. Audio Reseach D-160

1 stk. Audio Research SP-9 

1 sæt Quad ELS-63 med Gradient subwoofere (ink. EC)

 og det er ikke mine varer eller nogen jeg kenders

 



__________________
Fort Lauderdale, Florida
Til top Vis ML_CLS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ML_CLS
 
ML_CLS
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Oktober 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1187
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

hvad var så hammerslag på do. varer 

Audio Research SP-9  4900,-  

Audio Reseach D-160  6400,-

Quad ELS-63 med Gradient subwoofere (ink. EC)  6600,-

 

SP-9 auktionen gik en del over fornuften for det vindende buds vedkommende ...,

der skal jo ligges hammerslagsgebyr a 50,- kr. plus 20% i salær af det opnået max. bud.



__________________
Fort Lauderdale, Florida
Til top Vis ML_CLS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ML_CLS
 
pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1571
Sendt: 27 Maj 2008 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

ML_CLS skrev:

hvad var så hammerslag på do. varer 

... Quad ELS-63 med Gradient subwoofere (ink. EC)  6600,-

... der skal jo ligges hammerslagsgebyr a 50,- kr. plus 20% i salær af det opnået max. bud.




Nåede man ikke at være med, kan man vist købe et præcist tilsvarende sæt lige her på kbs, dog lidt dyrere (kr. 14.000).

PQR


__________________
Masser af vintage grej.

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 31 Maj 2008 kl. 01:45 | IP-adresse registreret  

En for eventyrlystne feinschmeckere.

Pioneer Exclusive...

P3 & P3a @ VintageKnob.

Hvad koster det at få fragtet +45 kg fra Japan?
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 

<< Forrige Side af 234 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes