| Forfatter |
|
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 23 Maj 2008 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
har i set den delphon med indbygget rørforstærker der er på ksb?
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 23 Maj 2008 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
har i set den delphon med indbygget rørforstærker der er på ksb?

|
|
|
Så den godt, den er søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød. Men prisen er vist ikke så sød. Spottede lige den her:  på dba.dk. Prisen på 500,- er vist ikke rigtig gal. PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 23 Maj 2008 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spottede lige den her:  på dba.dk. Prisen på 500,- er vist ikke rigtig gal. PQR [/QUOTE] Der sidder Jørgen Schau trafoer i den - jeg bruger den med min SPU / TD 124 - det lyder super godt sammen og prisen er rimelig __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 23 Maj 2008 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan ville den gøre sig med en dl 103?
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 23 Maj 2008 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejá Vu.
Det er en no-go.
T-20 (Mk I) er beregnet til PU'er med lav udgangsimpedans og svagt output.
Data:
Load Impedance: 30 ohm (via 47 k ohm).
Gain: 32dB (1:40).
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 24 Maj 2008 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Step up transformator  der er jo mange modeller fra bl.a Ortofon, at vælge mellem (jeg har talt 12 modeller ind til nu)...  Jeg fandt en T-30 til rimelige penge, som lever fuldt ud op til mine forventninger  den er fra 1980, det står der inden i på en label 
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 24 Maj 2008 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Dejá Vu.
Det er en no-go.
T-20 (Mk I) er beregnet til PU'er med lav udgangsimpedans og svagt output.
Data:
Load Impedance: 30 ohm (via 47 k ohm).
Gain: 32dB (1:40). |
|
|
Jeg vil lige bakke Krenzler tal op med en øre-viden-beretning  det lyder ikke godt med 103 og T-20 Det lyder som om du tager en overstyret CD og equlizer og så skrue helt tilfældigt vildt op skifte hvis ned på knapperne - underlig lyd - somså snart der kommer en SPU på skifter til noget ganske anderledes. JEg tror T-30 har flere indstillingsmuligheder, men jeg ved ikke om nogen af de duer med en 103'er __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
gurup Forum Bruger


Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 24 Maj 2008 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej noget ikke helt off topic men er den rigtige mc pre/step til min gl. mc30 super,- t20 eller t30 (hvis jeg en dag får råd og løber over en, eller er de overhovedet bedre end min gl.thorhauge fet mc pre som jeg har nu , hm måske svært at svare på ? mvh
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 24 Maj 2008 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
jeg tror det er en 101 (ikke at forveksle med en 111er) måske 222 |
|
|
Der er godt nok mange herindefra (LouBP og jeg selv i hvert fald) der har spurgt til den auktion. Nu er mysteriet så løst: Der er tale om en 101 __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 24 Maj 2008 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 24 Maj 2008 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, een higer og søger jo..  . Men så venter det bare lidt - det haster heldigvis ikke
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 24 Maj 2008 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denons egen AU-300LC er ikke super dyr. Der findes selvfølgelig bedre men deraf prisen.
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 24 Maj 2008 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Denons egen AU-300LC er ikke super dyr. Der findes selvfølgelig bedre men deraf prisen.
|
|
|
Det løber alligevel lidt deropad - jeg foretrækker nok også at købe brugt, så jeg kan få mine penge hjem, skulle jeg en dag få lyst til at prøve noget andet
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 24 Maj 2008 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 24 Maj 2008 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
r-l-b skrev:
jeg tror det er en 101 (ikke at forveksle med en 111er) måske 222 |
|
|
Der er godt nok mange herindefra (LouBP og jeg selv i hvert fald) der har spurgt til den auktion. Nu er mysteriet så løst: Der er tale om en 101 |
|
|
Haha, ja det var godt nok vildt, Sjovt han ikke lige orkede at skrive det i første omgang __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 25 Maj 2008 kl. 01:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
| Sendt: 27 Maj 2008 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der evt. nogle der skal skynde sig 
tjek Lauritz.com 
Sidste time er gået i gang og stumperne sælges seperat
1 stk. Audio Reseach D-160
1 stk. Audio Research SP-9
1 sæt Quad ELS-63 med Gradient subwoofere (ink. EC)
og det er ikke mine varer eller nogen jeg kenders 
__________________ Fort Lauderdale, Florida
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
| Sendt: 27 Maj 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad var så hammerslag på do. varer 
Audio Research SP-9 4900,- 
Audio Reseach D-160 6400,- 
Quad ELS-63 med Gradient subwoofere (ink. EC) 6600,- 
SP-9 auktionen gik en del over fornuften for det vindende buds vedkommende ...,
der skal jo ligges hammerslagsgebyr a 50,- kr. plus 20% i salær af det opnået max. bud.  __________________ Fort Lauderdale, Florida
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 27 Maj 2008 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
ML_CLS skrev:
hvad var så hammerslag på do. varer  ... Quad ELS-63 med Gradient subwoofere (ink. EC) 6600,-
... der skal jo ligges hammerslagsgebyr a 50,- kr. plus 20% i salær af det opnået max. bud.  |
|
|
Nåede man ikke at være med, kan man vist købe et præcist tilsvarende sæt lige her på kbs, dog lidt dyrere (kr. 14.000). PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 31 Maj 2008 kl. 01:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |