| Forfatter |
|
Weissbier Forum Bruger


Bruger siden: 11 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var på det lokale loppemarked i Ballerup i dag og så en yderst bombet Revox A50 forstærker. Sælger ville have kr. 200 for den, men kors hvor var den grim med ridser, buler og træsvøbet betrukket med læder - velbekomme!  __________________ Martin Hinge
Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
|
| Til top |
|
| |
bjerager Udelukket fra forum


Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 787
|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
A50´eren er vist heller kke noget særligt - har jeg ladet mig fortælle, har dog aldrig hørt den selv
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 22 April 2008 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 23 April 2008 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det her lækre sæt gik lige på Lauritz for 1350 - havde ikke råd at være med - men på den anden side har jeg storebor SP 1000 så jeg behøver den ikke - forstærkeren er ret fed 2 x 30 watt 
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 23 April 2008 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er det lige for et sæt, Rlb? Jeg kan ikke lige genkende det, men det ser spændende ud
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 24 April 2008 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke for at skifte emne, men er der nogen som ved hvor jeg kan støve sådan en 7" single adaptor op henne magen til den i rød plast som er på billedet? (Den behøver ikke at være rød).  Jeg havde selv et par stykker af dem helt tilbage i de tidlige 80'ere, men de forsvandt for mange år siden sammen med min gamle Akai konfirmations pladespiller.  Jeg synes at kunne huske at navnet på dem var Disco-et-eller-andet? Når jeg en sjælden gang imellem får et 7" single afspilningsflip, så savner jeg den smarte lift funktion som den har med den indbyggede krave, for det kan være en pain in the a$$ at famle en tynd single op med et par meget korte fingernegle fra den hårde og glatte Achromat som jeg bruger på min pladespiller. __________________ En Tandberg gi'r sig aldrig ud for mere end den er
|
| Til top |
|
| |
alterego Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 198
|
| Sendt: 24 April 2008 kl. 03:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 24 April 2008 kl. 07:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er SP 430 og CSV 300
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 24 April 2008 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg så lige at der var sat et enejers anlæg til salg 
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 24 April 2008 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er det sat til salg henne?  __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 24 April 2008 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
herinde under KSB
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 24 April 2008 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
ksb
Men hør nu lige, hvis du har råd og jeg ikke har, så står verden da ikke længere
pjat pjat, men jeg ville sgu gerne have et komplet Revox anlæg her forbi engang  __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Pingel Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har I set at der sat en hel 80ér samling til salg på Lauritz.com ? Nogen der ved hvorfor ? Der er både Audio Research, Stax, Quad ESL63 og Linn Lp12.
Er der nogen der ved hvilken PU der sidder på Lp12´eren?
En chance for at gøre en anstændig handel...
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, har siddet og undret mig over præcis det samme.
Desværre er egenkapitalen ikke til det
Så jeg springer over. Linnen er ellers så forfærdeligt pæn, omend armen på pågældende eksemplar ikke imponerer mht. stand __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det kommer fra samme ejer - som har behnadlet mørcharmen og linn pladespilleren temmeligt hårdt af billederne at dømme vil jeg ikke tro at det er i bedste stand - jeg kan heller ikke kende pickuppen.
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
bjerager Udelukket fra forum


Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 787
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pickuppen ligner en ortofon mc-20 super, bare uden nogle af messingflankerne.
Ser ud som om gummiet på armliften er kaput, meen mon ikke den er værd at redde.
De der Quad højtalere gad jeg godt eje, hvis bare jeg havde plads - og råd....
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er lidt ærgeligt man ikke har de penge, jeg kunne godt tænke mig de Elektrostater da måske med Audio research for- og effekt delen, man kunne samle et helt fint anlæg derinde lige nu.. Det er dog sjældent jeg tør at byde på noget på Laurtz, det er jo ærgeligt at de ikke tjekker det og så måske kunne garantere det virker __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
MSG1979 Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 646
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Linkster på banen - du kan det der pjat Krenzler. Takker!  Lækkert grej der. 160 audio research rørwatt gad jeg da lidt godt at høre. Er der ikke nogen jeg kender der gider købe det?
|
| Til top |
|
| |