Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 13:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Jan Thaulov Lytje (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 09 Januar 2009 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Har kun prøvet at blive snydt engang før og det er mange år siden det var af en fra HA nogle ram jeg betalte for.

Men fik min penge tilbage forbi jeg bliv ved og ved og var sgu ligegald hvem han var og hvad han lavet.

Hader folk der snyder, men der er mange af dem.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

flpdk
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 01 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 Januar 2009 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Heldigvis er jeg ikke stødt på sådanne tåber endnu. Når jeg sælger noget, får køber mulighed for at hente det og betale kontant. Hvis varen skal sende, skal vedkommende først sætte pengene ind på min konto, ellers bli'r der ingen handel. Der er kun de to muligheder, ikke noget med at han/hun lige kommer forbi med pengene i næste uge o.s.v. - den går ikke.

Desværre vrimler det med skvadderhoveder og så længe mennesket eksisterer på denne jord forsvinder de ikke, så man skal altid være på vagt og sikre sig bedst muligt.

RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 09 Januar 2009 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

Hej Keler en virkelig træls situation. Fatter ikke folks moral, selv er jeg på su men kunne ikke finde på at snyde nogen fordi jeg ikke har mange penge!

Hvordan kan man være glad for noget man har sjålet eller snydt sig frem til?

Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 11 Januar 2009 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Keler skrev:
Det har du ret i. Det har jeg heller ikke tænkt mig. Han er jo bare en sølle taber uden noget liv.

I følge tråden, har manden jo en dejlig motorcykel. Så han har da et friluftsliv..! 

Mvh.
Niels

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 Januar 2009 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Hvis han nu kører med hjelm, er det så stadig friluftsliv?

Til top Vis AkilleuZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AkilleuZ

HenrikW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006
Lokalitet: København
Sendt: 12 Januar 2009 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

flpdk skrev:

Heldigvis er jeg ikke stødt på sådanne tåber endnu. Når jeg sælger noget, får køber mulighed for at hente det og betale kontant. Hvis varen skal sende, skal vedkommende først sætte pengene ind på min konto, ellers bli'r der ingen handel. Der er kun de to muligheder, ikke noget med at han/hun lige kommer forbi med pengene i næste uge o.s.v. - den går ikke.

Desværre vrimler det med skvadderhoveder og så længe mennesket eksisterer på denne jord forsvinder de ikke, så man skal altid være på vagt og sikre sig bedst muligt.

Sådan handler jeg også. Man får som regel heller ikke varen med ud af butikken før end man har betalt

Men Rigtig ærgelig historie. Der er ikke mulighed for at du kan få dit udstyr tilbage istedet for at vente x tid på pengene?

Mvh. Henrik

Morell
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Neon^

Bruger siden: 28 Februar 2005
Sendt: 12 Januar 2009 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Manden har en åben profil på Facebook og af hvad man kan se, har han da ingen problemer med at købe billet til AC/DC eller noget. Og hans Virago 1100 er da heller ik helt billig...

Utroligt at han vil gøre sig selv til en taber for så lidt.

CPH-R
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 Januar 2009 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

Har nogle veninder fra Canada, Us og Italien, vi sad en aften og talte om hvordan de havde det med Danmark, og Skandinavien ”de arbejder som modeller i hele norden” de syntes at vi generelt var nogle søde og sjove mennesker, med helt ekstremt naive og accepterende over for autoriteter….!? Som de udtrykte det ”You people need to say.! I TAKE NO sh*t..” og tro mig, havde det været en af dem, havde de bidt sig fast i røven på manden, om ikke andet for at få sit grej igen…

Ikke fordi det skal være en opfordring til selvtægt, men der er stæder hvor man ikke altid skal kikke ned i gulvet og accepterer tingene…

Eks. Når man står i en butik og får at vide ”det altså ikke mig der har lavet reglerne” NEJ det er det nok ikke men det er dig der har sagt JA til jobbet, og så der din opgave at sparke op i systemet, så jeg bliver tilfreds…

Er selv en meget flink og accepterende person, men efter den aften, tit tænkt over deres holdning og brugt den, og det ikke fordi jeg er blevet en hård banan, men bruger ofte deres holdning og det virker… om ikke andet til min egen tilfredsstillelse. Sidst var her i sidste uge hvor jeg skulle købe en ny Kildemose cykel til min datter, og fandt ud af at Kildemose cykler KUN sælges til den på nettet angivet pris af 3200,- så har jeg altså ikke nogle problemer med at fortælle manden, jeg agter at ringe rundt til hele landet for at få den bedste pris..!? for det er da et problem mellem butikkerne og Kildemose…

Serritzlev
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2008
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 12 Januar 2009 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

slettet.

Til top Vis Serritzlev's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Serritzlev

NEHusker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Fyn Vest
Sendt: 25 Januar 2009 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Hvis han ligge inde med en motorcykel er der ikke noget at rafle om. Få advokaten til at få fogeden til at troppe op på
mandens bopæl og konfiskér l**tet

Når det offentlige kan knalde folk for bedrageri med Facebook som bevis, kan en civilret også. Det må være præcedens!
Til top Vis NEHusker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NEHusker Besøg NEHusker's Websted

RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005
Sendt: 27 Januar 2009 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

CPH-R skrev:

Har nogle veninder fra Canada, Us og Italien, vi sad en aften og talte om hvordan de havde det med Danmark, og Skandinavien ”de arbejder som modeller i hele norden” de syntes at vi generelt var nogle søde og sjove mennesker, med helt ekstremt naive og accepterende over for autoriteter….!? Som de udtrykte det ”You people need to say.! I TAKE NO sh*t..” og tro mig, havde det været en af dem, havde de bidt sig fast i røven på manden, om ikke andet for at få sit grej igen…

Ikke fordi det skal være en opfordring til selvtægt, men der er stæder hvor man ikke altid skal kikke ned i gulvet og accepterer tingene…

Eks. Når man står i en butik og får at vide ”det altså ikke mig der har lavet reglerne” NEJ det er det nok ikke men det er dig der har sagt JA til jobbet, og så der din opgave at sparke op i systemet, så jeg bliver tilfreds…

Er selv en meget flink og accepterende person, men efter den aften, tit tænkt over deres holdning og brugt den, og det ikke fordi jeg er blevet en hård banan, men bruger ofte deres holdning og det virker… om ikke andet til min egen tilfredsstillelse. Sidst var her i sidste uge hvor jeg skulle købe en ny Kildemose cykel til min datter, og fandt ud af at Kildemose cykler KUN sælges til den på nettet angivet pris af 3200,- så har jeg altså ikke nogle problemer med at fortælle manden, jeg agter at ringe rundt til hele landet for at få den bedste pris..!? for det er da et problem mellem butikkerne og Kildemose…

Hej der tager du og dine "model veninder" helt fejl det er netop den danske tiltro (social kapital http://da.wikipedia.org/wiki/Social_kapital ) som gør at vi i dk kan drive forretning så godt og derved er en af de mest udviklede videns lande i verden og vi har god vækst i samfundet http://www.aeraadet.dk/media/filebank/org/Velfardsstaten-og- social-av-jan-07.pdf

at der så er nogle idioter som bryder denne er meget skadeligt, det er desuden også derfor det danske retsvæsen ikke er lavet til folk fra andre lande men fungerer for de fleste danskere (desværre ikke lige pågældende person i denne sag).

Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes