Tak for svarene.
Jeg ser også gerne at den røde tråd findes frem noget oftere. Men samtidig at redaktionen måske er lidt hurtigere ude med PM så? Så kunne det vel være en mellemting, og måske kunne det hjælpe lidt på tingene - så vi ikke fik så mange lukkede tråde! (eller i det mindste - et mindre antal lukkede tråde)
Jeg sidder her og kigger nogle tråde igennem, og jeg synes måske også at en rød tråd for folkene bag lukningen af trådene kunne være en god idé. For eksempel: Tråden om Superstands, der røg en hurtig joke afsted fra en unavngiven person (denne tråd skal ikke handle om personen!!!!), og resten af tråden blev brugt på at rede tingene ud, før tråden blev lukket.
Havde tråden derimod fortsat været åben, havde der i det mindste været en chance for at der kunne komme noget fagligt indhold, og ophavsmanden kunne få svar på tiltale.
Det jeg mener med den røde tråd til redaktionen, kan ses som eksempel i denne tråd: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9032
Det er strengt forbudt at reklamere i forummet - det ved alle der har læst reglerne - men jeg forstår ikke hvorfor en tråd med "ulovligt" indhold kan køre videre (den var stadig åben da dette indlæg blev skrevet), hvorimod en tråd der bliver lidt afsporet, lukkes?
Burde begge tråde ikke bare have været lukket på stedet så?
Men husk nu, det er jo ris man lærer af, og så længe denne tråd i det mindste holdes i en ordentlig tone kan vi vel alle lære noget! Jeg selv ikke mindst.
Ingen er hellig, det har jeg også påpeget tidligere i denne tråd, så lad være med at finde ekstreme eksempler fra forummet. De par eksempler jeg har brugt er kun eksempler, og skal helst ikke udvikle sig til personhetz mod hinanden. "Jamen du skrev også engang og..."
Dette indlæg er skrevet på grund af undren, så når der kommer et svar fra redaktionen er jeg sikkert en meget mindre forundret ung mand.. 
Tak for jeres tid.