Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 22:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Lukning af tråde (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lasse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 02 April 2004 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
Bare gør mig til moderater med mulighed for at styre debatten

Jaaaaaa, og så kunne vi oprette et nyt forum med titlen : "Hvordan jeg får alle til at hører musikken og skifte til LINN" her kunne Jonas slippes fri, så kunne vi andre kikke ind med mellemrum og se hvor højt selvsvings niveauet nu er blevet

Til top Vis lasse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lasse

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 April 2004 kl. 12:56 | IP-adresse registreret  

Tak for svarene.

Jeg ser også gerne at den røde tråd findes frem noget oftere. Men samtidig at redaktionen måske er lidt hurtigere ude med PM så? Så kunne det vel være en mellemting, og måske kunne det hjælpe lidt på tingene - så vi ikke fik så mange lukkede tråde! (eller i det mindste - et mindre antal lukkede tråde)

Jeg sidder her og kigger nogle tråde igennem, og jeg synes måske også at en rød tråd for folkene bag lukningen af trådene kunne være en god idé. For eksempel: Tråden om Superstands, der røg en hurtig joke afsted fra en unavngiven person (denne tråd skal ikke handle om personen!!!!), og resten af tråden blev brugt på at rede tingene ud, før tråden blev lukket.

Havde tråden derimod fortsat været åben, havde der i det mindste været en chance for at der kunne komme noget fagligt indhold, og ophavsmanden kunne få svar på tiltale.

Det jeg mener med den røde tråd til redaktionen, kan ses som eksempel i denne tråd: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9032

Det er strengt forbudt at reklamere i forummet - det ved alle der har læst reglerne - men jeg forstår ikke hvorfor en tråd med "ulovligt" indhold kan køre videre (den var stadig åben da dette indlæg blev skrevet), hvorimod en tråd der bliver lidt afsporet, lukkes?

Burde begge tråde ikke bare have været lukket på stedet så?

Men husk nu, det er jo ris man lærer af, og så længe denne tråd i det mindste holdes i en ordentlig tone kan vi vel alle lære noget! Jeg selv ikke mindst.

Ingen er hellig, det har jeg også påpeget tidligere i denne tråd, så lad være med at finde ekstreme eksempler fra forummet. De par eksempler jeg har brugt er kun eksempler, og skal helst ikke udvikle sig til personhetz mod hinanden. "Jamen du skrev også engang og..."

Dette indlæg er skrevet på grund af undren, så når der kommer et svar fra redaktionen er jeg sikkert en meget mindre forundret ung mand..  

Tak for jeres tid.

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 April 2004 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

"Ris og ros" er jo beregnet til at når I føler at vi har gjort noget forkert, underligt eller ligefrem noget godt, så kan I "brokke" jer eller rose os.. så jeg er faktisk glad for at du har startet denne tråd.

jeg forstår godt hvorfor tråden om superstands blev lukket, det er ærgeligt for ham der startede tråden, men man kan vel håbe at den sætter et "eksempel" for de som ødelagde den, og at de så tænker sig lidt bedre om en anden gang.
Hvis han stadig mangler svar omkring superstands, så er der vel ikke så meget andet at gøre nu end at oprette en ny tråd og håbe på at de urelevante kommentarer bliver væk.

men jeg vil komme med flere indlæg/PM når det er ved at gå galt, det er selvfølgelig en vurdering fra tråd til tråd hvornår den er for langt væk fra det oprindelige spørgsmål.. og endnu en gang kan I frit benytte jer af "rapportér" funktionen.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Lasse Pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 02 April 2004 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

Tjoh..ovennævnte siger vel meget godt hvorfor undertegnede ikke gider bruge tid herinde mere. Nu er det slut!

/Lasse

Til top Vis Lasse Pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lasse Pedersen

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 April 2004 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Lasse Pedersen skrev:

Tjoh..ovennævnte siger vel meget godt hvorfor undertegnede ikke gider bruge tid herinde mere. Nu er det slut!

/Lasse

Ja, jeg ved godt jeg bryder tråden i min egen tråd.

Men jeg synes bare det var så sjovt at se at: "NU er det slut!", og så kigger man i Lasses profil, og der står seneste besøg 5 April..

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 05 April 2004 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

Kim F. skrev:
Lasse Pedersen skrev:

/Lasse

Ja, jeg ved godt jeg bryder tråden i min egen tråd.

Men jeg synes bare det var så sjovt at se at: "NU er det slut!", og så kigger man i Lasses profil, og der står seneste besøg 5 April..

jeg har også undret mig ...

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes