Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 14:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: pioneer blue-ray bdp-lx91 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
revser
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 05 Januar 2009 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Pioneer skrev:
Hvis du har bestilt så får du jo også fra den første sending - no sweat.

Vi oplyser selvfølgelig intro tidspunkt efter hvad vi får af vide fra Pioneer i Japan, men når produktionen bliver forsinket oplyser vi da gerne videre om det.

Jeg er da ked af at en venlig oplysning bliver opfattet som en gene, men det kan være at vi bare fremover må sige "Den kommer når den kommer".

Jeg opfatte det bestemt ikke som en gene at du melder ud når du har nyt vedr. feks levering af LX 91. Jeg tror ikke du kan gøre ret meget ved situationen udover at meddele når der noget nyt i sagen, som kunden kan bruge.Tongue

Derimod kan den sidste sætning i dit svar ikke bruges til noget idet denne ikke kan opfattes som værende af værdi for kunden som jo er frustreret over at Pioneer ikke har levet op til egne udmeldinger.

Sætningen fortæller jo desværre at du er frustreret over kunden hvilket ikke hjælper til at skabe et godt  kundeforhold.Cry

Husk at du iflg LEAN tankegangen kun børl udføre arbejde der har værdi for kunden. Jeg er ret sikker på at Pioneer i Japan også arbejder efter LEAN principper.Tongue

Jeg er nu også gået ind i 3 md. i forbindelse med at vente på LX91.

Jeg vil feks. gerne vide hvornår december leveringen komer ud til butikkerne.  Kan se at der allerede er fremtryllett 1 stk til en kunde. Se indlæg på denne side fra "Velkommen"

Fortsat god dag. Smile
Til top Vis revser's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af revser

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Januar 2009 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

Hvad er prisen for sådan en LX91 og hvad gør den bedre end LX71?

Mvh
Malik
Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

revser
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Hej Malik.

Jeg kender ikke performence på lx 71 i real life. Kender kun min LX 91 i det den nu har givet mig gode oplevelser i over en uge.

Men jeg tror på at LX91 vil gøre det hele lidt bedre. I sær er der gjort meget ud af lyddelen.
Den afvikler feks. CD- er helt fantastisk synes jeg.
DVD -afvikling er også helt i top synes.
Lyden i Blueray HD-kvalitet er også helt i top.
Jeg har sammenlignet billede og lyd med PS3. Billede er lidt mere detaljeret og virker merer naturlig mht. til naturlige farver. Lyden er klart bedre og vild meget bedre med CD-afspildning.

Men alt skal tage smed et gran salt i det jeg jo ikke er upartisk.(Min Psyke siger mig jo at der gerne skulle være valuta for de mange ekstra penge)  Har Pioneer plasma 50 tommer generation 9 og B&W højttalere XT serien komplet med SUB. Reciever Onkyo 906.

LX91 virker til at være virkelig stabil opbygget med en soliditet som jeg værdsætter.
Big smile Jeg betaler gerne ekstra for godt kram. Vejer ca 14 kg.

Den har i modsætning til LX 71 profil 2.0 hvilket gør den mere fremtidssikret da den er koblet direkte op på internettet.

Vejledende pris er 18000,00
Cry  Men der er mulighed for forhandling ved jeg . Men prisen er i den høje ende, og man skal værdsætte ovennævnte for at det kan forsvares. En maskine til det halve gør jo også et godt arbejde. Jeg tror ikke der er den store forskel på BLUERAY billed kvaliteten mellem LX71 og Lx91.

Jeg glæder mig til at se nogle sammenlignings tests i den nærmeste fremtid.

MVH Revser.

Til top Vis revser's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af revser

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 23 Januar 2009 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Der er en LX-91 til 14k på KSB

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes