| Sendt: 05 Januar 2009 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pioneer skrev:
Hvis du har bestilt så får du jo også fra den første sending - no sweat.
Vi oplyser selvfølgelig intro tidspunkt efter hvad vi får af vide fra Pioneer i Japan, men når produktionen bliver forsinket oplyser vi da gerne videre om det.
Jeg er da ked af at en venlig oplysning bliver opfattet som en gene, men det kan være at vi bare fremover må sige "Den kommer når den kommer".
|
|
|
Jeg opfatte det bestemt ikke som en gene at du melder ud når du har nyt vedr. feks levering af LX 91. Jeg tror ikke du kan gøre ret meget ved situationen udover at meddele når der noget nyt i sagen, som kunden kan bruge.  Derimod kan den sidste sætning i dit svar ikke bruges til noget idet denne ikke kan opfattes som værende af værdi for kunden som jo er frustreret over at Pioneer ikke har levet op til egne udmeldinger. Sætningen fortæller jo desværre at du er frustreret over kunden hvilket ikke hjælper til at skabe et godt kundeforhold.  Husk at du iflg LEAN tankegangen kun børl udføre arbejde der har værdi for kunden. Jeg er ret sikker på at Pioneer i Japan også arbejder efter LEAN principper.  Jeg er nu også gået ind i 3 md. i forbindelse med at vente på LX91. Jeg vil feks. gerne vide hvornår december leveringen komer ud til butikkerne. Kan se at der allerede er fremtryllett 1 stk til en kunde. Se indlæg på denne side fra "Velkommen" Fortsat god dag.
|