| Forfatter |
|
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej alle...skulle der være nogen som jeg der venter på denne maskine??? og evt har talt med forhandler eller pioneer...jeg købte og bestilte den 22/10 hos min forhandler, sammen med en 60" krp-600a, plasma som blev lev ret hurtigt...men efter et par mail og samtale med forhandleren ved jeg ikke rigtig hvor jeg står??? har betalt den sammen med mit tv ved lev.
på pioneers hjemme side står der der den første sending kommer sidst i nov...det blev forsinket selv om det stadig står der...( har ikke kigget idag) og fik at vide nu 3 uge i dec...men idag fik jeg mail at det er jo juletid...så det kunne blive forsinket yderligere....synes det er meget dårligt af pioneer da deres produkter jo er dyre nok, selv om de er gode...i mine øjne.
nogen der venter som jeg??? og har i fået samme besked???
mvh Velkommen
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo der står stadig på deres side under sidste nyt at første sending kommer sidst i nov....jeg gad vide om det er i 2009???
mvh Velkommen
|
| Til top |
|
| |
Pioneer Lukket konto

Produktchef
Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 246
|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
BDP-LX91 introduktionen er desværre blevet udskudt. Første sending (som er udsolgt) kommer først til DK i Januar måned. Nye ordrer fra forhandlere kan leveres i marts.
__________________ Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Pioneer]BDP-LX91 introduktionen er desværre blevet udskudt. Første sending (som er udsolgt) kommer først til DK i Januar måned. Nye ordrer fra forhandlere kan leveres i marts. [/QUOTE
jeg afgav ordre den 22/10 og betalte straks....jeg har fået mail fra Ian hos jer idag om den tredie uge i dec...men skriver det er jo jul...så måske det bliver januar....marts venter jeg ikke til når ordre er afgivet i okt.....så må i trylle en hjem ....dette er helt urimelig med de beskeder jeg har fået...
mvh velkommen
|
| Til top |
|
| |
Pioneer Lukket konto

Produktchef
Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 246
|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du har bestilt så får du jo også fra den første sending - no sweat.
Vi oplyser selvfølgelig intro tidspunkt efter hvad vi får af vide fra Pioneer i Japan, men når produktionen bliver forsinket oplyser vi da gerne videre om det.
Jeg er da ked af at en venlig oplysning bliver opfattet som en gene, men det kan være at vi bare fremover må sige "Den kommer når den kommer".
__________________ Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ting kan blive forsinket, se bare Denons store BD-afspiller som skulle havde været der i januar/ februar månede i år, nu er det december og den er vist ikke i handlen endnu 
Så ikke for at gnide salt i dit sår, så er du sku da også for "dum" i at betale for en vare som du ikke har fået og i princippet ikke endgang er udkommet endnu 
Men håber at du får en i januar månede 2009  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pioneer skrev:
Hvis du har bestilt så får du jo også fra den første sending - no sweat.
Vi oplyser selvfølgelig intro tidspunkt efter hvad vi får af vide fra Pioneer i Japan, men når produktionen bliver forsinket oplyser vi da gerne videre om det.
Jeg er da ked af at en venlig oplysning bliver opfattet som en gene, men det kan være at vi bare fremover må sige "Den kommer når den kommer".
|
|
|
nej kære henrik skinberg....det er ikke opfattet som en gene....men ikke holdt hvad der er blevet lovet.....ved første besked....og så kunne man have givet forhandleren besked. jeg må jo vente...men synes ikke info omkring dette har været ok og fair. Men lad det nu ligge...jeg ser frem til uge 3 dec som nu lovet.
kan kun sige den gik ikke hvor jeg sidst var i job med salg. så ikke mere mundhuggeri om en for sent lev blue ray maskine.....
mvh Velkommen
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Ting kan blive forsinket, se bare Denons store BD-afspiller som skulle havde været der i januar/ februar månede i år, nu er det december og den er vist ikke i handlen endnu 
Så ikke for at gnide salt i dit sår, så er du sku da også for "dum" i at betale for en vare som du ikke har fået og i princippet ikke endgang er udkommet endnu 
Men håber at du får en i januar månede 2009 
|
|
|
nu er der ingen her der er dumme....jeg kan da bare få pengende tilbage ved min forhandler....har handlet der siden 67.....så jeg skal nok få min vare...vær du sikker på det....
sådan er han nemlig.....nu har jeg da tid at vente lidt endnu...men det er sku da træls...nu ved du jo heller ikke hvordan hele handlen er lavet
mvh Velkommen
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
velkommen skrev:
Pierre skrev:
|
Men håber at du får en i januar månede 2009 
|
|
|
nu er der ingen her der er dumme....jeg kan da bare få pengende tilbage ved min forhandler....har handlet der siden 67.....så jeg skal nok få min vare...vær du sikker på det....
|
|
|
Jeg mente jo heller ikke at du var dum, det var også derfor at jeg skerv det i "xxx" 
Såfølgelig skal du nok få din vare, spørgsmålet er bare hvornår 
Det kunne selvfølgelig være dejlig vist den kunne lægge under juletræet den 24.  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 12 December 2008 kl. 01:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Ting kan blive forsinket, se bare Denons store BD-afspiller som skulle havde været der i januar/ februar månede i år, nu er det december og den er vist ikke i handlen endnu  |
|
|
ja, det overraskede faktisk mig at "lillebror" kom før (BD1800), den havde jeg end ikke hørt omtalt nogen steder før den poppede op hos HFK.
Det er åbenbart ikke helt så let at bygge en blu ray afspiller som man skulle tro __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Hoodlum Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2008 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 13 December 2008 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
velkommen skrev:
|
hej alle...skulle der være nogen som jeg der venter på denne maskine??? og evt har talt med forhandler eller pioneer...jeg købte og bestilte den 22/10 hos min forhandler, sammen med en 60" krp-600a, plasma som blev lev ret hurtigt...men efter et par mail og samtale med forhandleren ved jeg ikke rigtig hvor jeg står??? har betalt den sammen med mit tv ved lev.
på pioneers hjemme side står der der den første sending kommer sidst i nov...det blev forsinket selv om det stadig står der...( har ikke kigget idag) og fik at vide nu 3 uge i dec...men idag fik jeg mail at det er jo juletid...så det kunne blive forsinket yderligere....synes det er meget dårligt af pioneer da deres produkter jo er dyre nok, selv om de er gode...i mine øjne.
nogen der venter som jeg??? og har i fået samme besked???
mvh Velkommen
|
|
|
Det var et godt og relevant indlæg. Jeg har bestilt et 50" KRP-500A og en BDP-LX91, også i oktober, og jeg har ligeledes betalt det hele forud. Efter adskillige udsættelser lød gårsdagens melding fra min forhandler, at jeg kunne forvente LX91 en gang i januar. Nu må vi se hvor længe den melding holder...
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

|
| Sendt: 29 December 2008 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
huuuuuurrrraaaaa!!!!!!! så indfandt den kære bdp-lx91 sig.....mvh Velkommen
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 29 December 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
så mangler vi bare en lille anmeldelse og billeder - masser af billeder
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 29 December 2008 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til marts ville da også være fuldstændig hjernedødt. Mon ikke de har en ny model klar nogenlunde til den tid. Og så det svar du fik her i tråden da du ytrede utilfredshed med deres info til dig  Det kalder jeg service. Ville selv have købt en af de bedre Pio-afspillere tidligere på året, men der kunne ikke leveres. Og inde på messen syntes jeg ærlig talt ikke Pio virkede særlig interesseret i kunderne(eller måske bare mig). Jeg prøvede ihvertfald at komme i kontakt med dem i et kvarters tid ca. Men repræsentanten virkede til at have lidt mere tid til middelaldrene mænd end lille mig. Så tror jeg venter med de bedre afspillere et års tid mere, og så bliver det nok noget Sony ES istedet. Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

|
| Sendt: 29 December 2008 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
der går lige lidt tid inden jeg får det koblet helt op...skal nemlig lige have venners hjælp til løft, nu her efter en større ryg-operation, og min vens far er lige død..så han har lige lidt at se til nu...jeg har prøvet at sætte billede på...men uden sourround lyd på...skal se nærmere på det snart...men så fint ud med den nye rolling stones concert.....
mvh velkommen
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

|
| Sendt: 29 December 2008 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jay l`Blundt skrev:
Til marts ville da også være fuldstændig hjernedødt. Mon ikke de har en ny model klar nogenlunde til den tid. Og så det svar du fik her i tråden da du ytrede utilfredshed med deres info til dig Det kalder jeg service.
Ville selv have købt en af de bedre Pio-afspillere tidligere på året, men der kunne ikke leveres. Og inde på messen syntes jeg ærlig talt ikke Pio virkede særlig interesseret i kunderne(eller måske bare mig). Jeg prøvede ihvertfald at komme i kontakt med dem i et kvarters tid ca. Men repræsentanten virkede til at have lidt mere tid til middelaldrene mænd end lille mig.
Så tror jeg venter med de bedre afspillere et års tid mere, og så bliver det nok noget Sony ES istedet.
Mvh. l´Blundt
|
|
|
ak kære blundt...det er ingenting....så vil jeg ikke citere de private mails jeg fik....tror lige de skal finde ud af det er os de lever af......trode de vidste det...men jeg fik et chock!!!!
mvh velkommen
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 29 December 2008 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil ellers meget gerne høre om dem, da jeg selv sidder med et af deres tv og gerne vil vide om det er et mærke man skal fortsætte med. Deres Kuro-garanti et eller andetvirker jo ikke meget bevendt hvis dette er standarden de sætter i deres kundebehandling. Ikke at jeg håber jeg får brug for den. Du siger bare til hvis du skal have hjælp med at sætte det op i Kbh-området og giver en demo og et par øl samtidig  Er jo stadig interesseret i at se hvad sådan en fætter kan. Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
flaskebent Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 92
|
| Sendt: 30 December 2008 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
ak kære blundt...det er ingenting....så vil jeg ikke citere de private mails jeg fik....tror lige de skal finde ud af det er os de lever af......trode de vidste det...men jeg fik et chock!!!!
mvh velkommen [/QUOTE] Kan du ikke poste de private emails pioneer har sendt til dig så vi kan se, hvad vi kan forvente når vi køber eller bestiller et pioneer produkt. Går selv med tanker om at købe en pioneer BDP-LX91 Personligt kan jeg ikke begribe den negative holdning pioneer ligger for dagen på denne tråd.
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

|
| Sendt: 30 December 2008 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
flaskebent skrev:
|
mvh velkommen
|
|
|
Kan du ikke poste de private emails pioneer har sendt til dig så vi kan se, hvad vi kan forvente når vi køber eller bestiller et pioneer produkt. Går selv med tanker om at købe en pioneer BDP-LX91 Personligt kan jeg ikke begribe den negative holdning pioneer ligger for dagen på denne tråd. [/QUOTE]
jeg videregiver ikke private mails...det er hvis heller ikke lovligt.....men kan kun sige jeg synes at ian hos pioneer er en mærkelig gut.....de skal ikke love mig mere end de kan holde næste gang.
mvh Velkommen
|
| Til top |
|
| |
Moby Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 59
|
| Sendt: 31 December 2008 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Fik lige min LX 91 igår har ikke sat den til endnu, men tænkte om den kan den gøres kodefri på en nem måde?
Moby
|
| Til top |
|
| |