Forfatter |
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
Sendt: 23 Marts 2009 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synd.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
Til top |
|
|
Riverwind Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
Sendt: 24 Marts 2009 kl. 07:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trist, trist, trist. Vi har snakket om det at få en demo i en butik og købe på nettet i mange år herinde, og jeg forstår godt
Ole, når han ikke gider det mere.
|
Til top |
|
|
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
Sendt: 24 Marts 2009 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan godt forstå hans frustration. Jeg fatter ikke hvordan selveste Danmarks Radio - i programmer som Rabatten - kan
slippe afsted med at opfordre folk til at prøve fx tøj i butikker, og så bestille det hele på nettet bagefter. Det er ganske
enkelt lige så forkasteligt som Ole skriver på sin hjemmeside.
PS. Inden jeg evt. bliver kritiseret for noget med sten og glashus, må jeg hellere komme med en "full disclosure": Jeg har
haft lånt et eksemplar med hjem af en forhandler, som jeg efterfølgende købte brugt på KSB. Men det brugte eksemplar var
oprindelig købt hos forhandleren selv, og det var i øvrigt ikke min hensigt at finde det brugt da jeg lånte det (alene af den
grund at de så godt som aldrig kommer til salg på brugtmarkedet), så det mener jeg lige akkurat kan gå.
|
Til top |
|
|
sunaudio Branchemedlem

Sun Audio, Aalborg
Bruger siden: 18 Marts 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 334
|
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Encore skrev:
Kan godt forstå hans frustration. Jeg fatter ikke hvordan selveste Danmarks Radio - i programmer som Rabatten - kan slippe afsted med at opfordre folk til at prøve fx tøj i butikker, og så bestille det hele på nettet bagefter. Det er ganske enkelt lige så forkasteligt som Ole skriver på sin hjemmeside.
PS. Inden jeg evt. bliver kritiseret for noget med sten og glashus, må jeg hellere komme med en "full disclosure": Jeg har haft lånt et eksemplar med hjem af en forhandler, som jeg efterfølgende købte brugt på KSB. Men det brugte eksemplar var oprindelig købt hos forhandleren selv, og det var i øvrigt ikke min hensigt at finde det brugt da jeg lånte det (alene af den grund at de så godt som aldrig kommer til salg på brugtmarkedet), så det mener jeg lige akkurat kan gå. |
|
|
jo det kan det da godt, hvis du lånte det fordi du var interesseret i en handle med forhandleren og derefter finder det pågældende produkt brugt til markant billigere pris. Det er nok ikke så fedt hvis du havde set den brugt først, og derefter låner den...( ), men hvis udgangspunktet var som før nævnt et seriøst køb, er det da ok,men husk lige at nævne for forhandleren, at du har set en brugt til xxpris. Ofte kan man så enes om en demo til reduceret pris men med fuld garanti osv osv. ( ) __________________ " Vi tre kunne hejse 10 flag, men vi blev kun født en dag"
|
Til top |
|
|
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
sunaudio skrev:
Encore skrev:
Kan godt forstå hans frustration. Jeg fatter ikke hvordan selveste Danmarks Radio -
i programmer som Rabatten - kan slippe afsted med at opfordre folk til at prøve fx tøj i butikker, og så bestille det hele på
nettet bagefter. Det er ganske enkelt lige så forkasteligt som Ole skriver på sin hjemmeside. PS. Inden jeg evt. bliver
kritiseret for noget med sten og glashus, må jeg hellere komme med en "full disclosure": Jeg har haft lånt et eksemplar med
hjem af en forhandler, som jeg efterfølgende købte brugt på KSB. Men det brugte eksemplar var oprindelig købt hos
forhandleren selv, og det var i øvrigt ikke min hensigt at finde det brugt da jeg lånte det (alene af den grund at de så godt
som aldrig kommer til salg på brugtmarkedet), så det mener jeg lige akkurat kan gå. |
|
|
jo det kan det da godt, hvis du lånte det fordi du var interesseret i en handle med forhandleren og derefter finder det
pågældende produkt brugt til markant billigere pris. Det er nok ikke så fedt hvis du havde set den brugt først, og derefter
låner den...( ), men hvis udgangspunktet var som før nævnt et seriøst køb, er det da ok,men husk lige at nævne for
forhandleren, at du har set en brugt til xxpris. Ofte kan man så enes om en demo til reduceret pris men med fuld garanti osv
osv. ( ) |
|
|
Jeg havde IKKE set den brugt først. Og ville i øvrigt være endt med en Linn Sneaky i stedet hvis brugtmuligheden ikke var
dukket op. Så han er ikke gået glip af et salg. Men var ikke lige obs på den med at gå tilbage til forhandleren og give ham
chance for at sælge en demo til reduceret pris ...
|
Til top |
|
|
znefi Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 26 Marts 2009 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan kun sige det er syndt at en så profesionel foretning er lukket har selv været kunde hos ham en del gange og har tit bare været inde at snuse dog ikke den seneste tid ( "tiden" har ikke været til det)
kan kun ønske ham go vind fremover og sige jeg forstår ham.
|
Til top |
|
|