Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 00:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: HiFi4you (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 30 November 2004 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

Hej Alle sammen.

Jeg var i går Mandag d. 29-11-2004, nede og besøge HiFI4you i Esbjerg.

Det var en rigtig, rigtig god oplevelse.

Da jeg kom bleve jeg mødt af en meget behagelig person som straks spurte om han kunne hjælpe, da jeg sagde nej nok ikke rigtig kom bare forbi og havde set hans butik på nettet og var lidt nysgerrig, gjorde han ikke som mange andre sælgere gør, ser sur ud og går.

Nej han sagde at Jeg var meget velkommen og om der var noget jeg ville høre, vi snakkede lidt frem og tilbage hvad jeg havde af udstyr med mere, og han prøvede på ingen måde at prakke mig noget på ( super dejligt ), men ville meget gerne have at jeg lagde øre til hans Magnastat HT med en Pladeplov på, det lød super godt og vi fik hygget godt og grundigt.

Det var en rigtig fed oplevelse at man går ind i en seriøs HiFi butik hvor man kan mærke at manden der er der lever og ånder for hifi.

Jeg kan kun sige at den butik bestemt er et besøg værd.

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 30 November 2004 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Jeg har osse kun hørt godt om den butik og den skulle have et bredt udvalg af mærker man ikke ser allesteder.

Og hvor er det dejligt at læse at der er nogle som har set der er andre butikker end de der forfærdelige HIfiklubben, hvor selvforståelsen har nået nye højder.

"We do not come in peace", øh nå, jamen så er det nok noget der rykker, hva?? Hold da op hvor lyder det spændende...

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 30 November 2004 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

Det der også var så fedt ved besøget var at det ikke var som du skriver dige standard vare der var på hylderne, men fede HiFi ting .

Ligeledes kunne Jeg godt lide at han på ingen måde snakkede ned om det udstyr jeg har i dag, men talte pænt om det.

Det virkede som om han havde forståelsen af at vi alle ligger på et forskelligt stadie omkring HiFi, og snakkede med på det niveu man var nået til.

Super

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

Daring Dane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 30 November 2004 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Jeg vil også kun rose Ole(?) fra Hifi4you. Jeg har talt med ham telefonisk og det var særdeles udbytterigt. Han ved meget om Hifi på flere niveauer og øser gerne ud af sin viden på en god måde. Jeg vil ihvertfald gerne aflægge hans butik et besøg.

Eneste anke: Han måtte gerne opdatere sin hjemmeside lidt mere.

Venlig hilsen

Daring Dane

Superpippo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2004
Lokalitet: København
Sendt: 30 November 2004 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

Ja, Ole er super flink og ved utolig meget om hi-fi. Noget andet jeg har lagt mærke til er, at han ofte hellere vil sælge lige præcis "det" udstyr, som passer bedst til dig og ikke nødvendigvis det dyreste!!! Det er der efter min mening rigtig mange butikker der kunne lære noget om!

Keep up the good work Ole 

Til top Vis Superpippo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Superpippo

msquared
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 30 November 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

Jeg har været derinde 2 gange uden egentlig at have nogen købs intention, men bare for at kigge og blive inspireret - og begge gange har vi fået os en lille hifi snak, igen helt uden at prakke mig noget på, yderst professionel og kompetent betjening.

Helt enig med Daring Dane ang. hjemmesiden

Til top Vis msquared's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af msquared

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 01 December 2004 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Var det ikke en idé at spørge Ole om vi ikke kunne lave en hygge demo aften i hans butik ?

Hvor vi kunne høre noget godt lyd og få os en hyggelig aften med lidt HiFi snak ?

Hvis du læser dette Ole hvad siger du til den idé ?

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Sendt: 01 December 2004 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Måske hyggen går fløjten når vi sidder 10 mand dernede. Det bliver noget helt andet og sådan messe-agtigt når der er stor-demo, ingen er helt sig selv og man når ikke at tale med ret mange - fordi der er så mange.

Jeg foreslår at man højst er fem til en given invitation, det er efter min erfaring det højeste antal man kan være hvor man beholder den nære stemning og tid til at alle kan sige noget om det der sker.

Gad vide hvad Ole Bundgas, som de vist kalder ham i Alfaklubben, siger til en hygge/demoaften? 

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 December 2004 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

Jeg vil helt sikkert også gerne rose denne butik! Jeg var i Esbjerg en dag og havde noget tid til overst da jeg skulle videre med toget senere. Jeg tog derind og kiggede. Jeg blev mødt meget venligt og vi fik en hyggelig snak om Hi Fi. Jeg blev bla. også tilbudt kaffe, selvom jeg nok ikke lignede en der havde råd til ret meget i hans butik. En rigtig positiv oplevelse.
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 December 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

Vil da os lige stemme med i koret.. Ole er sgu en flinker herre  og fede produkter
Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 02 December 2004 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

dige skrev:

Måske hyggen går fløjten når vi sidder 10 mand dernede. Det bliver noget helt andet og sådan messe-agtigt når der er stor-demo, ingen er helt sig selv og man når ikke at tale med ret mange - fordi der er så mange.

Jeg foreslår at man højst er fem til en given invitation, det er efter min erfaring det højeste antal man kan være hvor man beholder den nære stemning og tid til at alle kan sige noget om det der sker.

Gad vide hvad Ole Bundgas, som de vist kalder ham i Alfaklubben, siger til en hygge/demoaften? 

Jeg mener nu godt man kan være flere end 5 til disse hygge aftner, hvis man bare sørge for at give lidt plads til hinanden, find 2 måske 3 stole frem og lav en 3-4 hold der lytter på skift.

Men om vi er 5 eller 10 er for mig lige meget, kunne bare godt tænke mig at vi fik en hygge lige hifi aften.

Så nu sender jeg en mail, til Ole og spørger om det ikke var noget han kunne tænke sig stå for.

Så kan Ole jo selv bestemme hvor mange han ønsker der kan deltage, han ved jo sikkert også hvordan det fungerer bedst i hans butik.

XenoCypraZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 29 December 2004 kl. 00:14 | IP-adresse registreret  

Nu hvor i er i gang, vil jeg også smide lidt ros efter ham.

Var der inde i dag sammen med RiverWind her fra, for at lytte til hans Magnestater. Og det var virkelig en oplevelse, først med lidt Cd, hvorefter han fast slog at cd, var for dovne folk, og smækkede så en LP på.

Og... det lød.... Fantastisk. Hele tiden var han med inde og fortælle, lytte til vores behov, og fortælle om hans mening med evt. udstyr og hans erfaring.

Han var virkelig et stort HI-FI leksikon,  ud over at jeg helt sikkert skal have magnestater som næste højtaler, så er det også en butik hvor jeg vil komme igen, da manden har styr på det han laver, og brænder for sit fag.

Kanon butik, kan kun anbefales.

[Pyramaze - Sleepy Hollow]
Til top Vis XenoCypraZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af XenoCypraZ Besøg XenoCypraZ's Websted

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 December 2004 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

Jeg kan kun tilslutte mig. Super god vejledning og Ole holder ord.

Jeg har handlet via nettet en enkelt gang (AN DAC og drev) og det gik smertefrit. Alt var pakket ind i en solid trækasse og kom til de aftalte tid.

znefi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 10 Januar 2005 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

jeg har endnu ikke handlet ved ham men blir da tryk af at høre jeres roser men jeg vil da sige spændene butik og man bliver venligt modtaget nor man kommer (var inde ved ham i weekenden)
Til top Vis znefi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af znefi

znefi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 07 November 2005 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

er der nogen som har læst den andmeldelse af hifi4you inde på hifi-musik.dk???

hvad syns i

Til top Vis znefi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af znefi

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 November 2005 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

En ægte vinyl ven(der)  og så har han holdning til tingene, hvilket må være en inspiration for resten af branchen.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 November 2005 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

hmm - ja manden er sgu sikkert god nok - der er bare pokkers langt til esbjerg - og det lader jo til man går glip af noget der mht. service etc.
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

jero
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Maj 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 November 2005 kl. 01:00 | IP-adresse registreret  

Jeg har handlet flere gange med Ole, bor selv på sjælland men det har nu ikke været nogen hindring for en god handel.

Og ja, jeg har også været på besøg i butikken i Esbjerg.

Har han det man søger , ja så ring til ham og få en aftale i "hus" for han skuffer absolut ikke med sin service.

Ole er for mig en forhandler der har" hjertet med" og ikke en forhandler med dollartegn i øjnene når døren til butikken går op.

Han formår efter min mening at skabe en god afslappet atmosfære i sin butik og om sin person.

Til top Vis jero's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jero

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Sendt: 08 November 2005 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

Jeg har også handlet der både via nettet, og været i butikken flere gange når jeg har været i Esbjerg, og er altid blevet behandlet helt ok

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Sendt: 23 Marts 2009 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Og så er det slut

Tak for god service og god vind ..Ole

Side af 2 Næste >>