Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 02:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Marantz & Cambridge??! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
René Bo Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2008
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 18 Maj 2009 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

Jeg er ved at skifte anlæg, og i den forbindelse har jeg kigget på Cambridge. Og har ligeledes en tråd kørende om det, Også har jeg også overvejet Marantz. Hvad er bedst, og hvad fordele og ulemper har de?   Mvh René
Til top Vis René Bo Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af René Bo Nielsen Besøg René Bo Nielsen's Websted

Ørstrøm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 18 Maj 2009 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Det er nok ikke det helt rigtige sted at poste dette spørgsmål, måske ville analog eller digital forummerne være mere egnede - alt efter hvad du leder efter selvfølgelig.

Når det nu er sagt så synes jeg at begge mærker er interessante og har spændende produkter.

Jeg har mest haft lidt ældre Marantz, og nyere Cambridge, så en direkte sammenligning kan du ikke få af mig, men jeg er sikker på at der er andre der kan være behjælpelige.

Der er masser af tråde om diverse modeller der nok er brugbare, så prøv at finde nogle komponenter der passer ind i dit budget og brug søgefunktionen - derefter er det bare at poste løs hvis du vil have specificeret noget.

Håber det hjalp en smule

René Bo Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2008
Lokalitet: Fyn
Sendt: 18 Maj 2009 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

Jo tak.
Til top Vis René Bo Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af René Bo Nielsen Besøg René Bo Nielsen's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes