Emne: Hi-fi klubben - professionelle? ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
sha107 skrev:
Jeg havde bestilt en Cambridge DAC hos Hi-fi klubben d. 2. December 2008.
Der blev sagt, at jeg forhåbentlig kunne få den i slutningen af December, ellers ville jeg få den i Januar måned. 
I midten af Januar ringede jeg for at høre om der var noget nyt om min DAC, og da jeg ikke kunne komme igennem til butikken, blev jeg viederestillet til Kundeservice.
De kunne ikke se min bestilling, da det er noget der udelukkende ligger i butikken, men jeg blev fortalt at næste sending ville komme d. 29 januar.
Ergo måtte min DAC være millem dem... 
I dag d. 7.februar 2009 ringede jeg for at høre hvor den blev af, eftersom der er gået 2 mdr.
Nu har jeg lige fået at vide, at butikkerne ikke engang kan se hvornår næste sending kommer.
Der er åbenbart problemer med at producere converteren. 
Så jeg har afbestilt den.
Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal have penge stående ude og svæve, når jeg ikke kan få at vide hvornår min vare kommer.
Har Cambridge indstillet produtionen af deres DAC??? 
Det kan være at der er en af de andre der er mere heldige med de uprofessionelle, inkompetente hundehoveder (beklager sprogbruget, men det er de ord der rammer bedst ) der arbejder i Hi-fi klubben.
MVH
Susi
|
|
|
Nogle gange er man ikke herre over hovr langtid der går, og det med at have penge ude, hovrfor skal de købe noget hjem til dig som du hopper fra ????.
|
Til top |
|
|
MadsVP Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 182
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Nogle gange er man ikke herre over hovr langtid der går, og det med at have penge ude, hovrfor skal de købe noget hjem til dig som du hopper fra ????.
|
|
|
Hun havde nok ikke hoppet fra hvis de blot nogenlunde havde holdt deres løfte om leveringstidspunktet eller informeret hende på passende vis? __________________ nEt^DeViL Ownz You ! Danish Lammers !
|
Til top |
|
|
sha107 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2009 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 18
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
sha107 skrev:
yossi skrev:
Jeg har nu også altid fået god behandling og fået mine ting til tiden.. men jeg har nu problemer med fyndbørsen.se i stedet og det sker faktisk på samme måde som du beskriver om klubben.. |
|
|
Det er altid sørgeligt når butikkerne ikke kan levere tingene til tiden, men kan de så ikke bare give besked til de kunder der venter spændt på at kunne hente deres nye ting. Havde Hifi-klubben ringet til mig og sagt som det var, at der var STORE leverenceproblemer, så kunne det være at jeg ville vente tålmodigt på min DAC, men det gjorde de ikke, og det betyder så at jeg har afbestilt den.
Jeg havde faktisk regnet med at jeg ville have købt mere/nyt udstyr fra dem til mit Sourround (20. - 25.000 kr) , men jeg finder et andet sted at handle...
|
|
|
Det er da lidt hurtigt at du afskriver det hele. Du har handlet en pladespiller-RIAA tidligere - den virker, var på lager osv. DAC kunne ikke leveres, og deraf fik du ikke helt tydelig information, og så er det dermed ikke et sted du skal handle fremover???
Istedet for at bortdømme, hvad så med at være lidt overbærende, og give det en chance på den konstellation du efterspørger med surround?? Det er nu engang ikke alle vores produkter, der er i restordre, og hvad ville pointen være i at bortdømme alt pga. kikset info om en levering? Prøv at snakke med ekspedienten, du tidligere har snakket med, og se om ikke det alligevel kunne udarte sig til noget positivt. Han er der trods alt for at hjælpe dig - ikke genere dig 
|
|
|
Jeg er godt klar over at ekspedienterne er der for at hjælpe mig...
Jeg har hele tiden kigget på flere forskellige muligheder, men det hvis jeg ikke får noget at vide, når tingene går helt galt, så vil jeg ikke betale for noget der skal bestilles hjem først. Jeg regner ikke med at butikkerne har Dennons AVR-4308A eller AVC-A1HDA liggende, bare lige i tilfælde at en enkelt kunde vil købe den.
Jeg er ikke afvisende over for alt Hifi-klubben har, men det er simpelthen kommunikationen ud til kunderne, i de her tilfælde, jeg er dybt skuffet over, og det giver de her sure opstød. __________________ Marantz SR5400 OSE - sort
Pure Audio 838 højtalere - modificeret
Cambridge azur 640P - Phono Pre-amplifier
Phillips DVDR-70
Leder efter udgangtrin til lineout på Marantzen (helst mono-blokke)
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har en lignende oplevelse med en cambridge DAB radio, men jeg oplevede næsten på ugentlig basis at blive opdateret på den forventede leveringstid. Jeg er ikke specilt nærtagende, så jeg må indrømme at jeg sagtens kunne vente de 6 uger ekstra. Det er altså ikke brød og mælk fra Bilka, og min hverdag bliver altså ikke fattigere bare fordi at der går lidt ekstra ventetid inden man får nyt "legetøj". Hifi klubben er sikkert hverken bedre eller værre end andre forretninger, men de er altså afhængige af at hverken de selv eller deres leverandører har råd til at have 20.000 af hvert produkt liggende på lager.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
sha107 Forum Bruger

|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
jeg har en lignende oplevelse med en cambridge DAB radio, men jeg oplevede næsten på ugentlig basis at blive opdateret på den forventede leveringstid. Jeg er ikke specilt nærtagende, så jeg må indrømme at jeg sagtens kunne vente de 6 uger ekstra. Det er altså ikke brød og mælk fra Bilka, og min hverdag bliver altså ikke fattigere bare fordi at der går lidt ekstra ventetid inden man får nyt "legetøj". Hifi klubben er sikkert hverken bedre eller værre end andre forretninger, men de er altså afhængige af at hverken de selv eller deres leverandører har råd til at have 20.000 af hvert produkt liggende på lager. |
|
|
som sagt... Jeg forventer heller ikke at de har 20.000 af hvert produkt liggende. Det er heller ikke den ventetid jeg har brugt indtil nu.
Det er stadig den manglende kommunikation jeg har været udsat for, jeg synes er uacceptabelt. Jeg havde måske ventet de sidste (mange) måneder, hvis jeg var blevet informeret, da butikken fandt ud af hvor lang tid der går før de får næste sending.
Jeg forventer ikke at hifi-klubben kan trylle, men jeg mener heller ikke det er urimeligt at de havde givet besked i det her tilfælde. __________________ Marantz SR5400 OSE - sort
Phillips DVDR-70
|
Til top |
|
|
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
sha107 skrev:
Stanley skrev:
Pierre skrev:
Ja du hgar bestilt noget over nettet som ikke er kommet hjem endnu.......... Vist du vil være sikker på at få en vare med det samme så gå ned i en butik og køb den, så får du den også med hjem 
|
|
|
Det er muligt at det er mig der læser hans indlæg forkert, men jeg forstår det da sådan at han har bestilt den i en butik.
|
|
|
Jeg vil bare lige oplyse om at jeg er af hunkøn... 
|
|
|
Nice  
Mvh. l´Blundt
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
sha107 skrev:
Stanley skrev:
Det er muligt at det er mig der læser hans indlæg forkert, men jeg forstår det da sådan at han har bestilt den i en butik.
|
|
|
Jeg vil bare lige oplyse om at jeg er af hunkøn... 
|
|
|
Sorry, så har jeg åbenbart læst noget af dit indlæg forkert . Det er nok fordi man oftest møder hankøn herinde, men dejligt at der er undtagelser.
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
sha107 skrev:
Ronin skrev:
sha107 skrev:
yossi skrev:
Jeg har nu også altid fået god behandling og fået mine ting til tiden.. men jeg har nu problemer med fyndbørsen.se i stedet og det sker faktisk på samme måde som du beskriver om klubben.. |
|
|
Det er altid sørgeligt når butikkerne ikke kan levere tingene til tiden, men kan de så ikke bare give besked til de kunder der venter spændt på at kunne hente deres nye ting. Havde Hifi-klubben ringet til mig og sagt som det var, at der var STORE leverenceproblemer, så kunne det være at jeg ville vente tålmodigt på min DAC, men det gjorde de ikke, og det betyder så at jeg har afbestilt den.
Jeg havde faktisk regnet med at jeg ville have købt mere/nyt udstyr fra dem til mit Sourround (20. - 25.000 kr) , men jeg finder et andet sted at handle...
|
|
|
Det er da lidt hurtigt at du afskriver det hele. Du har handlet en pladespiller-RIAA tidligere - den virker, var på lager osv. DAC kunne ikke leveres, og deraf fik du ikke helt tydelig information, og så er det dermed ikke et sted du skal handle fremover???
Istedet for at bortdømme, hvad så med at være lidt overbærende, og give det en chance på den konstellation du efterspørger med surround?? Det er nu engang ikke alle vores produkter, der er i restordre, og hvad ville pointen være i at bortdømme alt pga. kikset info om en levering? Prøv at snakke med ekspedienten, du tidligere har snakket med, og se om ikke det alligevel kunne udarte sig til noget positivt. Han er der trods alt for at hjælpe dig - ikke genere dig 
|
|
|
Jeg er godt klar over at ekspedienterne er der for at hjælpe mig...
Jeg har hele tiden kigget på flere forskellige muligheder, men det hvis jeg ikke får noget at vide, når tingene går helt galt, så vil jeg ikke betale for noget der skal bestilles hjem først. Jeg regner ikke med at butikkerne har Dennons AVR-4308A eller AVC-A1HDA liggende, bare lige i tilfælde at en enkelt kunde vil købe den.
Jeg er ikke afvisende over for alt Hifi-klubben har, men det er simpelthen kommunikationen ud til kunderne, i de her tilfælde, jeg er dybt skuffet over, og det giver de her sure opstød.
|
|
|
Ja, men nu er det så også den eneste gang den er glippet for dig, så er det ikke lidt for tidligt at dømme totalt ude?? I den verden vi lever i, der skal der altså smuttere - men livet går forunderligt nok videre, og det samme går hverdagen 
Iøvrigt er det ikke sikkert at butikkerne har AVR-4308 eller AVC-A1HD, men du kan være ganske sikker på at de er på hovedlageret til hurtig levering - Denon har ikke samme problem i forbindelse med lancering af nye produkter. Her kommer produkterne nogenlunde som lovet - undtagelser kan dog naturligvis altid forekomme. Med Cambridge DAC´en er det bare møgargerligt - vi kunne sprøjte dem ud hvis vi havde dem hjemme, så stor er efterspørgslen på dem.
Iøvrigt fungerer det sådan at vi faktisk som regel kan se hvornår produkterne forventes, og det plejer at holde nogenlunde stik. En gang imellem holder det ikke stik af forskellige grunde, men det plejer vi at informere om! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
sunaudio Branchemedlem

Sun Audio, Aalborg
Bruger siden: 18 Marts 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 334
|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
sha107 skrev:
Jeg havde bestilt en Cambridge DAC hos Hi-fi klubben d. 2. December 2008.
Der blev sagt, at jeg forhåbentlig kunne få den i slutningen af December, ellers ville jeg få den i Januar måned. 
I midten af Januar ringede jeg for at høre om der var noget nyt om min DAC, og da jeg ikke kunne komme igennem til butikken, blev jeg viederestillet til Kundeservice.
De kunne ikke se min bestilling, da det er noget der udelukkende ligger i butikken, men jeg blev fortalt at næste sending ville komme d. 29 januar.
Ergo måtte min DAC være millem dem... 
I dag d. 7.februar 2009 ringede jeg for at høre hvor den blev af, eftersom der er gået 2 mdr.
Nu har jeg lige fået at vide, at butikkerne ikke engang kan se hvornår næste sending kommer.
Der er åbenbart problemer med at producere converteren. 
Så jeg har afbestilt den.
Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal have penge stående ude og svæve, når jeg ikke kan få at vide hvornår min vare kommer.
Har Cambridge indstillet produtionen af deres DAC??? 
Det kan være at der er en af de andre der er mere heldige med de uprofessionelle, inkompetente hundehoveder (beklager sprogbruget, men det er de ord der rammer bedst ) der arbejder i Hi-fi klubben.
MVH
Susi
|
|
|
Det er da beklageligt for både dig og Hifi Klubben at I ikke kunne handle, men jeg forstår ikke at du kan kalde dem " Uprofessionelle, inkompetente hundehoveder" ?
Det synes jeg er at gå for vidt - Prøv at tænke på om du ville bryde dig om at blive kaldt det i et offentligt forum. __________________ " Vi tre kunne hejse 10 flag, men vi blev kun født en dag"
|
Til top |
|
|
Mathias Bak Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 267
|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er hendes avatar jo et hundehoved, så det ville vel ikke være så underligt?
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mathias Bak skrev:
Nu er hendes avatar jo et hundehoved, så det ville vel ikke være så underligt?  |
|
|
, hængerøve og pudseklude - det er hvad de er . Kan nu godt forstå hun er blevet sur, men omvendt så handler det jo ikke om liv eller død - så kom dog over det
__________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
sha107 Forum Bruger

|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det handler ikke om liv eller død. Det handler om at have noget at lytte på, min mand har tinitus og skal have noget til at abstrahere fra hyletonen, så det på en måde handler det om at han kan holde dagen ud.
Jeg er faktisk kommet over det, jeg siger bare at det får nogle konsekvenser fra min side, i form af at jeg ikke vil bestille noget for fremtiden. Er det ikke på lager, så finder jeg noget andet, der kan matche produktet både i pris og lyd. Det er jo ikke verdens bedste lyd til verdens mindste pris...
Men hvis der er nogen der ikke kan klare at jeg siger min mening om sådanne episoder, så er det ikke mine indlæg de skal læse.  Jeg er før blevet kontaktet af både store og mindre firmaer, fordi der er gået noget galt et sted, så mine ting var blevet forsinket. Det er ikke mit problem og det kan jeg godt leve med.  I det her tilfælde er der ikke tale om kort tid, men måske måneder af hvad jeg har fået en fornemmelse af, og så er det mindste en butik kan gøre da at gribe telefonen og give en melding.
Jeg arbejder selv inden for det offentlige, med kundeservice, og nej jeg er aldrig blevet kaldet for inkompentent, uprofessionel eller et hundehoved. Hverken af kunder eller chefer....  Det nok fordi jeg holder på at det er kunden der skal være i fokus, så de føler sig godt behandlet. 
Der skal faktisk ikke så meget til som mange går og tror. Små ting for et firma, som at holde kunden opdateret, er en stor ting for kunden.  __________________ Marantz SR5400 OSE - sort
Phillips DVDR-70
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
sha107 skrev:
Nej det handler ikke om liv eller død. Det handler om at have noget at lytte på, min mand har tinitus og skal have noget til at abstrahere fra hyletonen, så det på en måde handler det om at han kan holde dagen ud.
Jeg er faktisk kommet over det, jeg siger bare at det får nogle konsekvenser fra min side, i form af at jeg ikke vil bestille noget for fremtiden. Er det ikke på lager, så finder jeg noget andet, der kan matche produktet både i pris og lyd. Det er jo ikke verdens bedste lyd til verdens mindste pris...
Men hvis der er nogen der ikke kan klare at jeg siger min mening om sådanne episoder, så er det ikke mine indlæg de skal læse.  Jeg er før blevet kontaktet af både store og mindre firmaer, fordi der er gået noget galt et sted, så mine ting var blevet forsinket. Det er ikke mit problem og det kan jeg godt leve med.  I det her tilfælde er der ikke tale om kort tid, men måske måneder af hvad jeg har fået en fornemmelse af, og så er det mindste en butik kan gøre da at gribe telefonen og give en melding.
Jeg arbejder selv inden for det offentlige, med kundeservice, og nej jeg er aldrig blevet kaldet for inkompentent, uprofessionel eller et hundehoved. Hverken af kunder eller chefer....  Det nok fordi jeg holder på at det er kunden der skal være i fokus, så de føler sig godt behandlet. 
Der skal faktisk ikke så meget til som mange går og tror. Små ting for et firma, som at holde kunden opdateret, er en stor ting for kunden. 
|
|
|
Ja, men som sagt - glippere sker af og til, og BESTEMT også inden for det offentlige (her er kundefokus bestemt ikke en forudsætning), så kom over det og kom videre. Tror næppe at det har ændret din hverdag synderligt meget at der ikke blev ringet til dig, så lad dog den bagatel ligge og smil igen.....foråret er på vej, fuglene pipper og vejret bliver dejligt igen! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det bare mig, eller er det ikke blevet kutyme, at når der sker fejl, blot at sige, at det er menneskelige fejl?
Det med at ringe er søreme ikke det man i hifibranchen er bedst til!
Hverken Hifiklubben eller andre forhandlere!
Mvh.
|
Til top |
|
|
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til at starte med, så bør man ALTID kontakte den man har indgået en aftale med, såfremt der sker ændring i det man har aftalt/talt om. Alt andet er i mine øjne useriøst.
virious skrev:
...Det med at ringe er søreme ikke det man i hifibranchen er bedst til! |
|
|
Eller situationen hvor der ikke reageres på en ellers seriøs købs henvendelse __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
Eller situationen hvor der ikke reageres på en ellers seriøs købs henvendelse |
|
|
Lige præcis - en gang imellem skulle man tro, at de ikke var interesseret i at sælge!
|
Til top |
|
|
NAD-nørd Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 228
|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
sha107 skrev:
Der skal faktisk ikke så meget til som mange går og tror. Små ting for et firma, som at holde kunden opdateret, er en stor ting for kunden. 
|
|
|
Ja, men som sagt - glippere sker af og til, og BESTEMT også inden for det offentlige (her er kundefokus bestemt ikke en forudsætning), så kom over det og kom videre. Tror næppe at det har ændret din hverdag synderligt meget at der ikke blev ringet til dig, så lad dog den bagatel ligge og smil igen.....foråret er på vej, fuglene pipper og vejret bliver dejligt igen!
|
|
|
Jeg mener faktisk sussi har ret i hendes meget beskrivende indlæg for hifi-klubben, ifht. tilbagemeldinger. Jeg har delv oplevet dette 2 gange, hvor jeg til sidst besluttede mig for at ringe en gang i ugen indtil jeg modtog varen. (Der havde jeg ventet den første måned, på trods af at jeg blevet stillet i sigte at jeg kunne afhente varen ugen efter,da det allerede var på centrallageret).
Jeg synes faktisk at det er rigtigt ærgerligt, hvis man ikke på et sådant forum som her kan få lov til at ytre sig kritisk overfor div. hifi butikker hvis det vel at mærke er begrundet, hvilket jeg bestemt vil mene at det er i dette tilfælde.
Helt ærligt hifiklubben burde måske tage indlæget mere seriøst, og tage informationsniveauet op som et punkt der skal strammes op på..... Jeg mener bare tag dog kritikken til efterretning og lad være med at snakke om at foråret er på vej osv. det ville da være det første skridt mod egentlig kompetence fremfor det modsatte.
Når det så er sagt, har jeg på nær personalets viden om de enkelte produkter været yderst tilfreds med den service jeg har modtaget i hifi klubben.
Nad-nørd
|
Til top |
|
|
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nu mit indtryk at HiFi Klubben gør hvad de kan for at have alt på lager. Selvfølgelig ikke på butiksplan, men deres centrallager. At så en producent lover en dato, der viser sig ikke at holde, er klassisk, jeg kender det fra vores egen lille biks, alene i den forløbne uge så oplevede vi at der var snevejr i England = en forsendelse af komponenter med TNT blev forsinket = vi blev ikke færdige med en produktion til fredag morgen = en forsendelse til Hong Kong blev forsinket = nu smutter vi på vinterferie = en uges ekstra forsinkelse = en ny model bliver ikke vist frem på et show i kina 
Sådan er det bare at være producent, så er det leverandører, så er det medarbejdere der er syge, så er det... ja skriv selv noget, der sker så meget..
Når det er sagt, havde det måske været smart at webshoppe den ønskede DAC, så var pengene ikke blevet trukket før varen var dukket op. Udover måske et depositum, synes jeg ikke en forhandler bør kræve decideret forudbetaling for levering af et produkt. Ligesom man bør ringe tilbage når tingene skrider, men det gør klubben sikkert generelt også.
Men generelt er klubben da lysår foran de fleste små importører, som nærmest kun har de produkter hjemme som de er sikre på at kunne sælge, istedet for at have fuldt sortiment fra de producenter de repræsenterer. __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
Til top |
|
|
eag1 Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 August 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg finder svaret fra hifi-klubbens repræsentant her på siden temmelig overraskende. men det ligger jo ganske godt i tråd med det der oprindeligt bliver klaget over.
ja, der kan ske fejl. Men I er en butik der skal leve af at jeg kommer ned og giver jer mine penge. derfor har i kun en chance til at vise mig at jeg skal komme igen.
At der så fra hifiklubben blot bliver svaret at det er hvad der kan ske, viser jo præcis hvor alvorligt de tager deres kunder.
ligegyldigt om det drejer sig om liv og død eller ej, bør man aldrig se så let på en fejl. Jeg har oplevet lignende sager fra andre forretninger, hvor man heller ikke har ringet retur. og nej, jeg har aldrig handlet der siden. Det er det letteste i verden at notere ind i sin kalender at man har lavet en forpligtilgelse med en kunde, og derved huske at ringe tilbage. Det viser også at sælger tager sit job alvorligt.
|
Til top |
|
|
sha107 Forum Bruger

|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
Det er nu mit indtryk at HiFi Klubben gør hvad de kan for at have alt på lager. Selvfølgelig ikke på butiksplan, men deres centrallager. At så en producent lover en dato, der viser sig ikke at holde, er klassisk, jeg kender det fra vores egen lille biks, alene i den forløbne uge så oplevede vi at der var snevejr i England = en forsendelse af komponenter med TNT blev forsinket = vi blev ikke færdige med en produktion til fredag morgen = en forsendelse til Hong Kong blev forsinket = nu smutter vi på vinterferie = en uges ekstra forsinkelse = en ny model bliver ikke vist frem på et show i kina 
Sådan er det bare at være producent, så er det leverandører, så er det medarbejdere der er syge, så er det... ja skriv selv noget, der sker så meget..
Når det er sagt, havde det måske været smart at webshoppe den ønskede DAC, så var pengene ikke blevet trukket før varen var dukket op. Udover måske et depositum, synes jeg ikke en forhandler bør kræve decideret forudbetaling for levering af et produkt.
Men generelt er klubben da lysår foran de fleste små importører, som nærmest kun har de produkter hjemme som de er sikre på at kunne sælge, istedet for at have fuldt sortiment fra de producenter de repræsenterer.
|
|
|
Det skal indrømmes at det var mig selv der insisterede på at betale (om ikke andet noget) for varen. Jeg kan godt lide den gensidige tillid der (kan) opstå ved at jeg selv tilbyder at betale med det samme. Desuden var jeg så også sikker på at få DAC'en til den annoncerede pris (1500 kr. i december 2008)...
På den måde skal jeg ikke tænke på at komme forbi en bank for at hæve penge først (læs: det er langt mellem nogle af afdelingerne tilknyttet banken). Så skulle jeg bare troppe op og hente varen når den kom.
Jeg ved godt at der kan ske meget fra starten af produktionen til produktet står i forretningen... Men en kort besked er da ikke meget at forlange, når der er tale om længere forsinkelse end en uge eller to.
Det er da rart at se de forskellige reaktioner der er på mit indlæg. Både mere og mindre konstruktive.
Tak. __________________ Marantz SR5400 OSE - sort
Phillips DVDR-70
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|