Forfatter |
|
sha107 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2009 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 18
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde bestilt en Cambridge DAC hos Hi-fi klubben d. 2. December 2008.
Der blev sagt, at jeg forhåbentlig kunne få den i slutningen af December, ellers ville jeg få den i Januar måned. 
I midten af Januar ringede jeg for at høre om der var noget nyt om min DAC, og da jeg ikke kunne komme igennem til butikken, blev jeg viederestillet til Kundeservice.
De kunne ikke se min bestilling, da det er noget der udelukkende ligger i butikken, men jeg blev fortalt at næste sending ville komme d. 29 januar.
Ergo måtte min DAC være millem dem... 
I dag d. 7.februar 2009 ringede jeg for at høre hvor den blev af, eftersom der er gået 2 mdr.
Nu har jeg lige fået at vide, at butikkerne ikke engang kan se hvornår næste sending kommer.
Der er åbenbart problemer med at producere converteren. 
Så jeg har afbestilt den.
Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal have penge stående ude og svæve, når jeg ikke kan få at vide hvornår min vare kommer.
Har Cambridge indstillet produtionen af deres DAC??? 
Det kan være at der er en af de andre der er mere heldige med de uprofessionelle, inkompetente hundehoveder (beklager sprogbruget, men det er de ord der rammer bedst ) der arbejder i Hi-fi klubben.
MVH
Susi
|
Til top |
|
|
tobywan Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 465
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har altid fået god service i forbindelse med at bestille varer i hifiklubben. Altid præcist svar og levering som aftalt. De burde måske have været lidt mere proaktivere i deres tilbagemelding til dig, men du har jo fået en forklaring nu som burde være acceptabel i forhold til den forsinkede levering - så må du jo bare enten vente eller afbestille :)
__________________ Min Hjemmebio
|
Til top |
|
|
sha107 Forum Bruger

|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
tobywan skrev:
Jeg har altid fået god service i forbindelse med at bestille varer i hifiklubben. Altid præcist svar og levering som aftalt.
De burde måske have været lidt mere proaktivere i deres tilbagemelding til dig, men du har jo fået en forklaring nu som burde være acceptabel i forhold til den forsinkede levering - så må du jo bare enten vente eller afbestille :) |
|
|
Jeg har allerede valgt at afbestille..
|
Til top |
|
|
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 863
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
yossi Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 394
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu også altid fået god behandling og fået mine ting til tiden.. men jeg har nu problemer med fyndbørsen.se i stedet og det sker faktisk på samme måde som du beskriver om klubben..
|
Til top |
|
|
sha107 Forum Bruger

|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=2-mas]sha107 << se lige her : http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=107795[/QUOTE]
Det er (lidt) fristende, det er den jeg havde bestilt - bare i sort. Men jeg har set på en anden, jeg lige skal ud og høre på først.
Jeg skal da indrømme at jeg har købt en Pickup-forstærker hos Hi-fi klubben tidligere... Den havde de liggende på lager i forretningen, og den virker fuldstændig som den skal.
Jeg har bare mistet tilliden til at bestille noget på forhånd, hvis man ikke kan regne med det man får at vide.
|
Til top |
|
|
sha107 Forum Bruger

|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
yossi skrev:
Jeg har nu også altid fået god behandling og fået mine ting til tiden.. men jeg har nu problemer med fyndbørsen.se i stedet og det sker faktisk på samme måde som du beskriver om klubben.. |
|
|
Det er altid sørgeligt når butikkerne ikke kan levere tingene til tiden, men kan de så ikke bare give besked til de kunder der venter spændt på at kunne hente deres nye ting. Havde Hifi-klubben ringet til mig og sagt som det var, at der var STORE leverenceproblemer, så kunne det være at jeg ville vente tålmodigt på min DAC, men det gjorde de ikke, og det betyder så at jeg har afbestilt den.
Jeg havde faktisk regnet med at jeg ville have købt mere/nyt udstyr fra dem til mit Sourround (20. - 25.000 kr) , men jeg finder et andet sted at handle...
|
Til top |
|
|
MadsVP Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 182
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må erkende jeg også er ved at være lidt træt af det her...
Jeg blev i December sat i forventning at der kunne leveres i Feb. ved forudbestilling, men intet har man set eller hørt, og skriver man til dem får man kun vage henholdende svar der ikke rigtigt forholder sig konkret til leveringen eller ens spørgsmål.
Jeg har desværre oplevet denne gennemgående ligegyldighed hos DK HifiKlub mange gange, men så må jeg jo lære det og handle et andet sted. __________________ nEt^DeViL Ownz You ! Danish Lammers !
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
2000? Jeg synes det er sørgeligt, han har med al sandsynlighed kun selv givet 1500 for den når han har den nu __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
sha107 Forum Bruger

|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
2000? Jeg synes det er sørgeligt, han har med al sandsynlighed kun selv givet 1500 for den når han har den nu
|
|
|
Det er netop det jeg ved og jeg er måske blevet lun på en DAC et andet sted, til samme pris. Faktisk også mere lokalt. __________________ Marantz SR5400 OSE - sort
Pure Audio 838 højtalere - modificeret
Cambridge azur 640P - Phono Pre-amplifier
Phillips DVDR-70
Leder efter udgangtrin til lineout på Marantzen (helst mono-blokke)
|
Til top |
|
|
ML77 Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 40
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
2000? Jeg synes det er sørgeligt, han har med al sandsynlighed kun selv givet 1500 for den når han har den nu |
|
|
Det passer ikke helt. Jeg har talt med sælger, og han havde været så smart at ringe rundt til samtlige klubber rundt om i landet, for at forhøre sig om butikkernes individuelle status på DAC'en. Han var så heldig at få tilsendt en uafhentet DAC, dog til den "nye" pris på 1999,- En helt anden sag er dog, at der formentlig er rigtig mange kunder der venter på deres DAC, men det er svært at gøre noget ved, når det er i produktionsdelen af "fejlen" er. Man kunne selvfølgelig overveje, om HFK butikker, ikke burde ringe til de kunder der er skrevet op til produktet og forklare ventetiden - så al snakken om professionalisme kunne komme ud af verden.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor skal mange af jer altid hænge forskellige forhandlere ud herinde Ja du hgar bestilt noget over nettet som ikke er kommet hjem endnu.......... Vist du vil være sikker på at få en vare med det samme så gå ned i en butik og køb den, så får du den også med hjem 
Jeg syntes bare at der er en tendens til at lige så snart nogle ikke lige får det som de vil have det eller at en vare er i rest ordre (som det jo nok er tilfældet her) så skal butikken og deres med arbejder kaldes mange mærkelige ting.
Jeg kan kun sige en ting.......... STOP DET Det er sku for træls at høre/ læse om hele tiden. Fair nok vist man har oplevet det mest groteske/ blevet snyt så det driver, men disse bagateller behøves vi da ikke høre om hele tiden 
Det var bare dagens sure opstød  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Ja du hgar bestilt noget over nettet som ikke er kommet hjem endnu.......... Vist du vil være sikker på at få en vare med det samme så gå ned i en butik og køb den, så får du den også med hjem 
|
|
|
Det er muligt at det er mig der læser hans indlæg forkert, men jeg forstår det da sådan at han har bestilt den i en butik.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
Pierre skrev:
Ja du hgar bestilt noget over nettet som ikke er kommet hjem endnu.......... Vist du vil være sikker på at få en vare med det samme så gå ned i en butik og køb den, så får du den også med hjem 
|
|
|
Det er muligt at det er mig der læser hans indlæg forkert, men jeg forstår det da sådan at han har bestilt den i en butik.
|
|
|
Det kan også godt være mig som har misforstået det, men det ændre ikke på min holdning til denne/ disse slags tråde  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er irrelevant for trådens emne. Hvis du vil diskutere det, må det blive under ris og ros.
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
sha107 skrev:
Jeg havde bestilt en Cambridge DAC hos Hi-fi klubben d. 2. December 2008.
Der blev sagt, at jeg forhåbentlig kunne få den i slutningen af December, ellers ville jeg få den i Januar måned. 
Har Cambridge indstillet produtionen af deres DAC??? 
Det kan være at der er en af de andre der er mere heldige med de uprofessionelle, inkompetente hundehoveder (beklager sprogbruget, men det er de ord der rammer bedst ) der arbejder i Hi-fi klubben.
MVH
Susi
|
|
|
Tag lige og hop ned af taburetten og bliv lidt jordnær igen - der er vist heller ingen der bruger fælt ordsprog overfor dig, fordi at du brokker dig, vel??
Det er p***e-ærgerligt at der er så store problemer med at få den DAC fra Cambridge, men derfra og så til at det næsten kan fremkalde jordens undergang....altså, tag den nu lige lidt med ro. Butikkerne har været heldige at få ganske små partier, men vi er nu engang ikke herre over hverken produktion eller levering, og så er det faktisk endnu sværere at give et endegyldigt svar på hvornår man kan forvente levering, fordi at det desværre er blevet rykket ad flere omgange. Efterspørgslen har åbenbart været meget større end selv de groveste prognoser kunne forudse og det er naturligvis både godt og skidt.
Normalt bestræber vi os på at informere hvis der sker ændringer i levering på bestilte varer, men i og med at det er almindelige mennesker der står for det, kan der altså ske glippere engang imellem - ligeså vel som du selv og andre kan lave glippere, så må man altså hoppe og falde ned på det. Der er vel heller ingen der kalder dig et uprofessionelt, inkompetent hundehoved på din arbejdsplads hvis du kikser et eller andet, vel?
Havde du betalt for den i forvejen, siden at du siger at du havde penge ude at flyve? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
sha107 skrev:
yossi skrev:
Jeg har nu også altid fået god behandling og fået mine ting til tiden.. men jeg har nu problemer med fyndbørsen.se i stedet og det sker faktisk på samme måde som du beskriver om klubben.. |
|
|
Det er altid sørgeligt når butikkerne ikke kan levere tingene til tiden, men kan de så ikke bare give besked til de kunder der venter spændt på at kunne hente deres nye ting. Havde Hifi-klubben ringet til mig og sagt som det var, at der var STORE leverenceproblemer, så kunne det være at jeg ville vente tålmodigt på min DAC, men det gjorde de ikke, og det betyder så at jeg har afbestilt den.
Jeg havde faktisk regnet med at jeg ville have købt mere/nyt udstyr fra dem til mit Sourround (20. - 25.000 kr) , men jeg finder et andet sted at handle...
|
|
|
Det er da lidt hurtigt at du afskriver det hele. Du har handlet en pladespiller-RIAA tidligere - den virker, var på lager osv. DAC kunne ikke leveres, og deraf fik du ikke helt tydelig information, og så er det dermed ikke et sted du skal handle fremover???
Istedet for at bortdømme, hvad så med at være lidt overbærende, og give det en chance på den konstellation du efterspørger med surround?? Det er nu engang ikke alle vores produkter, der er i restordre, og hvad ville pointen være i at bortdømme alt pga. kikset info om en levering? Prøv at snakke med ekspedienten, du tidligere har snakket med, og se om ikke det alligevel kunne udarte sig til noget positivt. Han er der trods alt for at hjælpe dig - ikke genere dig 
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu det vel ikke sådan at Klubben har gjort det for at genere dig…! Men desværre går ting skævt en gang imellem… Og det er øv øv..
Nu kender jeg ikke den omtalte DAC..!? men jeg har selv på et tidspunkt leget med forskellige DAèr og faldt blandt andet over denne http://www.headaudio.dk/pages/product.asp?itemGuid=64922& ;itemGroupGuid=3560
Der imponerede mig helt vildt, hvis du googler lidt på den, finder du mange folk der har prøvet at ændre dens konverter ”de sidder nemlig bare i små sokler” det jo super smart..! du kan ændre den lyd så den passer til dig… __________________ INNOVATING not IMITATING
|
Til top |
|
|
sha107 Forum Bruger

|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Hvorfor skal mange af jer altid hænge forskellige forhandlere ud herinde Ja du hgar bestilt noget over nettet som ikke er kommet hjem endnu.......... Vist du vil være sikker på at få en vare med det samme så gå ned i en butik og køb den, så får du den også med hjem 
Jeg syntes bare at der er en tendens til at lige så snart nogle ikke lige får det som de vil have det eller at en vare er i rest ordre (som det jo nok er tilfældet her) så skal butikken og deres med arbejder kaldes mange mærkelige ting.
Jeg kan kun sige en ting.......... STOP DET Det er sku for træls at høre/ læse om hele tiden. Fair nok vist man har oplevet det mest groteske/ blevet snyt så det driver, men disse bagateller behøves vi da ikke høre om hele tiden 
Det var bare dagens sure opstød 
|
|
|
Jeg har rent faktisk bestilt og betalt varen direkte i butikken...
Det er ikke et problem for mig at varen er endt i restordre...
Det der er mit problem er at jeg ikke er blevet informeret da butikkerne fandt ud af at der er op til ½ års levering...
Det er da det mindste butikken birde have gjort, så jeg ikke går og venter på et opkald om at min DAC skulle være kommet hjem.
Det er det jeg kalder for inkompetence... __________________ Marantz SR5400 OSE - sort
Phillips DVDR-70
|
Til top |
|
|
sha107 Forum Bruger

|
Sendt: 07 Februar 2009 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
Pierre skrev:
|
|
|
|
|
|
Jeg vil bare lige oplyse om at jeg er af hunkøn...  __________________ Marantz SR5400 OSE - sort
Phillips DVDR-70
|
Til top |
|
|