| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik,
Jeg vil helst ikke have noget stående oven på Silverline grundet varmeudvikling. Designet er yderst smukt - i en klasse for sig. Det kommer til at se meget klodset ud, hvis noget står oven på.
Hvis jeg skal have bluray, så skal den kunne træde i stedet for Denon DVD 3930. Denne står ca. 3m fra forstærkersættet. Forstærkersættes flyttes ikke grundet for mange kabler så ikke vil kunne nå længere. Det er muligt jeg kan lave en "under-hylde" til skrivebordet. Det vil ikke gøre noget om en bluray-afspiller vil skulle stå en anelse skjult. Der er i forvejen for meget teknik i stuen 
Det ville være en måde til at komme ned på max 1 m analog-kabler. Men den tid den sorg - står ikke og vil skifte lige nu. Jeg ved ikke om BD3800 og LX91 har nogen former for børnesygdomme, men det kunne da godt tænkes der kommer noget mere interessant inden for 6-10 mdr. Måske også prismæssigt. Vente i en evighed kan man altid gøre - I know. Dog er der ingen grund til at slå til først, med mindre man slet ikke kan vente 
TV'et er et Pioneer 508XD. Jeg er ekstremt glad for det.
Jeg bruger Tara Labs Vector 2 mellem pre/pro på frontkanalerne og Vector 1 på centeren.
Er det noget i samme kvalitet man bør anvende til at forbinde forforstærker og en blurayafspiller ? Hvis det er ringere kabel, bliver det vel det "svageste led" og modsat, hvis et bedre vælges, så vil det være signalkabler mellem pre/pro der vil være flaskehals ?
Det ser umiddelbart ud til at Hifiklubben er ved at sælge ud af Tara Labs signalkabler. I hvert fald er der overflod af VDH og QED. Er de sidstnævnte mon væsentligt bedre, eller kan det tænkes HFK blot tjener mere på disse og derfor ladet dem indgå i sortimentet ? Hører gerne hvis nogen har testes mellem de nævnte kabler.
|