Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. juni 2024 | 09:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: HiFiFreaks bliver eneforhandler af Densen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HIFI4ALL
Lukket konto
Lukket konto


Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1301
Sendt: 09 August 2008 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

HiFifreaks har det sidste års tid, bevæget sig fremad med stormskridt. Det nyskabende koncept med en internet baseret direkte til dig butik, hvor man har sparet den traditionelle distributør væk, har resulteret i massive prisnedsættelser på de agenturer der er blevet overtaget.

Læs hele nyheden her:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1908&zoneid=1

Til top Vis HIFI4ALL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI4ALL
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3763
Sendt: 09 August 2008 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

 

Det skulle jo ske, men hvad nu hvis man har i sinde at vil lytte eller tjekke produkterne ud. Så har man altså ikke lige en forhandler rundt om hjørnet. Er det support og til gavn for forbrugerne ?  



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
lexus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1037
Sendt: 09 August 2008 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

 måske ikke,men kan man ikke tale lidt om

priskrig for tiden,med nedsætteleser på 40-

50%??....jeg brokker mig dog ikke !!!!

Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3763
Sendt: 09 August 2008 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

lexus skrev:

 måske ikke,men kan man ikke tale lidt om

priskrig for tiden,med nedsætteleser på 40-

50%??....jeg brokker mig dog ikke !!!!

Jo enig, men nogen må have tjent for mange penge

Der må være en forhandler på fyn som driller



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
lexus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1037
Sendt: 09 August 2008 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

 ha,ha...ja,Jensen!! har for en måned siden

købt rør hos den gode mand,audio rogue cronus,

et kup til prisen....

Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 09 August 2008 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Hvorfor ikke tage skridtet fuldt ud, og lade salget ske direkte fra fabrikken til det danske marked

Det led der nu skal varetage salget, kunne jo sagtens ligge indgå i "Densen koncernen". Når det så er sagt, så jeg tilfreds med en udvikling der medfører lavere priser for os forbrugere. Men om vi så vil acceptere at købe relativt dyrt hi-fi pr. fjernsalg som her beskrevet, det må tide så vise om er vejen frem. En Hi-fi butik med et bredt godt og prisrigtigt udvalg, er jo nok desværre et uddødende fænomen  



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
Buyer no 1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 210
Sendt: 09 August 2008 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Personligt synes jeg lidt det er et skridt i den forkerte retning .

Det er selvfølgelig fint nok med 15% prisnedsættelse, men jeg vil hellere betale lidt ekstra for produkterne, mod at at have muligheden for at sammenligne dem direkte med konkurrerende produkter. Men eftersom Thomas Sillesen formentlig har truffet en forretningsmæssig fornuftig beslutning, er det nok mange andre der hellere vil have lavest mulige priser

Er der nogen der har erfaringer med Hifi Freaks mulighed for hjemmedemo?

Til top Vis Buyer no 1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buyer no 1
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 10 August 2008 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Buyer no 1 skrev:

Personligt synes jeg lidt det er et skridt i den forkerte retning .

Det er selvfølgelig fint nok med 15% prisnedsættelse, men jeg vil hellere betale lidt ekstra for produkterne, mod at at have muligheden for at sammenligne dem direkte med konkurrerende produkter. Men eftersom Thomas Sillesen formentlig har truffet en forretningsmæssig fornuftig beslutning, er det nok mange andre der hellere vil have lavest mulige priser

Er der nogen der har erfaringer med Hifi Freaks mulighed for hjemmedemo?

Et skridt i den forkerte retning?

Du får da samme mulighed for at sammenligne produkterne mod andre produkter.

Jeg har erfaring med at få foretaget en demo hos mig. Michael Guldager tog rejsen fra Esbjerg til Langeland med 2 sæt spritnye højttalere. Han satte dem op for mig, for at jeg derefter kunne lytte til dem. Dét er god service, og i min verden noget jeg vægter højt, og samtidigt noget der sælger.

Stor ros til Michael fra mig.



__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 10 August 2008 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

MathiasFB skrev:
Buyer no 1 skrev:

Personligt synes jeg lidt det er et skridt i den forkerte retning .

Det er selvfølgelig fint nok med 15% prisnedsættelse, men jeg vil hellere betale lidt ekstra for produkterne, mod at at have muligheden for at sammenligne dem direkte med konkurrerende produkter. Men eftersom Thomas Sillesen formentlig har truffet en forretningsmæssig fornuftig beslutning, er det nok mange andre der hellere vil have lavest mulige priser

Er der nogen der har erfaringer med Hifi Freaks mulighed for hjemmedemo?

Et skridt i den forkerte retning?

Du får da samme mulighed for at sammenligne produkterne mod andre produkter.

Jeg har erfaring med at få foretaget en demo hos mig. Michael Guldager tog rejsen fra Esbjerg til Langeland med 2 sæt spritnye højttalere. Han satte dem op for mig, for at jeg derefter kunne lytte til dem. Dét er god service, og i min verden noget jeg vægter højt, og samtidigt noget der sælger.

Stor ros til Michael fra mig.



Jeg kan heller ikke se, hvorfor det skulle være sværere nu end før at sammenligne med andre produkter. Hvorfor mener du det skulle være tilfældet ''buyer no 1''?

Her på adressen i Århus var hjemmedemoen også første klasse af Michael Guldager, og jeg valgte at købe et sæt Focal 1037Be. Personligt synes jeg netop at hjemmedemoen er en fordel, da man hører tingene i sit eget system og sit eget rum.

Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 10 August 2008 kl. 01:00 | IP-adresse registreret  

TRX850 skrev:
...Jeg kan heller ikke se, hvorfor det skulle være sværere nu end før at sammenligne med andre produkter...

Kun ganske få bor tæt nok på deres demorum, så fremover er mange købere reelt afskåret for at se, røre og lytte til disse produkter nede i den lokale hi-fi forretning. Man kan så læse og lytte til hvad andre mener om produkter, og ellers satse på at det er de rigtige produkt man her har kig på. Ja, man kan så her benytte tilbudet om at få en sælger forbi, men han tager næppe konkurrenternes produkter med til en test.

Så selvom ideen om "hjemme demo" er rigtig, så tror jeg flere gerne vil opleve produktet før der banker en sælger på døren



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 10 August 2008 kl. 04:00 | IP-adresse registreret  

Enhver der har oplevet en hjemmedemo vil være imod det. Jeg har dog ikke prøvet med Densen/Hififreaks hjemmedemo, men enhver der er bare lidt i tvivl om kvaliteten af eksisterende anlæg eller konkurrenterne, får de solgt dig deres egne produkter.

Den almindelge forbruger er prisgivet, dem der tilbyder hjemmedemo, eks Linn, de gør det fordi at de er sindsygt dygtige sælgere og ved at det ender med salg i 95% af alle demoer.

En hifisælger i stuen når man skal evaluere er som jehovas vidner: uønsket som djævlen selv. det kan kun gå galt for forbrugeren.

I min verden er der kun en måde, og det er en demo over længere tid i eget hjem, alene.evt. med et besøg eller to fra folk der kender en og ens præferencer godt.



__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 10 August 2008 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Chr. R. skrev:

TRX850 skrev:
...Jeg kan heller ikke se, hvorfor det skulle være sværere nu end før at sammenligne med andre produkter...

Kun ganske få bor tæt nok på deres demorum, så fremover er mange købere reelt afskåret for at se, røre og lytte til disse produkter nede i den lokale hi-fi forretning. Man kan så læse og lytte til hvad andre mener om produkter, og ellers satse på at det er de rigtige produkt man her har kig på. Ja, man kan så her benytte tilbudet om at få en sælger forbi, men han tager næppe konkurrenternes produkter med til en test.

Så selvom ideen om "hjemme demo" er rigtig, så tror jeg flere gerne vil opleve produktet før der banker en sælger på døren



Jamen OK, så er jeg ved at forstå, hvor vi taler forbi hinanden. En ''hjemmedemo'' er ikke nødvendigvis ensbetydende med en aggresiv sælger, der skal have en handel igennem på 5 minutter. Jeg havde et sæt Focal 1037Be til låns. Det gav mig god tid til at danne mig indtryk af produktet i min egen stue, sammenligne med andre højttalere osv osv. I min verden et meget bedre beslutningsgrundlag , end at gå og ''sparke dæk'' på højttalerne i en hifi forretning...

Det er en lidt anden måde at sælge/demo'e end vi har set før, men ''anderledes'' behøver ikke altid være ''dårligere''. Og der skal jo altså kortes nogle led af den traditionelle kæde fra producent til forbruger for at priserne kan sættes ned...


Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB
 
MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 10 August 2008 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

I min verden er der kun en måde, og det er en demo over længere tid i eget hjem, alene.evt. med et besøg eller to fra folk der kender en og ens præferencer godt.



Netop, og det er der så også mulighed for..!


Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB
 
Buyer no 1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 210
Sendt: 10 August 2008 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

TRX850 skrev:

Jeg kan heller ikke se, hvorfor det skulle være sværere nu end før at sammenligne med andre produkter. Hvorfor mener du det skulle være tilfældet ''buyer no 1''?

Som andre allerede har nævnt i tråden er én aften, med en forventningsfuld sælger for det ene produkt stående bag ved dig, i mine øjne ikke en reel mulighed for sammenligning.

Agressiv eller ej, er det sælgerens job at få dig til at købe hans produkter her og nu. Og det lykkedes formentlig i langt flere tilfælde, end hvis produkterne stod hos en forhandler og kunne sammenlignes direkte med andre produkter. Ellers var der jo ingen grund til at skifte til denne salgsform. 

Konceptet med kun at tilbyde hjemmedemoer, mod at jeg så til gengæld sparer 15%, er for mig derfor et skridt i den forkerte retning.

Til top Vis Buyer no 1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buyer no 1
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 10 August 2008 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

Buyer no 1 skrev:
Konceptet med kun at tilbyde hjemmedemoer, mod at jeg så til gengæld sparer 15%, er for mig derfor et skridt i den forkerte retning.

gad vide hvor dårligt man kan få en god højttaler til at lyde i en stue? Det kunne være sjovt om man kunne få sælger til at græde, fordi rummet er så akustisk dårligt man ikke kan høre forskel alligevel



__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 10 August 2008 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

Mon ikke også det er muligt at låne grejet hjem over en weekend...

__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3763
Sendt: 10 August 2008 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:

Buyer no 1 skrev:
Konceptet med kun at tilbyde hjemmedemoer, mod at jeg så til gengæld sparer 15%, er for mig derfor et skridt i den forkerte retning.

gad vide hvor dårligt man kan få en god højttaler til at lyde i en stue? Det kunne være sjovt om man kunne få sælger til at græde, fordi rummet er så akustisk dårligt man ikke kan høre forskel alligevel

Ja, hvordan vil han klare den?. Der hjælper et salgskursus ikke 

En pinlig situation er hvad der kan komme ud af det men noget man desværre ikke kan gardere sig for.



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 10 August 2008 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Buyer no 1 skrev:

TRX850 skrev:

Jeg kan heller ikke se, hvorfor det skulle være sværere nu end før at sammenligne med andre produkter. Hvorfor mener du det skulle være tilfældet ''buyer no 1''?

Som andre allerede har nævnt i tråden er én aften, med en forventningsfuld sælger for det ene produkt stående bag ved dig, i mine øjne ikke en reel mulighed for sammenligning.

Agressiv eller ej, er det sælgerens job at få dig til at købe hans produkter her og nu. Og det lykkedes formentlig i langt flere tilfælde, end hvis produkterne stod hos en forhandler og kunne sammenlignes direkte med andre produkter. Ellers var der jo ingen grund til at skifte til denne salgsform. 

Konceptet med kun at tilbyde hjemmedemoer, mod at jeg så til gengæld sparer 15%, er for mig derfor et skridt i den forkerte retning.



Og som jeg allerede har nævnt i tråden forstår jeg ikke, hvorfor nogen har opfattelsen af, at der kun skulle være tale om én aftens prøvelyt. Som kunde i HifiFreaks er det ikke sådan min handel har været... Men OK, hvis det er den forestilling du har er det jo forståeligt nok, at du svarer som du gør...

Desuden er det -synes jeg- lidt naivt at tro, at sælgeren i en hifi forretning ikke forsøger at sælge dig produkterne, når de bliver demonstreret for dig. Det er også -synes jeg- lidt naivt at tro, at sælgeren er helt opbjektivt: De forsøger da at sælge de produkter de har den største avance på. Forretningen skal jo løbe rundt...

Personligt finder jeg ikke sammenligninger ved en forhandler særlig interessante, da der er for mange ubekendte i det system man lytter til. Og det er ikke til at vide, hvordan et konkret produkt vil spille i ens eget system. Derfor finder jeg det langt mere relevant at lytte i mit eget system, i mit eget rum for det er jo dér skidtet skal spille godt.


Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 10 August 2008 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

TRX850 skrev:
Buyer no 1 skrev:

TRX850 skrev:

Jeg kan heller ikke se, hvorfor det skulle være sværere nu end før at sammenligne med andre produkter. Hvorfor mener du det skulle være tilfældet ''buyer no 1''?

Som andre allerede har nævnt i tråden er én aften, med en forventningsfuld sælger for det ene produkt stående bag ved dig, i mine øjne ikke en reel mulighed for sammenligning.

Agressiv eller ej, er det sælgerens job at få dig til at købe hans produkter her og nu. Og det lykkedes formentlig i langt flere tilfælde, end hvis produkterne stod hos en forhandler og kunne sammenlignes direkte med andre produkter. Ellers var der jo ingen grund til at skifte til denne salgsform. 

Konceptet med kun at tilbyde hjemmedemoer, mod at jeg så til gengæld sparer 15%, er for mig derfor et skridt i den forkerte retning.



Og som jeg allerede har nævnt i tråden forstår jeg ikke, hvorfor nogen har opfattelsen af, at der kun skulle være tale om én aftens prøvelyt. Som kunde i HifiFreaks er det ikke sådan min handel har været... Men OK, hvis det er den forestilling du har er det jo forståeligt nok, at du svarer som du gør...

Desuden er det -synes jeg- lidt naivt at tro, at sælgeren i en hifi forretning ikke forsøger at sælge dig produkterne, når de bliver demonstreret for dig. Det er også -synes jeg- lidt naivt at tro, at sælgeren er helt opbjektivt: De forsøger da at sælge de produkter de har den største avance på. Forretningen skal jo løbe rundt...

Personligt finder jeg ikke sammenligninger ved en forhandler særlig interessante, da der er for mange ubekendte i det system man lytter til. Og det er ikke til at vide, hvordan et konkret produkt vil spille i ens eget system. Derfor finder jeg det langt mere relevant at lytte i mit eget system, i mit eget rum for det er jo dér skidtet skal spille godt.


Lige præcis. Jeg har samme tilgang til hjemmedemo'er som dig "TRX850".

Ved min hjemmedemo, forsøgte Michael Guldager ikke at "prakke" mig et produkt på. Han forholdte sig yderst passiv mht. at "sælge" produktet, og lod mig komme med min egen mening om lyden først. Jeg følte ikke noget pres mht. at jeg "burde" købe produktet, nu hvor han var kørt den lange vej.

Jeg vil nu også mene, at Focal højttaleren næsten solgte sig selv, så godt lød det



__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
Buyer no 1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 210
Sendt: 10 August 2008 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

TRX850 skrev:
Buyer no 1 skrev:

TRX850 skrev:

Jeg kan heller ikke se, hvorfor det skulle være sværere nu end før at sammenligne med andre produkter. Hvorfor mener du det skulle være tilfældet ''buyer no 1''?

Som andre allerede har nævnt i tråden er én aften, med en forventningsfuld sælger for det ene produkt stående bag ved dig, i mine øjne ikke en reel mulighed for sammenligning.

Agressiv eller ej, er det sælgerens job at få dig til at købe hans produkter her og nu. Og det lykkedes formentlig i langt flere tilfælde, end hvis produkterne stod hos en forhandler og kunne sammenlignes direkte med andre produkter. Ellers var der jo ingen grund til at skifte til denne salgsform. 

Konceptet med kun at tilbyde hjemmedemoer, mod at jeg så til gengæld sparer 15%, er for mig derfor et skridt i den forkerte retning.



Og som jeg allerede har nævnt i tråden forstår jeg ikke, hvorfor nogen har opfattelsen af, at der kun skulle være tale om én aftens prøvelyt. Som kunde i HifiFreaks er det ikke sådan min handel har været... Men OK, hvis det er den forestilling du har er det jo forståeligt nok, at du svarer som du gør...

Desuden er det -synes jeg- lidt naivt at tro, at sælgeren i en hifi forretning ikke forsøger at sælge dig produkterne, når de bliver demonstreret for dig. Det er også -synes jeg- lidt naivt at tro, at sælgeren er helt opbjektivt: De forsøger da at sælge de produkter de har den største avance på. Forretningen skal jo løbe rundt...

Personligt finder jeg ikke sammenligninger ved en forhandler særlig interessante, da der er for mange ubekendte i det system man lytter til. Og det er ikke til at vide, hvordan et konkret produkt vil spille i ens eget system. Derfor finder jeg det langt mere relevant at lytte i mit eget system, i mit eget rum for det er jo dér skidtet skal spille godt.


Det var netop derfor jeg spurgte til erfaringer med deres hjemmedemo  

Sådan som Hifi Freaks beskriver konceptet på deres hjemmeside, opfatter jeg det som én demoaften, hvor der er en sælger til stede. Ikke som en hjemlånsordning hvor forretningen bringer og henter.

En sælger i en forretning er lige så lidt objektiv som sælgeren til en demoaften. Forskellen er, at forretningen har mere end et mærke at vælge mellem. Jeg kan så vælge et eller to eller tre af de mærker jeg umiddelbart synes lyder bedst hos forhandleren, og låne disse med hjem til en længerevarende sammenligning. De fleste seriøse forhandlere ved godt at de ikke kan sælge mig noget her-og-nu, men at det kræver hjemlån, hvor man i ro og mag og under de reelle forhold, kan vurdere produkterne. 

Til top Vis Buyer no 1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buyer no 1
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes