| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
MM - Jeg har ikke nogle BL4000 som baghøjtalere!
Skulle du så ikke se at få dem op fra pulterrummet, som baghøjttaler ?
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har baghøjtalere ved min Avant!
Hvorfor den snak om baghøjtalere?
Du selv efterlyste jo en lytteløsning UDEN at tv’et blev tændt....
.....og den har jeg så (del)vist dig.
I må da ha’ meget sne derovre, siden du sidder inde på det her tidspunkt og ‘leger computer’.
Skal du ikke ud og ha’ lidt frisk luft.
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
@ beovox141
Hvis du får købt en iPhone/ iPad kan du henter den app Her hvis
det et noget. |
|
|
Og så måske den her:
http://www.k-mate.com/product/at013m-mfi/
Har app’en AirPlay support....så er der ikke et øje tørt
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Epsilon20 skrev:
Jeg hørte et rygte om, at 50'erne ville blive udgivet i en messing udgave i maj. Jeg blev fortalt dette af en
butik i London, men ingen andre synes at have disse oplysninger, da jeg besøgte et par andre butikker.
Jeg blev underrettet om dette ville være i forbindelse med en messing udgave af Beovision Eclipse.
Har nogen andre hørt det her?
|
|
|
Læs mere her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lader da til, at der er nogle der køber Eclipsen - Egon Olsen har i hvert fald en plan.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu går det hele vist op i Apple fandom....
Kunne have svoret det var en B&O tråd.
Men på den anden side er 3 party software vel det eneste B&O efterhånden febrilsk prøver at lave selv.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
Kunne have svoret det var en B&O tråd.
|
|
|
Ja,...men ikke 100% - husk det!
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Det lader da til, at der er nogle der køber Eclipsen - Egon Olsen har i hvert fald en plan.
MM |
|
|
Jeg har da en Eclipse hængende i stuen - og den beholder alu-fronten
/HC
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Peter Pan skrev:
Er det BeoLab 4000 eller BL 4000 MKII, du nu benytter som baghøjttaler ?
|
|
|
Jeg har ikke nogle BL4000 som baghøjtalere!
MM |
|
|
@Peter Pan
Mine baghøjtalere er samme som front.
BL4000 i spisestuen/alrummet er et sæt MK1.
De er et arvestykke - så de var billige....sådan da
Et par måneder efter, at jeg havde fået dem - de havde ligget i et pulterkammer et års tid - gik den ene sig en tur.
Nå ja, jeg vidste jo, hvad det betød
Desværre var den ikke til at redde, så der måtte et nyt board til.
Den anden kunne reddes...puha!
Siden da spiller de upåklageligt.
Og standerne - de er fra den bla - kostede 350 kr (plus kørsel derhen).
Er der ellers noget, du vil vide
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
HansC. skrev:
Jeg har da en Eclipse hængende i stuen - og den beholder alu-fronten
/HC |
|
|
Der kan du bare se, Peter Pan.....det griber om sig med de Eclipser
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ MM
Jeg har da også opfordret dig til at købe et Eclipse, over there. Så gå bare til den.
Tænk på dine aktier, 10.000 Kr. for et Avant fra 2014, er vel OK. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
@ MM
Jeg har da også opfordret dig til at købe et Eclipse, over there. Så gå bare til den.
Tænk på dine aktier, 10.000 Kr. for et Avant fra 2014, er vel OK.  |
|
|
Mit Avant fra 5 md. 2014 døde "beyond repair" lige over nytår så overvej da at tage de 10.000 og byt til et Eclipse
/HC
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
HansC. skrev:
Mit Avant fra 5 md. 2014 døde "beyond repair" lige over nytår så overvej da at tage de 10.000 og byt til et Eclipse
/HC |
|
|
05,- 2014... Kom det ikke først i August 2014
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
05,- 2014... Kom det ikke først i August 2014  |
|
|
Det var nok dødfødt
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
beovox141 skrev:
05,- 2014... Kom det ikke først i August 2014  |
|
|
Det var nok dødfødt
MM |
|
|
Nix - jeg købte det på dagen for snigpremiere om aftenen d. 8. maj 2014. TV'et blev, som et af de første Avanter, leveret d. 30/5-2014.
Det døde ved at panelet stod af. B&O foreslog opgradering til Eclipse (mod betaling)
/HC
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og du havde ikke lavet en forsikring?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Februar 2018 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Hvad hjælper en forsikring når du udmærket ved der ingen reserve paneler findes på Bang & Olufsens lager.
Ikke engang i 3 år. Derfor har B&O jo også rette deres 'miljøpolitik' som de kalder det. Dette vi var igennem
tidligere på denne tråd. Også Dr. G blev bare tilbudt en lille rabat, på et tv af næste model. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |