| Forfatter |
|
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
@MM
Selvfølgelig,- der en option 4.
4 Dit Avant konverterer til hvad nu end base formatet er i NL og derefter D/A til højttalerne,
samtidigt kan NL streamen sendes til Vone eller andre enheder.
På den måde er der også nogen lunde styr på delayet... Enig
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis der er nogle (af de arbejdsramte) læsere, der søger job, var
DETTE
måske en mulighed.....forudsat at kvalificationerne altså er til det.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære millemis
Jeg har skrevet det mange gange. Hvorfor dog indrette sig med et tv der skal være tændt for at høre musik.
Tænk på MM der kommer aldrig et rigtigt BeoVision mere. Så hvis du ellers mener dit TV høre under den
kategori, så pas på dit TV. Som du ofte har skrevet, kan du jo styre og følge med på f.eks et af dine Apple
produkter fra sofaen.
Så lige nu - - -  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Kære millemis
Jeg har skrevet det mange gange. Hvorfor dog indrette sig med et tv der skal være tændt for at høre musik.
|
|
|
Og jeg har skrevet mange gange, at et integreret A/V setup har været et af B&O’ kendetegn i maaaaaange år.
Lige siden mit MX6000 har mit audiosystem været i Option 0 og alle højtalere tilsluttet til tv’et.
Intet nyt i det, altså.
Mon ikke Peter Pan’s problem med dette er, at fru Pan lægger beslag på tv’et til ‘TV-hvad-ved-jeg-kigning’....
.....så han selv er henvist til computer-hjørnet.
Mærkeligt at Peter Pan’s setup ligeså i mange år har været ‘integreret’.
Hvorfor er de - højtelskede - Penta’er dog tilsluttet til det BV7-40........når han ikke vil bruge dem
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Her et foreslag til et stand alone stereo audio setup.
|
|
|
Er du nu så sikker på, at det er så smart at regulere lydstyrken i Sonos’en....sådan lydmæssigt?
Eller er det ikke så vigtigt?
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har jo sagt det 6-26 skal op i messen til fru Pan!
...Og et sæt BL17 to 40.000dkk + i det viste setup, der er et eller andet der ikke rigtig ringer...
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
Jeg har jo sagt det 6-26 skal op i messen til fru Pan!
|
|
|
Så bliver det BV7-40 inclusive Pentaerne da aldrig brugt.
Men hva’....så holder det nok længere
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det nu peter!
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Familien kom til kaffe og nægtede sku at daffe. Nu vil de også have aftensmad, men jeg kan lige nå også at give
dig beovox141, et B&O tilbud.... 10.000 Kr. for et af dine gamle TV, uanset mærke ved køb af et BeoVision Ellipse. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Janen, så velkommen i klubben i to
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
beovox141 Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der vist var en,- der troede at det var en BS4 opfindelse...?
BV7,- still going strong!
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
Der vist var en,- der troede at det var en BS4 opfindelse...?
BV7,- still going strong!
|
|
|
Og hvad var det så du lige skulle trykke på for at komme derhen
Kunne du ikke lige finde Radio Paradise - en lettisk pop-radiosender er ikke lige min kop te
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den klub holder aldrig lukket
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
10.000 Kr. for et af dine gamle TV, uanset mærke ved køb af et BeoVision Ellipse. |
|
|
Så er din chance der jo - 10.000 kr for en gammel BV7-40 uden HD-tuner, men med en træt DVD-spille!
Det må siges at være godt gået
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Egetræ på BeoVision Eclipse Sound Center fronten, ser ikke ud til at blive særligt godt modtaget. ( Indlæg 13:35 ).
MM - har du bestilt delene til mit forslag til et stand alone stereo audio setup. For ellers er der da andre muligheder.
 __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Egetræ på BeoVision Eclipse Sound Center fronten, ser ikke ud til at blive særligt godt modtaget. ( Indlæg 13:35 ).
MM - har du bestilt delene til mit forslag til et stand alone stereo audio setup. For ellers er der da andre muligheder.
|
|
|
Nej - hvis det virkelig er det, jeg vil, kan jeg da bare sætte mig ind i stuen ved siden af dér, hvor tv'et står....
....og tænde for det sæt højtalere, der kører via en Active Link dér - og høre, hvad jeg lyster.
Jeg behøver skam ikke at købe noget
Nå ja, ude i køkkenet behøver jeg jo heller ikke at have tv’et tændt - der er nemlig ikke noget!
Det er dér, du får lov til at sidde, hvis du en dag kommer forbi....
.....så kan du lære det
Ang den nye træfront til Eclipse - du er da godt nok hurtig til at drage konklussioner
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Februar 2018 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
MM, Hvis du ikke vil brænde dit lys i begge ender.
Så prøv at google - Dynaudio Xeo 4 Bundle trådløse højttalere + Connect + Chromecast Audio __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |