Emne: Nyhed :-( ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
sam25 Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 14 Juni 2004 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
undskyld mig, men hvor lang tid, er det der, med hvem der har vundet den der højttaler kon. en nyhed ?
er i ikke lidt for flinke ?
det er da, fedt den har været der, og 21000.- , og en glad vinder (tillykke) men så er den reklame vist også til at overse mht. nyhed. 
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 14 Juni 2004 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
sam25 Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 14 Juni 2004 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu er jeg med det er flytte... fair nok, det er nok mere ris og ros.
beklager jeg har lavet et nyt ...
ja, men jeg mener bare ikke det er en nyhed... mere en reklame, og godt med det. men hvorfor så som sagt, så ikke lave en banner ?
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 14 Juni 2004 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
sam25 skrev:
|
ja, men jeg mener bare ikke det er en nyhed... mere en reklame, og godt med det. men hvorfor så som sagt, så ikke lave en banner ?
|
|
|
jeg synes nu det er ganske fair, at nyheden bliver. dels fordi at konkurrencesponsor har doneret et produkt, det kunne ligeså godt være penge til et banner, men nu er det en konkurrence og så skal han da også have noget ud af det. og dels fordi at alle nyheder er vel en slags reklame.. kald det reklame eller PR, det går vel ud på det samme; at gøre køberne opmærksom på produktet.
|
| Til top |
|
| |
Peter Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 621
|
| Sendt: 14 Juni 2004 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|

witzel skrev:
sam25 skrev:
|
|
|
|
jeg synes nu det er ganske fair, at nyheden bliver. dels fordi at konkurrencesponsor har doneret et produkt, det kunne ligeså godt være penge til et banner, men nu er det en konkurrence og så skal han da også have noget ud af det. og dels fordi at alle nyheder er vel en slags reklame.. kald det reklame eller PR, det går vel ud på det samme; at gøre køberne opmærksom på produktet.
|
|
|
det kan du jo nok ha' ret i 
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 14 Juni 2004 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
sam25 skrev:
|
|
|
|
Det er postet nøjagtigt som alle andre nyheder, og nu er det jo ikke alle folk der sidder herinde hver dag for at se hvad der rører sig. Nyheden er ikke det samme som en decideret reklame-banner, og hvis nu der var lavet en sådan om konkurrencen ville der højest sandsynligt også være nogle der var utilfredse med det.
Prøv nu at smil og vær lidt glad istedet for at bruge tid på småting! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|