Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 15:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Første indlæg låst (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 13 Juni 2004 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Var det muligt at man kunne låse første indlæg i en tråd, så det automatisk lå i toppen af tråden, på alle siderne?

Jeg synes tit, at hvis jeg bare lige skal ind og se nye indlæg i fx "mit hifi"-delen, klikker jeg hen til sidste side og så har jeg glemt hvad anlægget egentlig bestod af. Der kunne det være smart hvis det det oprindelige indlæg så fulgte med øverst på alle siderne i tråden for overskuelighedens skyld, og kunne måske endda anspore folk til at holde tråden lidt mere på sporet...

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Sendt: 13 Juni 2004 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Kan du ikke bare åbne en browser mere?

Hvis vi skal ud i det lidt avancerede, så ville det måske være en bedre idé hvis det på en eller anden måde var muligt at sætte flag ved indlæg af speciel interesse.

Mvh,

Karsten

Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 13 Juni 2004 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

StudioSound.. vi har jo fået et link til alle de tråde vi deltager i.. den har jeg da stor glæde af 
Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 Juni 2004 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Kim F. skrev:

Var det muligt at man kunne låse første indlæg i en tråd, så det automatisk lå i toppen af tråden, på alle siderne?

Jeg synes tit, at hvis jeg bare lige skal ind og se nye indlæg i fx "mit hifi"-delen, klikker jeg hen til sidste side og så har jeg glemt hvad anlægget egentlig bestod af. Der kunne det være smart hvis det det oprindelige indlæg så fulgte med øverst på alle siderne i tråden for overskuelighedens skyld, og kunne måske endda anspore folk til at holde tråden lidt mere på sporet...

det er vel heller ikke værre, end at man lige klikker sig tilbage til side 1, og ser hvad indlægget består af.. ??

StudioSound skrev:

Kan du ikke bare åbne en browser mere?

Hvis vi skal ud i det lidt avancerede, så ville det måske være en bedre idé hvis det på en eller anden måde var muligt at sætte flag ved indlæg af speciel interesse.

Mvh,

Karsten

Den funktion har du allerede, i bunden af alle tråde (og forums) er der et link der hedder "overvåg dette emne/forum for nye indlæg" ... så får du en mail HVER gang der er nye indlæg. ved hjælp af denne funktion er der dage hvor jeg modtager op mod 50 emails, idet jeg overvåger "ris og ros" og "Support for brug af forum"

Live21 skrev:
StudioSound.. vi har jo fået et link til alle de tråde vi deltager i.. den har jeg da stor glæde af 

Den havde du også før, men der var det jo lidt mere besværligt. Enten skulle du selv søge på dit brugernavn, ellers skulle du finde et af dine indlæg, og trykke på knappen "søg" under dine indlæg, så ville du finde alle indlæg skrevet af dig.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Sendt: 14 Juni 2004 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

Witzel,

Det jeg tænkte på er lidt mere avanceret end overvågning af en tråd Der kunne være et lille felt ud for hver post, som kunne afkrydses og dermed føjes den enkelte post til en liste. Lidt lige som DBA annoncer mv.

Mvh,

Karsten

Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 Juni 2004 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

karsten..

ok.. ideen er god nok.. men umiddelbart synes jeg af de to andre muligheder er rigeligt. (overvågning og "mine indlæg") .. men mon admin har en kommentar, det er jo trods alt stadig ham der står for nye tiltag.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 14 Juni 2004 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

I skal ikke forvente ændringer af hvordan tingene ser ud sådan lige foreløbigt. Admin har rigeligt at se til med diverse ændringer osv. efter server-skiftet, men evt. brugbare forslag bliver naturligvis skrevet bag øret.

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Sendt: 14 Juni 2004 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

karsten..

ok.. ideen er god nok.. men umiddelbart synes jeg af de to andre muligheder er rigeligt. (overvågning og "mine indlæg") .. men mon admin har en kommentar, det er jo trods alt stadig ham der står for nye tiltag.

Well, det var bare Kim F.´s post der lige justerede vindingerne til "brain storming mode"

En situation hvor det kunne være nyttigt, er når man en travl dag lige skimmer en række tråde igennem, og gerne vil kommentere en post eller to, på et senere tidspunkt.

Det skulle undre mig om skabelonen til forummet ikke allerede understøtter denne funktion.

Med stor forståelse for ting med højere prioritet

Karsten 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes