| Sendt: 11 Juni 2004 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Davs
For at stykke tid siden fik jeg lige en henstilling fra admin omkring en af mine købes annoncer på brugtmarkedet. Istedet for at angive en ønsket pris, skrev jeg "mail din pris" i prisfeltet, hvilket serveren godtog. Herefter kom der en henstilling fra admin om at prisfeltet kun er til tal og at jeg skulle ændre min annonce. Det syntes jeg var helt rimeligt og jeg ændrede straks annoncen.
Nu kan jeg imidlertid se, at der er dukket flere annoncer op, hvor folk skriver "gi et bud", "??", "kom med et bud" osv i prisfeltet, hvilket jo ikke er tilladt.
I stedet for at starte en barnlig -- hvorfor må de når jeg ikke må -- diskussion så vil jeg høre om det ikke er muligt at sætte brugtmarkedet op til kun at godtage tal i dette felt. Hvis man så ikke vil oplyse en evt. køb/salg pris, så kan man bare skrive 0. Så er vi ude over dette problem og admin slipper for at skrive alle de mails
Man skriver jo ikke det andet i ond mening, man tror jo at når det bliver accepteret serveren, så må det også være i orden.
Det var bare lige det.
mvh
|