| Sendt: 13 Juli 2026 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan godt følge dig, men at kalde Vincent PHO-700 "glimrende" er som at kalde en Porsche 911 GT3RS en OK, men middel bil...
Har du benyttet de orginale lytter, opamps og rør, eller har du rullet til noget "NOS"? Sidstnævnte vil ikke være en fordel, da PHO-700 fungerer rigtig godt med det originale Shuguang 12au7 rør. Jeg skiftede det til et Psvane Art TII, og det var lidt bedre, men ikke som nat og dag.
I al ydmyghed har jeg lyttet til meget udstyr - eller nærmere rigtig , rigtig meget forskelligt udstyr. Og som du kan læse i mine anmeldelser, så findes der bestemt bedre riaa'er end Vincent'en, men det er ikke store forskelle i lyden, vi taler om.
Det kunne være interessant at høre om din egen riaa, hvordan den er konstrueret og lign. Jeg spiller selv på en rør-riaa fra Ear Yoshino nu, men at kalde den himmelvidt bedre end Vincent'en er ikke fair. Der er forbedringer og forskelle...
Jeg beklager hvis jeg lyder ramt af dit indlæg, det er ikke det jeg vil, men jeg har benyttet PHO-700 i mange år som reference. Og det villle den ikke have været, hvis den kun var "glimrende"... 
Jeg synes den fortjener bedre, end at blive gemt væk i et sommerhus... lidt som afsatte møbler og service, der også ryger i sommerhuset. Sælg den til en vinyl-entusiast som sætter pris på den, og køb en riaa i Harald Nyborg til dig selv i stedet 
|