Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 15:44   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Tape Connection igen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:

Spencer skrev:
Fnulder skrev:
tonykart007 skrev:
Pyha det var rart at få af vide i god tid. Jeg var ved at købe ind for vel over små 50000 hos Tape Connection, det gør jeg
ikke nu, hvor utrygheden lurer.Bare ærligt man.

Jamen så held og lykke med at finde et firma som ALDRIG har kommet til at snuble i en kundesag.
Sagt med andre ord, bare fordi EN enkelt sag bliver blæst total op, så betyder det jo ikke at servicen generelt er dårlig.

Der er ikke snublet i denne sag, når man bevidst vælger ikke at kommunikere.
Dette er derimod noget, der viser en grundholdning, til hvordan en sag skal håndteres.

det kan der vel være flere årsager til. Jeg synes umiddelbart ikke vi rigtigt har hørt TC's side af historien og kommer vel nok heller ikke til det (det vil alligevel ikke gavne dem at komme med forskellige forklaringer i dette forum). Det kunne jo være de har valgt at lade sagen køre videre, fordi de mener de har ret.

Hvis TC har ombestemt sig, er det vel bare at melde det ud i tråden, så moderator kan låse tråden, til den endelige afgørelse er faldet.

Der er jo ingen ide i at diskutere noget, der skal i retten, når parterne således vil have mundkurv på.

edtwodth
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 18 Maj 2009 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

En afslutning fra min side af:

Kan nu se at TC er fjernet fra firmatjek.

Altså har kunden fået sine penge eller sagen er taget videre til domstolene!

Lad os håbe at TC har lært af deres sager.

Edtwodth

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

edtwodth skrev:
En afslutning fra min side af:

Kan nu se at TC er fjernet fra firmatjek.

Altså har kunden fået sine penge eller sagen er taget videre til domstolene!

Kan det eventuelt tænkes at TC har været nødt til at rykke Firmatjek for at blive fjernet, eller kunden har været langsom til at meddele Firmatjek at pengene var modtaget?

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 08:51 | IP-adresse registreret  

Der er altid 2 sider af en sag, at der ud af måske 1000 kunder er 1 der er uhældig og føler han ikke får den service han er berettiget til, ja det kan man finde hos alle forhandlere.

Jeg har personligt gennem de sidste 10 år handlet for på den forkerte side af 200.000 hos TC, hver gang jeg har haft bare det mindste problem har TC fikset og det har været til UG, jeg tror altså også at det betyder MEGET hvordan man henvender sig og hvordan man kommunikerer med butikkerne/forhandlerne, kommer der en kunde ind stille og roligt og fornuftigt og har et problem så er forhandleren oftes meget mere imødekommende end hvis kunden råber og skriger og truer med bål og brand.

Men der er ALTID nogle der skal forsøge at gøre en forhandler til en skurk uden at kende sagens agter 100% for det er der kun 2 der gør kunden og forhandleren.

Tag den sidste sag hvor en IDIOT brænder sine højttalere af, TC og Vassago tilbyder 100% at skifte alle enheder blot de bliver indleveret, men det vil kunden ikke, nej hvorfor ikke ? fordi han har fortrut sit køb og vil have andre højttalere, derefter går han til forbruger klage nævnet, som ikke fatter en skid om teknik, ja og så køre trædemøllen.

Der er ALTID 2 sider af en sag, og om hvem der har ret og uret vil jeg ikke tage stilling til blot ud fra 2 hånds information, men en ting er sikkert jeg kan VARMT anbefale TC og har kun gode oplevelser fra dem.

Kan se der er en eller flere der pludselig ikke vil handle på grund af en tvivlsom sag som vi ikke kender facts på ud over 2 hånds beretninger og nettet, det vil sige at hvis 1 ud af måske 1000 eller flere tilfredse kunder føler sig uretfærdigt behandlet, så skal man ikke handle der mere ?

Så kan I jo ikke handle i et eneste varehus mere, de har sikkert 20-50 klagende kunder om dagen, som også føler sig uretfærdigt behanlet, hvor køber i så ind ;-) ps. denne er ment som en humoristisk provokation, og lad nu være med at gå helt amok, men blot for at sætte Jeres tanker igang.

Mvh

JMJ

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

heha
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

Hej JMJ.

Jeg er ham med den rigtige side af sagen med højttalerne!
De blev undersøgt af en uvildig sagkyndig, den rapport brugte
FKN til at afgøre sagen på. Dette forslog TC selv at jeg kunne gøre.
-Finde en sagkyndig, det gjorde FKN så for mig-Det var TC så ikke tilfreds med....
Og det tilbud om at udskifte enhederne- Det blev ALDRIG fremsat
til mig af TC, Jeg opdagede en tråd herinde over 1( ca2)år efter- Der blev
det nævnt af Jensen. Der kørte sagen og TC forholdte sig tavs, dvs
det havde de gjort fra det tidspunkt at FKN tog sagen. Så det tilbud fremgår
ikke af sagsakterne.
Det endte med et forlig hos advokaten- Jeg krævede FKN`s afgørelse
efterlevet da TC valgte at fremlægge forlig. Det endete det også med. Købet
blev ophævet.. Da hverken TC eller højttalerne levede op til det lovede.

Mvh
He
Til top Vis heha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heha

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Jeg vil som udgangspunkt give JMJ helt ret, især fordi at jeg selv har prøvet at stå på den forkerte side af disken. Vi hoppede og sprang gerne når folk kom og var fortvivlede og i vildrede, de sure der brokkede sig og slyngede om sig med paragraffer (af en eller anden grund altid de forkerte) blev sendt direkte til chefen.

HE, hvad var det for tekniske specifikationer som højttaleren ikke kunne leve op til?

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

Jeg vil som udgangspunkt give JMJ helt ret, især fordi at jeg selv har prøvet at stå på den forkerte side af disken. Vi
hoppede og sprang gerne når folk kom og var fortvivlede og i vildrede, de sure der brokkede sig og slyngede om sig med paragraffer (af en eller
anden grund altid de forkerte) blev sendt direkte til chefen.

HE, hvad var det for tekniske specifikationer som højttaleren ikke kunne leve op til?

Tro det eller lad værd. De kunne ikke spille tæve højt . Og så er det ikke engang løgn.
Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

heha
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Maj 2009 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Hej.

Denne sag viser for mig at TC ikke har ændret sine forretnings metoder.
For mig var det umuligt at åbne en dialog med dem- Citat fra TC:
                                                                                                     Jeg mener ikke at jeg har ladet nogen spørgsmål ubesvarede. Jeg afventer
forbrugerstyrelsens afgørelse, og retter mig naturligvis efter dèn. Det er ikke vores mening at behandle dig som modstander, men jeg
kan ikke se hvorfor vi skal betale for en reparation som vi oprigtigt mener vi ikke er ansvarlige for, hvad enten du er enig eller ej.

I mit tilfælde blev TC kontaktet pr mail, med hvad jeg skulle fortage mig
for at få produktet til rep- De oplyste mig så efter et par spørgsmål( fra dem) om
at de desværre ikke kunne hjælpe mig på garantien da fejlen var selvforskyldt.
-Alt dette foregik uden at de havde set/undersøgt produktet. Dette oplyste jeg
dem om ikke kunne være rigtigt- TC holdt fast.Det ovenstående er det sidste jeg hørte til TC.
Svaret kom efter de var oplyst om at jeg havde rådgivet mig med FKN, da vi ikke kom videre.
Kim- Jeg har ikke nævnt noget om tekniske specifikationer. Jeg henviser til den
omtale de selv gav produktet.

Mvh
He

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

André Jensen skrev:
Tro det eller lad værd. De kunne ikke spille tæve højt . Og så er det ikke engang løgn.

Spørgsmålet er jo hvad man definerer som værende tæve-højt... Jeg spiller af og til højt på mine VA BCG med en 70 watts rørforstærker, og tør ikke gå højere end hvad der i mine ører er meget højt. Jeg har endda prøvet at spille så højt at lysdioderne til indstilling af hvert rør begynder at blinke i takt med musikken - og de forvrængede stadig ikke. Så hjemme hos mig kan de godt spille det hvad jeg ville betegne som værende tæve-højt.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

Det fatter jeg ikke helt, enhver fremstilling omkring køb siger netop at man ikke kan bruge "generelle anprisninger" som et argument for at der foreligger en mangel. Altså må der i min verden ligge noget andet bag.

Da der ikke foreligger en teknisk definition af tævehøjt (eks 110db) så er argumentet ikke validt, og dermed ikke brugbart.

Nu kan langt de fleste højttalere spille over min. 100-105db, og de vil for vi andre være mere end rigeligt.

Medmindre TC har givet forbrugeren et konkret tal på hvor højt de kunne spille, så har jeg svært ved at se at de har fejlet.

Jeg kan så vidt huske ud fra de oplysninger der har floreret på fora at det var en selvforskyldt fejl grundet fejlbetjening. Jeg finder det dybt urimeligt at man vil klandre butikken for en fejlagtig angivelse af egenskaber når det reelt handler om at man selv har brændt nallerne, så skal man i stedet forsøge at finde en løsning der giver den billigst mulige rep for forbrugeren, men hvis jeg husker korrekt, havde forbrugeren helt eller delvist modsat sig at der blev kigget nærmere på højttalerne. Men igen, enhver sag har to sider.

TC's reelle fejl har nok snarere været at de ikke henviste køberen til nærmeste HFK hvor han kunne købe sig et sæt CV, eller nærmeste AAge for et sæt JBL VRX eller lignende.

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 16:34 | IP-adresse registreret  

heha skrev:
Hej JMJ.

Jeg er ham med den rigtige side af sagen med højttalerne!
De blev undersøgt af en uvildig sagkyndig, den rapport brugte
FKN til at afgøre sagen på. Dette forslog TC selv at jeg kunne gøre.
-Finde en sagkyndig, det gjorde FKN så for mig-Det var TC så ikke tilfreds med....
Og det tilbud om at udskifte enhederne- Det blev ALDRIG fremsat
til mig af TC, Jeg opdagede en tråd herinde over 1( ca2)år efter- Der blev
det nævnt af Jensen. Der kørte sagen og TC forholdte sig tavs, dvs
det havde de gjort fra det tidspunkt at FKN tog sagen. Så det tilbud fremgår
ikke af sagsakterne.
Det endte med et forlig hos advokaten- Jeg krævede FKN`s afgørelse
efterlevet da TC valgte at fremlægge forlig. Det endete det også med. Købet
blev ophævet.. Da hverken TC eller højttalerne levede op til det lovede.

Mvh
He

Hej Heha

Her er jo netop den pointe jeg prøvede at påpege, at alle andre end den person der føler sig forudrettet og butikken kender sagen 1005, og
de 2 parter ser dem jo også forskelligt, så ja som jeg skrev er det jo ud fra 2 hånds beretninger, og jeg sidder også med andre informationer
end den der åbenbart er sandt.

Derfor er fora som disse både gode og onde, så når man ønsker at hænge nogle ud om dette er private eller forhandlere skal man VIRKELIG
være sikker i sin sag.

Fora som disse er gode til at udveksle erfaringer gode som dårlige, men bruges de forkert kan det være fatalt jeg vil ikke være dommer i din
sag, men modsat dig har jeg kun oplevet noget af den bedste service der kan købes for penge i TC, derfor som med musik skal man ALTID
selv bedømme ( syntes jeg ) og ikke blot forholde sig efter andres meninger, jeg vil stadivæk anbefale TC og dette er med rigtig gode
oplevelser i bagagen, og du vil selvfølgelig fraråde og dette er ganske fint alle skal have lov at have deres meninger, men jeg mener
stadivæk at med mindre folk ligefrem er ved at blive snydt så det driver, så skal folk selv bedømme om de vil handle et sted eller ej og ikke
lade sig skræmme blot fordi man læser en tråd på et fora, husk på at fordi I er som jeg læser det er 2 der føler jeg dårligt behandlet så er
der sikkert 1000 eller flere der føler sig rigtig godt behandlet i TC, men folk er bare dårlige til at skrive når noget er virkelig godt frem for
når vi skal brokke os.

PS håber du har fundet det grej der passer til dig og din spille stil.

Mvh
JMJ

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

heha
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Maj 2009 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Hej.

I mit tilfælde kunne sagkyndige ikke konstatere
andet end at trådene mellem enhedens chassi/ membramen
var fysisk adskilt. Dvs at svingspolen var ok- Den var ikke
misfarvet/ og den var uden bobler. Det gik jo også fint den
første 1/2 cd og jeg bemærkede ingen forvræning. Jeg havde en
NAD 250w effekt på.
Ydere mere mente sagkyndige ikke at konstruktionen pga del-
frekvensen mellem mellemtone/bas er en udpræget "rock" højttaler.
Den leder formeget effekt til mellemtonen pga delfrekvendsen.
Ellersr har jeg i over 2 år nu spillet på B&W 804s uden nogen problemer.
Og jeg mener jo kun det er rimeligt at forhandler bliver lagt til ansvar
for deres salgsmatriale- Ang garanti/ udtaelser om produktet.
Her er helt sikkert tale om en forhandler fejl!

Mvh
He

sunmusic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007
Lokalitet: København
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Der er ingen grung til at kalde andre idioter. specielt når man ikke kender hele sagen fra alle sider.

Jeg enig i at man kommer langt med at fremføre sine synspunkter sagligt og respektfuldt, fremfor at råbe og skrige. TC er en proffessionel virksomhed og det ser ud til at TC fejler når det kommer til det punkt hvor en respektfuld dialog er nødvendig. Selvom TC muligvis ret i deres synspunkter så er det klart at det giver dårlig omtale og sure kunder hvis TC vælger at smække døren i hovedet på folk uden at komme med en ordentlig forklaring.

Det er sku da i øvrigt påfaldene at tråde som denne bliver ved at dukke op vedrørende TC.

Til top Vis sunmusic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunmusic

heha
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Maj 2009 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Hej JMJ.

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg kigger nu som regel
på efterservicen fra forhandlerne dvs reklamationer-
Hvordan de klarer dem. Der er firmatjek og selvfølig
erfaringer som dine/ mine!
Og jeg har ikke direkte frarådet mine bekendte/ dem
der spørger om TC at handle der. De har hørt min historie
og jeg har sagt til dem at jeg ikke handler der igen!
Ja , debat er godt og jeg har også fuld respekt for de forskellige
oplevelser vi har- gode og dårlige.
Det er også derfor jeg nu spiller på højttalere fra HFK, det
er en af mine gode erfaringer!
Tak- Grejet er fundet.

Mvh
He

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

heha skrev:
Hej.

I mit tilfælde kunne sagkyndige ikke konstatere
andet end at trådene mellem enhedens chassi/ membramen
var fysisk adskilt. Dvs at svingspolen var ok- Den var ikke
misfarvet/ og den var uden bobler. Det gik jo også fint den
første 1/2 cd og jeg bemærkede ingen forvræning. Jeg havde en
NAD 250w effekt på.
Ydere mere mente sagkyndige ikke at konstruktionen pga del-
frekvensen mellem mellemtone/bas er en udpræget "rock" højttaler.
Den leder formeget effekt til mellemtonen pga delfrekvendsen.
Ellersr har jeg i over 2 år nu spillet på B&W 804s uden nogen problemer.
Og jeg mener jo kun det er rimeligt at forhandler bliver lagt til ansvar
for deres salgsmatriale- Ang garanti/ udtaelser om produktet.
Her er helt sikkert tale om en forhandler fejl!

Mvh
He

Har du den sagkyndiges ord på skrift. Jeg husker det bestemt ikke som din version. Som jeg husker det,
havde han ikke adskilt enhederne. Og det er normalt den eneste måde man kan se svingspolerne.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

heha
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Maj 2009 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

Hej André.

Der blev udbearbejdet en rapport, TC også modtog.
Der var billeder af enhederne udtaget og opskåret- Mellemtonerne.
Jeg har ikke rapporten fra sagkyndige mere.
TC fik enhederne med( i udtaget/opskåret stand) da højttalerne blev afhentet.

Mvh
He

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:

Der er altid 2 sider af en sag, at der ud af måske 1000 kunder er 1 der er uhældig og føler han ikke får den service han er berettiget til, ja det kan man finde hos alle forhandlere.

Ja det kan man uden tvivl. Der er et gammelt ordsprog der siger at man ikke kan gøre alle tilfreds, og det er så sandt som det er sagt. De fleste firmaer har dog, modsat Tape Connection, en politik der gør at man retter sig efter forbrugerklagenævnets afgørelser. Det er simpelthen for ringe at en virksomhed havner på firmatjek. Det siger alt om firmaets politik og moral overfor kunderne. Personligt kunne jeg aldrig finde på at handle sådanne steder.

Jean M Jarre skrev:

Derfor er fora som disse både gode og onde, så når man ønsker at hænge nogle ud om dette er private eller forhandlere skal man VIRKELIG
være sikker i sin sag.

Jeg synes nu at det er særdeles nemt at forholde sig til at Tape Connection ikke følger forbrugerklagenævnets afgørelser.

heha skrev:

Der blev udbearbejdet en rapport, TC også modtog.
Der var billeder af enhederne udtaget og opskåret- Mellemtonerne.
Jeg har ikke rapporten fra sagkyndige mere.
TC fik enhederne med( i udtaget/opskåret stand) da højttalerne blev afhentet.

Ja, det er altid en uvildig, som udarbejder rapporten. Jeg har haft en lang karriere "bag disken" i detailbranchen - både som almindelig sælger, som afdelingsleder og som selvstændig. Som nogen allerede har påpeget, er det uundgåeligt at der opstår nogle "trælse" sager ind imellem. Jeg har også oplevet at eneklte kunder har fået sager prøvet hos forbrugerklagenævnet. Alle afgørelserne, pånær en, er faldet ud til min fordel. Den afgørelse der gik mig imod, mente jeg var uretfærdig, men jeg rettede mig selvfølgeligt efter afgørelsen. Det var nemlig firmaets politik, som jeg iøvrigt selv havde defineret.

heha
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Maj 2009 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Hej igen André.

Den omtalte rapport er jeg stadigvæk i besiddelse
af- Med billeder og målinger. Papir format!
Jeg viser den selvfølig gerne frem- Men er ikke helt
klar over om denne tråd er stedet!

Mvh
He

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Til Fnulder:

Jeg tør bare ikke sætte mine penge i firma, som gentagende gang er blevet dårligt bedømt.
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

ole_hoejlund
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2008
Lokalitet: København
Sendt: 20 Maj 2009 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:

Hej Heha

Her er jo netop den pointe jeg prøvede at påpege, at alle andre end den person der føler sig forudrettet og butikken kender sagen 1005, og
de 2 parter ser dem jo også forskelligt, så ja som jeg skrev er det jo ud fra 2 hånds beretninger, og jeg sidder også med andre informationer
end den der åbenbart er sandt.

være sikker i sin sag.

Fora som disse er gode til at udveksle erfaringer gode som dårlige, men bruges de forkert kan det være fatalt jeg vil ikke være dommer i din
sag, men modsat dig har jeg kun oplevet noget af den bedste service der kan købes for penge i TC, derfor som med musik skal man ALTID
selv bedømme ( syntes jeg ) og ikke blot forholde sig efter andres meninger, jeg vil stadivæk anbefale TC og dette er med rigtig gode
oplevelser i bagagen, og du vil selvfølgelig fraråde og dette er ganske fint alle skal have lov at have deres meninger, men jeg mener
stadivæk at med mindre folk ligefrem er ved at blive snydt så det driver, så skal folk selv bedømme om de vil handle et sted eller ej og ikke
lade sig skræmme blot fordi man læser en tråd på et fora, husk på at fordi I er som jeg læser det er 2 der føler jeg dårligt behandlet så er
der sikkert 1000 eller flere der føler sig rigtig godt behandlet i TC, men folk er bare dårlige til at skrive når noget er virkelig godt frem for
når vi skal brokke os.

PS håber du har fundet det grej der passer til dig og din spille stil.

Mvh
JMJ

Hvis du kigger tilbage i denne tråd, så går hovedparten af kritikken på, at TC ikke respekterer FKN og nægter at tage en dialog om sagen. Uanset om TC har ret eller tager fejl, er det dårlig forhandleradfærd ikke at ville tale om tingene. Det behøver du ikke at kende sagen for at vurdere.

Du har gode erfaringer med TC, og det er helt fint. Jeg har gode erfaringer med mange butikker og dårlige erfaringer med nogle få. Jeg tror dog ikke, at alle de butikker, jeg handler med, har en god kundeservice, bare fordi mine få handler er gået godt.

Derfor er det godt at høre andres erfaringer.

Til top Vis ole_hoejlund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ole_hoejlund

<< Forrige Side af 9 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes