Forfatter |
|
greve Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 281
|
Sendt: 23 Marts 2009 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har af forskellige årsager ikke gjort meget i indkøb af DVD og senest Blu-ray de sidste par år, men tidligere købte jeg mange til samlingen hver måned. Dengang var det CD-WOW til de modige og Play til de fleste andre, og priserne var gode. Så i går checkede jeg play.com igen og det så jo ganske lovende ud med gode priser, specielt den lave pund-kurs taget i betragtning. Men det gode forsvandt når man blev bedt om at vælge Euro soim møntenhed, hvis der skulle sendes udenfor UK, så var det pludseligt ikke specielt billigt mere  Og CD-WOW er jo heller ikke specielt billige mere, nu hvor de overholder de samme regler som alle andre. Så hvor køber man de rigtige DVD'er og Blu-ray til den rigtige pris i dag? Jeg er ikke interesseret i danske undertekster (tager dem hvis de er der eller ligegyldigt) men jeg vil helst have R2, da min nuværende afspiller ikke lige kan omgå regions-diktaturet.
__________________ greve's bio-i-stuen
|
Til top |
|
|
greve Forum Bruger

|
Sendt: 27 Marts 2009 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen svar...  Betyder det, at I alle køber jeres skiver i Fona el.lign. eller har jeg stillet et forkert spørgsmål? Eller er vi virkelig kommet så vidt at alle downloader alle film via torrents og får dækket deres behov ad den vej?
|
Til top |
|
|
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
Sendt: 27 Marts 2009 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
dvd.co.uk hmw.com der er også en australsk, men nu har jeg glemt hvad den hedder  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
Til top |
|
|
Ulvin Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 402
|
Sendt: 27 Marts 2009 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
dvdoo.dk har nogle gange nogle gode tilbud. Normalpriser er dog nok meget tæt på andre online sider.
Pas på hvis du køber udenfor EU, det kan hurtigt blive dyrt hvis ikke man er heldig og undgå told. __________________ Krell KSA 200S
Krell KRC-3
HTPC/PS Audio Digital Link III DAC
Dali Grand
Se det her
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 27 Marts 2009 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sgu svært at finde billige film i dag...
På DVD-fronten kan CD-WOW vist godt følge med, men deres nye Blu-Ray (24£) koster næsten lige så meget som herhjemme.
På www.thehut.co.uk kan man sagtens finde billige Blu-Ray (16£), men de sender i nogle tilfælde fra Jersey, og så klapper told-fælden hvis man er uheldig.
Efter at have købt en Blu-Ray afspiller har jeg helt droppet at købe nye DVD, og jeg har derfor også - indtil videre - droppet det med at købe i udlandet. Det irriterer mig helt vildt, for jeg er eddike-sur over at så mange film herhjemme sælges uden engelske undertekster - jeg fatter det simpelthen ikke.
|
Til top |
|
|
T.R.J Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 219
|
Sendt: 27 Marts 2009 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan anbefale dvdstrax.dk, syntes de har nogle rimelige priser på blu-ray.
|
Til top |
|
|
Niels_arl Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 446
|
Sendt: 27 Marts 2009 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger www.amazon.co.uk det er ikke en decideret CD/DVD/Blueray side, men priserne er gode.
I dk ville jeg altid checke priserne på www.DVDpriser.dk (for DVD og Blueray)
|
Til top |
|
|
greve Forum Bruger

|
Sendt: 27 Marts 2009 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Hurin Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 465
|
Sendt: 28 Marts 2009 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
greve Forum Bruger

|
Sendt: 28 Marts 2009 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har kigget lidt på det, og dvdstrax.dk ser umiddelbart ganske lovende ud. At sitet så er en skøn forvirring af norsk og dansk kan jeg godt leve med. Har bestilt nogle Blu-ray skiver der nu, så må vi se om hele handlen lever op til forventningerne.
|
Til top |
|
|
Lethvig Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 493
|
Sendt: 28 Marts 2009 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
har kun gode erfaringer med dem. de informere når de sender og det kommer ret hurtigt derefter...
|
Til top |
|
|
Chris Cornell Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 272
|
Sendt: 30 Marts 2009 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
www.dvdpacific.com har stortset alt, det er dog en amerikansk side så HUSK regionskode.
Jeg benytter selv blockbusters tilbud "ta' 3 betal for 2" der kan man tit score sig premiere-blurays til omkring 140,- stk. __________________ Mit Anlæg
NAD C355 BEE, Cambridge AZUR640C, NAD T515, SONY BDP-S350, Tannoy Sensys
DC1, Philips 32PFL7762D lcd.
|
Til top |
|
|
René Bo Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 213
|
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan anbefale CDWOW. Jeg har lige bestilt Gran Torino og The Spirit for 193kr! Det er hamrende billigt. Dog skal det så siges, at de er med undertekster på engelsk. Men hvis man er lidt sprogkundig, burde det heller ikke være et problem....
|
Til top |
|
|