Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 21:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: CD WOW = Svindel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
snegom07
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 02 Februar 2009 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
snegom07 skrev:
[QUOTE=jensen]

http://cdon.dk/ er også slemme de skylder mig ca 2100kr.

Så vil jeg mene at det er din egen skyld, da du der kan betale med girokort, som følger med pakken, som du får udleveret før indbetaling 

Du kan mene hvad du vil, men det ved du ikke noget om. Nej det ved  jeg ikke, men det kan du jo præcisere noget bedre, vis du har lyst. 

Men det er der cder de har sendt som var de forkerte og nogle af dem ville de have penge for to gange.  Jeg forstår ikke hvad du mener med dette, for mig er det volapyk 

Til top Vis snegom07's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af snegom07

snegom07
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2006
Sendt: 02 Februar 2009 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

guffi skrev:
jensen skrev:

http://cdon.dk/ er også slemme de skylder mig ca 2100kr.

Det kan være, ham som sender pakkerne afsted, har handlet hos Vassagohifi på et tidspunkt he he

Det må du forklare mere præcist

Til top Vis snegom07's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af snegom07

mcs_5
Branchemedlem
Branchemedlem
Dantimax

Bruger siden: 09 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 02 Februar 2009 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Hvor stor skal du være, før de vil have dig som kunde?

Jeg kan ikke huske det. Men det kræver også at jeg køber en Winbøvs-PC, for at bruge deres "WebPack" der kun understøtter IE 5.x og 6.0 - og det har jeg ikke lyst til at gøre for et par pakker om året

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen
Til top Vis mcs_5's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mcs_5 Besøg mcs_5's Websted

DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 Februar 2009 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Har aldrig haft problemer med CD-Wow. Dog nogen gange en lang lev. tid. Men er også stoppet med at købe cd'er til over 80 kr efter dette kom frem. Er begyndt at handle hos Amazon.

Har dog den nye med Bruce i bestilling hos CD-Wow - til kun kr 56 !!!

René Bo Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2008
Lokalitet: Fyn
Sendt: 10 Juni 2009 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
kanvas skrev:
Jeg har haft den tvivlsomme �re at "handle" med dette firma.
Bestilte i starten af December en DVD. Fik et par dage efter besked p� at varen var udg�et fra leverand�ren. Det er s�dan set i orden, men hvad der ikke er i orden er at CD WOW efter yderligere et par dage alligevel trak bel�bet fra min konto. Jeg har sendt dem flere mails, men ind til nu intet svar, og slet ingen penge p� min konto.
HOLD JER LANGT V�K FRA DETTE FIRMA

Trist historie, men CD-WOW er ikke noget fup-firma! Jeg (og titusindevis af andre) har handlet med firmaet utallige gange uden problemer, og de er internationalt anerkendte. Fejl sker jo desv�rre, og jeg h�ber da at du finder ud af at f� din vare eller dine penge tilbage.

Absolut enig! De har aldrig snydt mig....
Til top Vis René Bo Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af René Bo Nielsen Besøg René Bo Nielsen's Websted

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 10 Juni 2009 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Jeg kan kun anbefale cdwow har handlet der mange år og aldrig haft problemer.

Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234

René Bo Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juni 2009 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

preben1234 skrev:

Jeg kan kun anbefale cdwow har handlet der mange �r og aldrig haft problemer.

Det har jeg heller ikke. Men hvor er det dog nemt at oprette en sådan tråd, for at hænge andre ud!
Til top Vis René Bo Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af René Bo Nielsen Besøg René Bo Nielsen's Websted

tossi
Branchemedlem
Branchemedlem
Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 Juni 2009 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

vil nu også tilslutte mig at en af dem med ikke de allerbedste oplevelser med CD-Wow, de sidste par gange har jeg fået mails om at de cd'er jeg havde bestilt ikke kunne skaffes alligevel, trods at de stod på lager på deres side og blev ved med at stå på lager(de trak dog ikke pengen) lykkes mig dog at få 2 af de 10 jeg bestilte sidst, den ene er covert fuldstændigt smaderet på, ved godt at jeg kan skrive efter et nyt, men det er bare surt, den anden er så blev taget i tolden da den er blevet sendt fra hong-kong, så der kommer lige 190 oven i den DVD, jeg gider dem ihvert fald ikke mere, brug amazone.co.uk istedet de er mange gange også billiger
Til top Vis tossi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tossi

René Bo Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juni 2009 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

tossi skrev:
vil nu ogs� tilslutte mig at en af dem med ikke de allerbedste oplevelser med CD-Wow, de sidste par gange har jeg f�et mails om at de cd'er jeg havde bestilt ikke kunne skaffes alligevel, trods at de stod p� lager p� deres side og blev ved med at st� p� lager(de trak dog ikke pengen) lykkes mig dog at f� 2 af de 10 jeg bestilte sidst, den ene er covert fuldst�ndigt smaderet p�, ved godt at jeg kan skrive efter et nyt, men det er bare surt, den anden er s� blev taget i tolden da den er blevet sendt fra hong-kong, s� der kommer lige 190 oven i den DVD, jeg gider dem ihvert fald ikke mere, brug amazone.co.uk istedet de er mange gange ogs� billiger

Dem har jeg også handlet meget med! Altid yderst rimelige priser....

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 10:58 | IP-adresse registreret  

René Bo Nielsen skrev:
Dem har jeg også handlet meget med! Altid yderst rimelige priser....

Det kommer nok an på hvad man vil købe... De er stadig godt med på cd og dvd, men deres blu-ray priser er langt fra så attraktive, og til tider endda over de danske.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 11:08 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
zaka skrev:
Spencer skrev:
kanvas skrev:

Det er altså første gang jeg har været ude for at et firma trækker pengene før de afsender.

( Og I dette tilfælde afsender de altså slet ikke)

P.S. Jeg har betalt med kreditkort, så jeg ved godt at pengene kan trækkes tilbage, men alligevel......

Det gør Axelmusic.com hele tiden.
De trækker beløbet pronto.

Jamen det må de slet ikke og det alene er nok til at gøre indsigelse i banken.

Deres .com er placeret i udlandet, hvorfor de kan følge reglerne for det land, forretningen er placeret i.
Axelmusic.dk må ikke trække beløbet før afsendelse, da den er placeret i Danmark, men axelmusic.com må gerne.

Er det rigtigt? Jeg har bestilt varer hos Dansk Audio Tekning i KBH, lovet 3 dages levering. De trak pengene da jeg ordrede for en måned siden, har ikke modtaget noget endnu og får kun elendig info når jeg rykker!

kanvas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2005
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

René Bo Nielsen skrev:
preben1234 skrev:

Det har jeg heller ikke. Men hvor er det dog nemt at oprette en sådan tråd, for at hænge andre ud!

Det skal du da have lov at mene , men der kan vel ikke være noget galt i at advare andre når man føler sig dårligt behandlet, og selv om tingene er gået i orden mener jeg stadig ikke at det er O.K at annoncere varen på lager, trække pengene og så sende en mail om at varen ikke kan leveres. Hvis du syntes at det er god forretningspolitik, så er det din sag. Jeg har kun refereret mine oplevelser med CDWOW og en ting er sikkert.... Her handler jeg ikke mere.... Men!!!! Det skal da ikke forhindre andre.....

Til top Vis kanvas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kanvas

René Bo Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juni 2009 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

kanvas skrev:
Ren� Bo Nielsen skrev:
preben1234 skrev:

Det har jeg heller ikke. Men hvor er det dog nemt at oprette en s�dan tr�d, for at h�nge andre ud!

Det skal du da have lov at mene , men der kan vel ikke v�re noget galt i at advare andre n�r man f�ler sig d�rligt behandlet, og selv om tingene er g�et i orden mener jeg stadig ikke at det er O.K at annoncere varen p� lager, tr�kke pengene og s� sende en mail om at varen ikke kan leveres. Hvis du syntes at det er god forretningspolitik, s� er det din sag. Jeg har kun refereret mine oplevelser med CDWOW og en ting er sikkert.... Her handler jeg ikke mere.... Men!!!! Det skal da ikke forhindre andre.....

Jeg beklager da, hvis du har haft dine problemmer med dem. Men tit er sådan en tråd her, med til at folk får et generelt dårlig syn på vedkommende firma! Og sådan står det jo ikke til. Og det er heller ikke nemt at stille alle tilfredse....

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes