Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 11:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Dansk Rotel importør ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Soffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 199
Sendt: 07 September 2008 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

Jeg købte sidste år en Rotel RSX-1057 men der er et mindre problem med den, så ville have den til reperation, som burde være dækket af garrentien.

Desværre så er den butik jeg købte den hos lukket, så kan ikke aflevere den hos dem. Men hvem har så ansvaret ? er ikke så meget inde i købeloven, men hvis en forhandler lukker inden for garrenti perioden, er det så importøren der har ansvaret ? eller har jeg bare trukket nitten ?

Hvis det er mig selv, hvem skal man så sende en forstærker til, for at få den lavet ?

Til top Vis Soffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soffe
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 07 September 2008 kl. 01:13 | IP-adresse registreret  



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 07 September 2008 kl. 01:17 | IP-adresse registreret  

Hvis du bor i København kan du indlever den til rep. hos www.topsoundhifi.dk, Østerbrogade 90, eller kontakte www.csn-teknik.dk som også er
forhandler af Rotel.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
Soffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 199
Sendt: 07 September 2008 kl. 01:45 | IP-adresse registreret  

Det som jeg nu mest er nysgerrig efter, er mht til garrentien, er ens garrenti forsvundet, hvis en forhandler lukker ?

Chr. R. Kan du smide et link til en google søgning, som svarer på mit spørgsmål ?
Til top Vis Soffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soffe
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 07 September 2008 kl. 01:55 | IP-adresse registreret  

din garanti ligger som udgangspunkt hos sælger, men du kan være heldig at rotel, og dermed importøren, giver en garanti.

nu er hifi jo til dels en servicebranche, så hvis importøren NIREP trading vil have lidt gratis reklame, så er her chancen.



__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 07 September 2008 kl. 02:07 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:
din garanti ligger som udgangspunkt hos sælger, men du kan være heldig at rotel, og dermed importøren, giver en garanti...

Helt korrekt, men det spiller også ind om varen evt. er parallelimporteret.



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
Soffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 199
Sendt: 07 September 2008 kl. 02:10 | IP-adresse registreret  

Hehe, fandt lige forhandlerens hjemmeside takkevære thewaybackmachine, og fandt forsiden fra den uge, hvor de lukkede og der skrev de, at hvis man købte noget under deres ophørsudsalg, så ville man få adresse på et værksted, hvor man kan få den fixet, dækket af garrentien.

Så er det bare at finde ud af, hvilket værksted (;

Til top Vis Soffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soffe
 
Ronni
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
AV Connection

Bruger siden: 25 Marts 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 228
Sendt: 10 September 2008 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

Det er normalt JJ teknik der tager sig af Rotel reperationer i DK, men de skal normalt have forhandlerens købsfaktura fra distributøren, så ja, du må lige have en snak med den lukkede forhandler, så han kan sende bilaget til JJ teknik.

__________________
Mvh. Ronni Søby
Til top Vis Ronni's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronni Besøg Ronni's Websted
 
r1r1
Branchemedlem
Branchemedlem

AVCentrum.dk

Bruger siden: 04 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 19
Sendt: 12 Juni 2009 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Soffe skrev:

Jeg købte sidste år en Rotel RSX-1057 men der er et mindre problem med den, så ville have den til reperation, som burde være dækket af garrentien.

Desværre så er den butik jeg købte den hos lukket, så kan ikke aflevere den hos dem. Men hvem har så ansvaret ? er ikke så meget inde i købeloven, men hvis en forhandler lukker inden for garrenti perioden, er det så importøren der har ansvaret ? eller har jeg bare trukket nitten ?

Hvis det er mig selv, hvem skal man så sende en forstærker til, for at få den lavet ?

JJ-Teknik i Farum er impotørens værksted af Rotel i Danmark. www.jjteknik.dk  
Til top Vis r1r1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r1r1
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes