Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 14:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Pålidelige tests? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

Vi HAR et surroundlab, vi HAR et stereolab, vi HAR måleudstyret, som jeg har købt før HIFI4ALL.DK var født.

Ronin trænger bare til en tur over broen - det er vist for længe siden !!!

Måleudstyret benyttes meget sjældent, da moderne udstyr af hæderlig beskafning oftest måler ganske fint og målingerne fortæller dybest set intet om lyden. Vi kan hive det frem en gang i mellem, når der opstår oplagte forskelle mellem det forventede og det oplevede. Vi har ved adskillige lejligheder fundet fejl i udstyr, som er blevet returneret.

Tidligere benyttede vi det ofte, men uden at publicere målingerne med mindre der var en grund.

Jeg er klar over, at der stadig arbejdes intenst på at miskreditere os, men vi bilder ikke nogen noget ind. Det arbejde, vi laver er 100 % reelt.

Dette er min sidste kommentar til denne tråd !!

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Jep, det er for lang tid siden jeg har været ovre broen - jeg talte kun ud fra hvad jeg bruger af procedurer i tests, og glemte redaktørens målegrej!

Beklager miseren - og så er der vist heller ikke grund til at køre den længere ud nu!

(Ricky har faktisk også lidt gear til målinger,
Indsat af Red)

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

Hurtig:

du er åbenbart ude på, at finde noget skidt om os, så du kan sige "HA!, jeg vidste det" eller??
ok, jeg indrømmer.. jeg har kørt over for rødt lys, jeg kører generelt lidt stærkere på motorvejen end hvad der er tilladt, og da jeg var 8år gammel stjal (!!!) jeg et stykke tyggegummi i den lokale kiosk. Er du glad nu??

jeg forstår godt at du synes der er ting der er lidt underlige, og det er meget naturligt at stille spørgsmålstegn, ved de ting du finder underligt. Men spørgsmål kan også stilles på en ordentlig måde, og så vil du opdage at man kan få gode svar alligevel.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

Nope... ikke ude på at finde skidt.... jeg synes bare det lød mærkeligt, at man havde benyttet faciliteter man ikke rådede over. Men som jeg skrev, så var jeg i den tro, at der måtte forelægge en misforståelse! Og jeg tvivler på at jeg er den eneste der fandt det lidt besynderligt.... men nu bragte jeg det altså frem i lyset, og ganske rigtigt.... der var tale om en misforståelse!

Jeg er i øvrigt enig i, at det er meget begrændset hvad man kan bruge et målelab til, hvis man skal vurdere et hifi-produkt.... Rent lydmæssigt naturligvis...

Beklager hvis mit indlæg har fået redaktionen til at tro jeg ville svine jer... det var ikke meningen... Selvom I ynder at beskylde mig for at have skjulte hensigter, så er det faktisk sjældent hensigten....

Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes