Forfatter |
|
Strokes Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 121
|
Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sirper skrev:
Hej
Jeg lytter til al slags musik lige fra Guns an roses til bostons symfoniorkester og til stroker og ja der bliver også lyttet til Jazz .
Mvh
Per
|
|
|
Jamen dog der er en der har klasse smag hader sgu det der med man køber de der stockfish optagelser sådan noget bamse og kylling musik hvor det er flot optaget men musikken er glemt . dit grej ser vikrelig lækkert ud jeg tænkte kan din pass magte dine sonus er de ikke lidt tunge at drive kender ikke lige data på dem.
|
Til top |
|
|
Sirper Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
|
Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Til Floe. Kan kun give dig ret i at det er musikken man skal lytte til og ikke tekniken kender desværre en del som bare har en masse test plader og et super anlæg det synes jeg er en dårlig cooktail, men igen smag og behag er forskellige.
Til Stroker Passen har overhovedet ikke nogen problemer med sonus faberne, der styr på det hele lige fra top til bund og som sagt spiller jeg meget forskelligt musik og kan kun sige at pink floyds money får en ekstra tand på volumen med dette setup og det er for mig et tegn på at det harmonere godt sammen for ellers ville man vel ikke skrue op for volumen og lige det nr synes jeg skal spilles med en god lydstyrke for at lyde fedt.
mvh
Per
|
Til top |
|
|
Hagrid Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fed setup og de højtalere er bare for hammer lækkere 
__________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Sirper Forum Bruger

|
Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hagrid
Det er godt nok vildt, men jeg ville godt nok være nervøs hvis jeg skulle severe kaffe ved det bord 
hilsen
Per
|
Til top |
|
|
Sirper Forum Bruger

|
Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pierre
Takker mange gange
mvh
Per
|
Til top |
|
|
Sirper Forum Bruger

|
Sendt: 23 Februar 2010 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der kommet lidt nyt:
Tron riaa udskiftet med pass xp15.
Audio areo skiftet med en xp10 forforstærker.
Tonearm JMW 9 signatur udskiftet JMW 10.5i
Cambrigde Dac magic
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 23 Februar 2010 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
så må jeg sukke og savle igen, lækkert system, men de SF er tæske lækre.  __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Sirper Forum Bruger

|
Sendt: 23 Februar 2010 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dan
Takker mange gange 
Dem er jeg også glade for 
mvh
Per
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 23 Februar 2010 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt væk fra rør?
Det ser rigtig godt ud. Tillykke med det nye grej __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Sirper Forum Bruger

|
Sendt: 23 Februar 2010 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brian
Ja nu synes jeg ville prøve noget nyt jeg har ellers været glad for tronen men det andet er nu heller ikke så ringe enda 
En af grundene er, at jeg tænker lidt på skifte pickup og her er man lidt mere frit stillet med en pass som med tronen, den skal nemlig sendes ind til tron for at blive tilpasses med mindre man køber en pickup som har samme data som den man hade inden.
mvh
Per
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 23 Februar 2010 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan går SF i spænd med Pass ? har nemlig hørt dem flere gange med rør-forstærker og hybrid konstruktioner, her synger de virkelig, men har en enkelt gang hørt dem med Mark Levinson, har sjældent været så skuffet.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Sirper Forum Bruger

|
Sendt: 23 Februar 2010 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dan
SF går rigtig godt i spænd med pass synes jeg, nok fordi xa30 lyder lidt hen efter rør. Jeg har også hørt dem sammen sådan en som din forstærker, det var heller ikke tosset.
Men har du lyst til, at køre en tur til det sønderjyske, er du da velkommen til, at komme og lytte.
mv
Per
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 23 Februar 2010 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sirper skrev:
Hej Dan
SF går rigtig godt i spænd med pass synes jeg, nok fordi xa30 lyder lidt hen efter rør. Jeg har også hørt dem sammen sådan en som din forstærker, det var heller ikke tosset.
Men har du lyst til, at køre en tur til det sønderjyske, er du da velkommen til, at komme og lytte.
mv
Per |
|
|
Det kan sagten være jeg vil hold dig op det tilbud, jeg har i mange år haft et godt øje til SF og jeg har da også låvet mig selv at der en dag skal stå SF i stuen, men har bevist udskudt det til et godt stykke ude i fremtiden, da jeg har en anelse om at det vil medføre en total system udskiftning. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Sirper Forum Bruger

|
Sendt: 23 Februar 2010 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror nu nok det du har kan sætte det du har sammen med SF uden at du behøves at udskifte det hele, men faren for at man ønsker at udskifte mere den er stor .
Du siger bare til skulle få lyst til at komme herned af, så skal jeg nok have kaffen klar .
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 23 Februar 2010 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sirper skrev:
jeg tror nu nok det du har kan sætte det du har sammen med SF uden at du behøves at udskifte det hele, men faren for at man ønsker at udskifte mere den er stor .
Du siger bare til skulle få lyst til at komme herned af, så skal jeg nok have kaffen klar .
|
|
|
Lyder godt, sender en PB til dig, hvis det bliver aktuel. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
Sendt: 23 Februar 2010 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert udstyr! Dit rum virker ved første øjekast lidt "bart" - men akustikken er måske OK?
|
Til top |
|
|
Sirper Forum Bruger

|
Sendt: 13 Marts 2010 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter en længere tids kamp med at få air tighten PC-3 til at fungere i vpi armen (hvilket aldrig lykkes helt) besluttede jeg mig for at skifte pickup.
Kom i kontakt med en tysker, som hvade en Koetsu Rosenwood Signatur til salg eller evt bytte med anden pickup, blev enig med ham om at bytte, så nu er Air tighten udskiftet med en Koetsu Rosenwood signature, der har spillet ca 40 timer. Den passer noget bedre i mit setup synes jeg 

|
Til top |
|
|
Sirper Forum Bruger

|
Sendt: 14 Marts 2010 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom der billeder. Er der evt. nogen der ligger inde med dataer over denne pickup eller ved hvor man evt kan få dem. Har prøvet på deres hjemmeside, det var godt nok sparsomt, hvad de havde om oplysninger.
mvh
Per
|
Til top |
|
|