Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 20:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: At få fat i Hifiklubben på telefon? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
niemion
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 10 September 2009 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

Sidst jeg skulle have fat i Hifiklubben Århus ringede jeg i adskillige timer uden at komme igennem. Optagettone, eller smidt af
linien. I dag har jeg i flere timer forsøgt at komme igennem til Hifiklubben Ålborg med samme resultat.

Andre der har samme erfaring med Hifiklubbens telefonsupport? Er der nogle fra dette forum der arbejder i Hifiklubben som
kan forklare hvorfor det er så svært at komme igennem?

Det skal siges at begge Hifiklubber i Århus er særdeles flinke til at besvare mails, så thumbs up for det.
Til top Vis niemion's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af niemion Besøg niemion's Websted

Mortus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2005
Lokalitet: København
Sendt: 10 September 2009 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Det var måske fordi dit første forsøg på en tråd var umanerlig klodset formuleret? Det har du heldigvis rettet fint op på

Mine erfaringer med telefonbetjening i Klubben varierer meget fra den enkelte butik. Østerbro havde jeg fx ingen problemer
med at ringe til, hvorimod man ligeså godt kan opgive at ringe til Åboulevarden. Dog skal det siges, at erfaringerne er et par år
gamle..

Jeg tror simpelthen det bunder i travlhed! Den personlige kundebetjening bliver formentlig vægtet højest, hvormed telefonerne
må finde sig i mere sekundær status.. Og så tror jeg som sagt at det varierer meget, afhængig af butikkens størrelse.
Til top Vis Mortus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mortus

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Sendt: 10 September 2009 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Hvilken tid på døgnet har du ringet ?

Prøv at ringe lige efter åbningstid, der bør de ikke have så travlt med kunder i butikken.

Ellers send en mail til butikken. Har erfaring med at de svarer hurtigt...

niemion
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2009
Sendt: 11 September 2009 kl. 03:38 | IP-adresse registreret  

Mortus, den var skrevet med et glimt i øjet. Skrivestilen kan da heldigvis ændres hvis den slags ikke falder i god jord på disse
kanter.

thuekay, som regel mellem 13-18.

Det skal retfærdigvis siges at jeg rent faktisk fik fat i HFK Ålborg lige efter lukketid. Jeg spurgte selvfølgelig hvad grunden var til
at man ikke kunne komme igennem. "Vi har travlt". Recessionen har åbenbart ikke ramt Hifiklubben.
Til top Vis niemion's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af niemion Besøg niemion's Websted

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Sendt: 11 September 2009 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

niemion skrev:

thuekay, som regel mellem 13-18.

Det skal retfærdigvis siges at jeg rent faktisk fik fat i HFK Ålborg lige efter lukketid. Jeg spurgte selvfølgelig hvad grunden var til
at man ikke kunne komme igennem. "Vi har travlt". Recessionen har åbenbart ikke ramt Hifiklubben.

Det er jo også lige efter kl 13.00 der er kunder i butikker. Og de bliver selvfølgelig prioteret højest.

Hifiklubben her i Ålborg har i hvert fald en del kunder i butikken. Tror ikke "krisen" kradser så meget mere.

Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 September 2009 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Det er ganske korrekt, at de fysiske kunder prioriteres højest. Jeg vil helt klart opfordre til at sende en mail, hvilket en del også har fundet ud af.

Mails kan vi svarer på når der lige er 5 minutters hul og ønsker du personlig betjening, så bed om at blive ringet op. Det gør det hele lidt nemmere.

Så det er ikke fordi vi ikke gider at svare. Vi har blot ikke tid, hvis vi lige står i en demo eller lignende situaioner. Generelt forsøger vi dog at nå flest mulige telefonopkald.

I de fleste mindre butikker kan vi dog få noget der ligner 5-6 opkald i timen der ofte opfatter længere tekniske udredninger og med en enkelt mand eller to i butikken er det svært at nå. Det er tilsvarende selvfølgelig et højere tal for de større butikker.

Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes