Tilbage til HIFI4ALL.DK 3. juli 2024 | 12:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Omega Audio - ny High End forhandler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 30 August 2008 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

Rigtig fed forretning, vildt flotte omgivelser og gennemført stil, her har man lyst til at ligge sine spare kr.

Lækkert grej, og så er der jo altid hyggeligt at få en sluder med hr. Neeper.

Den forretning skal nok blive et hit, tillykke med den Kenneth.

Busk



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1635
Sendt: 30 August 2008 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Hvor er den flot indrettet, grejet er i orden og det samme er akustikken.

Fin forretning, held og lykke på vejen.

mvh sund & co



__________________
mvh sund,

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
Til top Vis Sund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sund
 
nikond40
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Juni 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 31 August 2008 kl. 17:14 | IP-adresse registreret  

Også et stort tillykke til Kenneth herfra.
Jeg må nok sige at det er den flotteste Hifi forretning jeg har været i til dato. Meget stilren, flotte møbler, og ikke mindst rigtig fede produkter! Der
er noget til en hver smag og pengepung!

Jeg kan kun anbefale alle der kommer i nærheden af butikken, at kigge ind.

Tak for god og kompetent betjening Kenneth.


Til top Vis nikond40's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nikond40
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 23 September 2008 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

Nå så skete det jo alligevel, vi havde dog ikke lige tænkt på et nyt system lige nu, men en tilfældig forespørgsel fik sat gang i nogen ting.

Havde jo allerede været inde og købe lidt møbel hos Kenneth i hans butik Omega Audio, og kendte manden fra tidligere, men jeg skal love for at servicen her var helt ud over al forventning.

Det hele starter sådan set ved IFA Show 2007, her støtte jeg første gang på Marantz Reference series, og jeg kom vist nok til at sige til dem jeg var der med, at det ikke ville være en hel dårlig opgradering, hvis skulle finde på at skifte mit Denon ud. B&W 800Signature kunne da sagtens få endnu bedre forhold end de havde. Der blev taget mange billeder og så var det det, man lagde det i glemme bogen, for hvornår ville man lige få lov til at bruge en kvart mill.

Nå men tilbage til nutiden, nu er jeg en af dem der sagtens kan høre noget dyrere grej end det jeg har, uden så at skulle have det, men nu kunne jeg da ikke lige lade være med at sende Omega Audio en mail om det var muligt at høre dette Marantz sæt. Beskeden tilbage, dagen efter, var at det skulle da nok kunne lade sig gøre, ja faktisk stod marantz med et sæt de var ved at sælge til andet steds, men det kunne jeg da godt få lov at høre. Okay, det var egentlig lidt en joke at jeg skrev det til Kenneth, men nu havde han så lige fået det ind af døren, ups. Nu var problemet så bare lige det, at jeg har en time og et kvarter ind til butikken, og har to små børn, plus en kone der er læge med underlige arbejdstider, så jeg havde jo egentlig ikke tid til at komme og lytte til det. Og sættet ville kun lige være i butikken et par dage. Intet problem var meldingen fra Kenneth, ”hvornår kan du? Øhh Søndag, fint, hvad tid kommer du?” 14:30, godt så har jeg systemet varmt og frisk kaffe på kanden”. Ja så var det jo aftalt og reolen med cdér herhjemme blev ledt igennem og lyttet på det nuværende sæt hi-fi, og så var jeg klar.

14:30 stod jeg så i admiralgade med en pose CDér og med forventninger om en oplevelse, og det skal jeg love for jeg fik, kaffen var klar og stolen sat frem og et sæt Neeper Perfection One var sat op, ja faktisk af manden selv, så skulle der lyttes eller hvad? Jeg for faktisk gik der lige nogen minutter før jeg fik taget mig sammen til at samle kæben op fra gulvet, nej ikke for stærk kaffe, og lade være med at se fjoget ud, har nok lignet et 14årig hormonbombe der kommet til at kikke ind i pigernes omklædning . Nå til sidst fik jeg mandet mig op og sat en plade i, men her gik det så anderledes end jeg plejer at bedømme/dømme lyd på, jeg glemte helt at forsøge at pinde noget ud og lede efter fejl, jeg sad og drømte mig helt væk og var med til selve koncerten. Kenneth havde sørget for den rette belysning, god stemning og varm kaffe og her sad man så i en anden verden, alt i mens Kenneth holdt sig helt i baggrunden, ikke som andre steder hvor man føler sig overvåget og at man bare spilder sælges tid, men ikke her, her fik man lov og lege og havde man et spørgsmål/kommentar så var han der som et søm. Se det er sådan her man skal sælge dyrt grej, det skal ikke føles som om man får det proppet ned i halsen, Kenneth sørgede for at man følte sig velkommen og havde det godt, og så kunne jeg tage det i mit tempo, fedt. Det medførte jo så også at jeg om mandagen ringede og sagde, at det ville jeg gerne hente tirsdag. Og som sagt så gjort, og nu skal jeg love for at min B&W Nautilus 800 Signature de har fået det liv de skulle have. Det er ikke de sidste kr. der lander hos Omega Audio, jeg takker for en super betjening i et roligt og indbydende miljø, og en flink mand at snakke med som har den rigtige viden og den rette sans for service. Jeg kan kun opfordre til at man ligge sin vej forbi Omega Audio og Kenneth i Admiralgade i indre KBH, han har også billigere grej .

 

Mange tak

Busk



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
AT0MAC
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 September 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 28 September 2008 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Jeg var forbi Kenneth for noget tid siden og tage nogle billeder mens butikken var helt ny, så der er ikke så mange butiksbilleder men en del stemningsbilleder og billeder af noget af det lækre grej - hvis du ikke har været forbi ham endnu så få en lille appetitvækker her:

http://www.at0mac.com/Site/Omega_Audio.html
Til top Vis AT0MAC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AT0MAC Besøg AT0MAC's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes