| Sendt: 17 Marts 2008 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey alle, ja dagen måtte jo komme hvor man må rode sig ud i det og få et bedre tv signal. Og grunden til at jeg skriver "rode sig ud i det" er at, jeg virkelig syntes at det er en jungle uden lige at finde rundt i :/
Så jeg håbede på at finde lidt hjælp her i forum. Jeg har således et Samsung LE40M86BD LCD tv, PS3, Blu-ray afspiller + reciever (sony) og 250GB HDD/DVD optager (sony).
Jeg modtager i øjeblikket mit tv signal igennem et firma som hedder Cirque, igen igennem min boligforening, men det er desværre stadigvæk analog signal. Så kommer mit/mine spørgsmål endelig :
1. Yousee - der kan jeg bestille en digital tv boks. men virker den med det stik som jeg også bruger nu? Altså bare det i væggen ? Og får man alle Standard programmer med såsom DR1, TV2 osv? (jeg har prøvet at kontakte TDC, men har desværre alle gange fået en medarbejder i røret som ikke virkede særlig interesset i mine problemstillinger, og hun virkede desuden som om hun vidste endnu mindre om det end jeg gør :/ )
Canal+ / Canaldigital osv - Her er det "næsten" til at finde ud af, bortset fra én ting. Alt fra dem indebærer vel at man skal ha installeret en parabol? (må jeg ikke for boligforeningen :( ) ??
Jeg har endvidere en kort indgang i mit tv som hedder DVB-T , men det kan jeg åbenbart ikke bruge til så meget?
Det korte og det lange er at jeg gerne vil gøre brug af mit udstyr da jeg nu har det. Så håber på at der er nogle som ved mere om det end mig? (og yousee kundemedarbejderen :D )
På forhånd tak - Mvh. Thomas Madsen 
|