Roky skrev:
Exxtreme skrev:
Roky skrev:
Vil klart vælge Zepto skærme frem for LG da det er et mærke der aldrig skal komme indenfor dørene ved mig
har aldrig mærket eller set deres skærme (Zepto) så jeg bedømme kun ud fra hvad jeg mener
men bare vendt Zepto vil komme top fem.....
Roky
|
|
|
Det var da det mest useriøse og usaglige indlæg herinde i lang tid... Du vil klart vælge Zepto skærme fremfor LG, alene fordi LG ikke er et mærke du vil have indenfor døren...
Og det er til trods for at du aldrig har ejet eller pillet ved en Zepto skærm...
Jeg kan bare ikke tage dig seriøst når du kommer med sådanne udtalelser...
Personligt villle jeg MEGET hellere have en LG skærm hængende end en Zepto... Ingen tvivl om det...
|
|
|
Jeg formulerede det lidt MEGET firkantet og fik det ikke læst ordentligt igennem- nej jeg mener at at man får meget for pengene ved Zepto og at de så får ros er jo kun et +. LG er for mig symboliseret ved middeldårlig kvalitet- måske tager jeg fejl?-skjult kodesymbolik i originale indlæg
kan sige dig at jeg abonnerer på deres nyhedsblad-og er af den vej måske blevet genet mod mærket og derfor roser det- men kan læse at zepto igen og igen vinder nye priser og viser flotte salgstal. synes faktisk deres Zepto Zview 42" LCD-TV ser ret fedt ud (bedømmer kun ud fra hvad jeg kan se på deres billede)
jeg er faktisk i modsætning til dig overbevist om at Zepto vil vinde meget større andel end de gør nu. Om de kommer til at ligge i top 5 er måske lige lovligt højstilet- men jeg tror helt klart at vi vil se meget mere til dem.
Var slet ikke ude på og opildne nogen form for provokation!!!
God jul og godt nytår
Roky
|
|
|
Har I set billedet på Zepto's skærme?? For hvis kan sige I hellere vil have dem end LG's så må man jo have set billedet på dem. Jeg har ikke selv set billedet på Zepto, men har set flere gange på LG, og må sige at jeg synes LG gør det ganske fint.
Jeg kunne forestille mig at Zepto's skærme af indmad kunne minde om Amitechs tv (dog uden at vide det præcist). OG hvis det er tilfældet så ville jeg ihvertfald ikke kunne finde på at købe dem for ja designet på tv'et er flot, men det er billedet BESTEMT ikke. I hvertfald ikke i nærheden af en LG skærm.
Jeg vil gerne sætte en god flaske rødvin på højkant på at Zepto IKKE kommer i top 5 på det danse marked hvis der er nogle der vil det.
|