Forfatter |
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 21 December 2007 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var åbenbart dumt af zepto at ansætte ham, mange har mistet tilliden til zepto. Ikke bare til deres fladskærme, men også deres bærbare selvom jeg ikke tror de to ting har noget med hinanden at gøre .
Mvh. Morten.
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
Sendt: 21 December 2007 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm tjo måske er det ikke godt for Zepto computers at ansætte en som man ikke har tillid til. men Zepto viser bedre og bedre salgstal og kommer til og fylde meget mere andelsmæssigt end de gør nu- det er en af deres visioner sidder selv med bærbar fra zepto og vil sige at et mærke som Acer godt kan gå hjem- godt nok er det billigt, men man får ikke mere end hvad man betaler for  Vil klart vælge Zepto skærme frem for LG da det er et mærke der aldrig skal komme indenfor dørene ved mig  har aldrig mærket eller set deres skærme (Zepto) så jeg bedømme kun ud fra hvad jeg mener men bare vendt Zepto vil komme top fem..... Roky
|
Til top |
|
|
Red King Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
Sendt: 21 December 2007 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roky skrev:
men bare vendt Zepto vil komme top fem.....
Roky
|
|
|
Arbejder du for zepto?
Taget ud af kontekst ved det godt, ville bare joke lidt
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

|
Sendt: 21 December 2007 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Red King skrev:
Roky skrev:
Roky
|
|
|
Arbejder du for zepto?
Taget ud af kontekst ved det godt, ville bare joke lidt |
|
|
hehe ej det gør jeg ikke for at slå det helt fast
|
Til top |
|
|
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
Sendt: 21 December 2007 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor ikke bare købe den som BeoVision7 Er det ikke det samme TV eller tager jeg fejl se selv her: Zepto:  BeoVision7:  Godt nok er højttaleren sort på Zeptos  Ps. Fjernbtjeningen fra beo´en virker også til Zepto Helios
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
Til top |
|
|
jørstad Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 240
|
Sendt: 21 December 2007 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu stopper festen hvad lavr branchen inden for radio og tv .. stop de karle med det svindel
|
Til top |
|
|
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
Sendt: 21 December 2007 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roky skrev:
Red King skrev:
Roky skrev:
Roky
|
|
|
Arbejder du for zepto?
|
|
|
|
|
|
Flot... De er altså bare så dygtige, at de næsten kan finde ud af at kopiere noget andre har lavet. Det er nok også dem der næsten kunne skrive stilen af fra sidemanden, dog med en masse fejl og misforståelser... 
Mon ikke B&O kører sag på dem... og hvis de gør, som jeg håber de gør, så håber jeg de vinder.
|
Til top |
|
|
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
Sendt: 21 December 2007 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roky skrev:
Vil klart vælge Zepto skærme frem for LG da det er et mærke der aldrig skal komme indenfor dørene ved mig
har aldrig mærket eller set deres skærme (Zepto) så jeg bedømme kun ud fra hvad jeg mener
Roky
|
|
|
Det var da det mest useriøse og usaglige indlæg herinde i lang tid... Du vil klart vælge Zepto skærme fremfor LG, alene fordi LG ikke er et mærke du vil have indenfor døren...
Og det er til trods for at du aldrig har ejet eller pillet ved en Zepto skærm...
Jeg kan bare ikke tage dig seriøst når du kommer med sådanne udtalelser...
Personligt villle jeg MEGET hellere have en LG skærm hængende end en Zepto... Ingen tvivl om det...
|
Til top |
|
|
Monolithos Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2006 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 22 December 2007 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld jeg spørger, men hvorfor er det at folk vælger at købe Alfa-view eller Zepto TV? Skal jeg ikke sige meget da jeg aldrig har set dem kun hvad folk har fortalt, men synes da kun jeg har hørt negativt om de TV iforhold til andre mærker og sikkert til en lavere pris.
God jul & godt nytår!
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

|
Sendt: 22 December 2007 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
Roky skrev:
Red King skrev:
Roky skrev:
Roky
|
|
|
Arbejder du for zepto?
|
|
|
|
|
|
Flot... De er altså bare så dygtige, at de næsten kan finde ud af at kopiere noget andre har lavet. Det er nok også dem der næsten kunne skrive stilen af fra sidemanden, dog med en masse fejl og misforståelser... 
Mon ikke B&O kører sag på dem... og hvis de gør, som jeg håber de gør, så håber jeg de vinder. |
|
|
Hej Neeper Vil godt slå fast at jeg ikke havde set at zepto har lavet en "eksakt" kopi af Beovision 7- jeg har ikke kigget ordentligt efter/søgt nok om emnet.Så på dette Zepto Zview 42" LCD-TV inde på deres side.
Er på det kraftigste stærkt imod kopivarer som er efterlignet i den grad som det ses her
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

|
Sendt: 22 December 2007 kl. 01:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
Roky skrev:
Vil klart vælge Zepto skærme frem for LG da det er et mærke der aldrig skal komme indenfor dørene ved mig
har aldrig mærket eller set deres skærme (Zepto) så jeg bedømme kun ud fra hvad jeg mener
Roky
|
|
|
Det var da det mest useriøse og usaglige indlæg herinde i lang tid... Du vil klart vælge Zepto skærme fremfor LG, alene fordi LG ikke er et mærke du vil have indenfor døren...
Og det er til trods for at du aldrig har ejet eller pillet ved en Zepto skærm...
Personligt villle jeg MEGET hellere have en LG skærm hængende end en Zepto... Ingen tvivl om det... |
|
|
Jeg formulerede det lidt MEGET firkantet og fik det ikke læst ordentligt igennem- nej jeg mener at at man får meget for pengene ved Zepto og at de så får ros er jo kun et +. LG er for mig symboliseret ved middeldårlig kvalitet- måske tager jeg fejl?-skjult kodesymbolik i originale indlæg  kan sige dig at jeg abonnerer på deres nyhedsblad-og er af den vej måske blevet genet mod mærket og derfor roser det- men kan læse at zepto igen og igen vinder nye priser og viser flotte salgstal. synes faktisk deres Zepto Zview 42" LCD-TV ser ret fedt ud (bedømmer kun ud fra hvad jeg kan se på deres billede)
jeg er faktisk i modsætning til dig overbevist om at Zepto vil vinde meget større andel end de gør nu. Om de kommer til at ligge i top 5 er måske lige lovligt højstilet- men jeg tror helt klart at vi vil se meget mere til dem.
Var slet ikke ude på og opildne nogen form for provokation!!!
God jul og godt nytår
Roky
|
Til top |
|
|
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
Sendt: 01 Januar 2008 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roky skrev:
Exxtreme skrev:
Roky skrev:
Roky
|
|
|
Personligt villle jeg MEGET hellere have en LG skærm hængende end en Zepto... Ingen tvivl om det...
|
|
|
Jeg formulerede det lidt MEGET firkantet og fik det ikke læst ordentligt igennem- nej jeg mener at at man får meget for pengene ved Zepto og at de så får ros er jo kun et +. LG er for mig symboliseret ved middeldårlig kvalitet- måske tager jeg fejl?-skjult kodesymbolik i originale indlæg
kan sige dig at jeg abonnerer på deres nyhedsblad-og er af den vej måske blevet genet mod mærket og derfor roser det- men kan læse at zepto igen og igen vinder nye priser og viser flotte salgstal. synes faktisk deres Zepto Zview 42" LCD-TV ser ret fedt ud (bedømmer kun ud fra hvad jeg kan se på deres billede)
jeg er faktisk i modsætning til dig overbevist om at Zepto vil vinde meget større andel end de gør nu. Om de kommer til at ligge i top 5 er måske lige lovligt højstilet- men jeg tror helt klart at vi vil se meget mere til dem.
God jul og godt nytår
Roky
|
|
|
Har I set billedet på Zepto's skærme?? For hvis kan sige I hellere vil have dem end LG's så må man jo have set billedet på dem. Jeg har ikke selv set billedet på Zepto, men har set flere gange på LG, og må sige at jeg synes LG gør det ganske fint.
Jeg kunne forestille mig at Zepto's skærme af indmad kunne minde om Amitechs tv (dog uden at vide det præcist). OG hvis det er tilfældet så ville jeg ihvertfald ikke kunne finde på at købe dem for ja designet på tv'et er flot, men det er billedet BESTEMT ikke. I hvertfald ikke i nærheden af en LG skærm.
Jeg vil gerne sætte en god flaske rødvin på højkant på at Zepto IKKE kommer i top 5 på det danse marked hvis der er nogle der vil det. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
Til top |
|
|
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
Sendt: 01 Januar 2008 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med den fusker som Zepto har ansat, den tidlige gut fra Alphaview, ville jeg ALDRIG kunne finde på at handle med dem. Det siger desværre noget om firmaet at de kan finde på at ansætte en gut som har snydt så mange mennesker og som nok bare vil blive ved med at gøre det.. Det er for dumt af Zepto at sætte deres navn og firma i forbindelse med sådan en mand...
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

|
Sendt: 01 Januar 2008 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
Roky skrev:
Exxtreme skrev:
Roky skrev:
Roky
|
|
|
|
|
|
Jeg formulerede det lidt MEGET firkantet og fik det ikke læst ordentligt igennem- nej jeg mener at at man får meget for pengene ved Zepto og at de så får ros er jo kun et +. LG er for mig symboliseret ved middeldårlig kvalitet- måske tager jeg fejl?-skjult kodesymbolik i originale indlæg
kan sige dig at jeg abonnerer på deres nyhedsblad-og er af den vej måske blevet genet mod mærket og derfor roser det- men kan læse at zepto igen og igen vinder nye priser og viser flotte salgstal. synes faktisk deres Zepto Zview 42" LCD-TV ser ret fedt ud (bedømmer kun ud fra hvad jeg kan se på deres billede)
God jul og godt nytår
Roky
|
|
|
Har I set billedet på Zepto's skærme?? For hvis kan sige I hellere vil have dem end LG's så må man jo have set billedet på dem. Jeg har ikke selv set billedet på Zepto, men har set flere gange på LG, og må sige at jeg synes LG gør det ganske fint.
Jeg kunne forestille mig at Zepto's skærme af indmad kunne minde om Amitechs tv (dog uden at vide det præcist). OG hvis det er tilfældet så ville jeg ihvertfald ikke kunne finde på at købe dem for ja designet på tv'et er flot, men det er billedet BESTEMT ikke. I hvertfald ikke i nærheden af en LG skærm.
Jeg vil gerne sætte en god flaske rødvin på højkant på at Zepto IKKE kommer i top 5 på det danse marked hvis der er nogle der vil det. |
|
|
nej jeg har ikke set billedet på Zeptos skærme (som tidligere fremgået)- desværre har de ikke ret mange butikker hvor man kan se dem endnu (mig bekendt) jeg ved godt det provokerer nogen for ikke at sige mange at jeg kommer med sådan en udtalelse, men som sagt er dette min mening, ligesom Eltax nok heller ikke kommer indenfor mit hjem selvom de måske har lavet produkter der er gode til prisen. (Hvis Mastervold læser dette UNDSKYLD  ) har det bare sådan med nogen mærker og det er nok bare min stædighed der gør det. Slet ikke et surt opstød  - var i hvert fald ikke meningen! Nemligja: kan kun være enig at Zepto nok skulle have tænkt sig om en ekstra gang da de skrev kontrakt med ham.
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

|
Sendt: 01 Januar 2008 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm mht til sammenligning er dette samme mp3 afspiller: Beosound 6  Samsung K3  Bare til sammenligning er B&O så også helt fine i kanten?  ved god at ligheden kunne være større men når man ser dem i virkeligheden er ligheden svær at modargumentere for. I øvrigt skulle samsung være vært for en del af hardwaren. At Beosound 6 skulle lyde rigtig godt retfærdiggør vel ikke en pris der er over 4 gange så høj som Samsung'en? Off Topic  MVH Roky.
|
Til top |
|
|
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
Sendt: 01 Januar 2008 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
Med den fusker som Zepto har ansat, den tidlige gut fra Alphaview, ville jeg ALDRIG kunne finde på at handle med dem. Det siger desværre noget om firmaet at de kan finde på at ansætte en gut som har snydt så mange mennesker og som nok bare vil blive ved med at gøre det.. Det er for dumt af Zepto at sætte deres navn og firma i forbindelse med sådan en mand... |
|
|
Jeg kunne ikke være mere enig. Det siger alt om et firmas moral og værdier, når de ansætter sådan en person  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
Sendt: 01 Januar 2008 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det jo en forfinet Samsung der ligge inden i B&O, B&O har haft mange års samrabejde med Samsung bl.a. ved B&O mobiltelfoner.
Men jeg ville aldrig køb noget fra en mand der er gået konkurs flere gange, som nok også gør det denne gang (manden er ikke intresst i at sælge
TV, men kun at tjene penge til sig selv)
|
Til top |
|
|
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
Sendt: 02 Januar 2008 kl. 02:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
Sendt: 02 Januar 2008 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
Roky skrev:
hmm mht til sammenligning er dette samme mp3 afspiller:
Beosound 6

Samsung K3

Bare til sammenligning er B&O så også helt fine i kanten? ved god at ligheden kunne være større men når man ser dem i virkeligheden er ligheden svær at modargumentere for. I øvrigt skulle samsung være vært for en del af hardwaren.
At Beosound 6 skulle lyde rigtig godt retfærdiggør vel ikke en pris der er over 4 gange så høj som Samsung'en?
Off Topic
MVH Roky.
|
|
|
Der er jo også billige fjernøstlige enheder i Bang & Knalds højttalere, det kan man jo ikke se på prisskiltet.
|
|
|
Kan du bevise den påstand, for det tror jeg ikke en meter på!
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
Sendt: 02 Januar 2008 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jo B&O´s mediafspille og moblitelfon lavet at Samsung, derved kan man ikke udgår at få fjernøstlige elektronik i B&O´s prod. om så at
B&O har er større samarbejdspartnere i østen ud over Samsung, er vel ikke helt umulig, for hvem har ikke det (for at holde prod. priser ned).
At B&O er et mærke man skal havde før naboerne som Jensen skriver (det passe god til samtale køkknet) er nok rigtig, om man så skal låne op
til skorsten for at få råd til at købe B&O.
|
Til top |
|
|