Emne: Tom Petty & The Heartbreakers ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
| Sendt: 15 Oktober 2010 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
bhaagensen skrev:
| PS. Burde sådan en fan af de store klassikere, sol du lader til at være, ikke have en Neil Young tråd kørende? |
|
|
Neil Young er nok i forvejen den kunstner der findes flest tråde om. Det er da ganske velfortjent, og manden er jo ret produktiv, men der burde være nok at gå i gang med :
http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=neil+young&SM =1&SI=TC&FM=0&OB=1
|
| Til top |
|
| |
bhaagensen Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 879
|
| Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, aner ikke hvorfor, men jeg havde åbenbart misset det store antal NY tråde...
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 18 Oktober 2010 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
bhaagensen skrev:
| PS. Burde sådan en fan af de store klassikere, sol du lader til at være, ikke have en Neil Young tråd kørende? |
|
|
Måske, men som andre har fremhævet så er der mange tråde, men se min Clapton tråd, den tog lidt tid at lave men alle pladerne er med først med karakter. En lignende tråd med Niel Young vil tage mange timer at lave, og derudover vil det være sværere at give karakterer for NY har en del skæve skiver der er lidt svære at give karakter. Men de bedste med NY er stadig: Ragged glory, Harvest Moon og Weld (6/6) og Rust never sleeps og Sleeping with angels + måske flere (5/6).
Jeg har ud over Springsteen og Tom Petty også en Clapton og en Electric Light Orchestra tråd.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=86111&P N=1 (Eric Clapton)
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=65288&P N=10 (Electric Light Orchestra) __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Oktober 2010 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Oktober 2010 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Oktober 2010 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg absolut ingen ekspert på DVDer, men jeg har Playback, som også er med i listen fra Allmusic. Det er ikke en koncert men snarere en greatest hits med billeder. Både lyd og billeder er rigtig fine, så det er snarere en hel række små film, sådan så musikvideoer sikkert ud dengang. Har materiale med fra 79 - 93. Jeg købte den for 70 kroner såvidt jeg husker. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Oktober 2010 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 198
|
| Sendt: 24 Oktober 2010 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tom Petty har udgivet en del på DVD, og jeg har en stor del af dem, ja havde endda også noget på VHS... Og hvorfor har jeg så meget med Tom Petty på koncertfilmsiden ?.... Fordi det er p***efedt, det han har udgivet...
Her er det, jeg har og mine kommentarer:
High grass dogs, DVD, koncert optaget på Fillmore i 1999
En koncert med nogle lidt mærkelige filmiske klips mellem nogle af numrene. Når det er sagt, er det en helt vild fed DVD, jeg har set et utal af gange, og endda også havde på VHS. Indeholder mange af de kendte numre og flere numre fra det kriminelt oversete Echo album. Bandet spiller svinefedt og Tom Petty selv er også i stor form. Det er også en de sidste optagelser med Howie Epstein, som jeg virkelig savner, især som backingvokalist. Imodsætning til andre Tom Petty koncerter er denne koncert optaget på et mindre spillested, hvilket bidrager til en ekstra fin atmosfære. Billedmæssigt er det ikke nær så skarpt som nyere optagelser, men stadig mere end OK. Lydmæssigt er den fremragende optaget.
Man kan købe den til ikke alt for mange penge på nettet, blandt andet hos Play og Amazon.co.uk og jeg ikke kan se nogen som helst form for grund til ikke at købe denne fremragende DVD.
Check blandt andet dette klip fra DVDen, hvor selveste Bo Diddley dukker op...
http://www.youtube.com/watch?v=YVRtQUTd7Gk
Running down a dream - Den store udgave med både dokumentar og koncert
Running down a dream, titel jo taget fra en af de mest berømte Tom Petty sange, er en 4 timers (!) dokumentar om Tom Petty and the Heartbreakers. Jeg er i den grad en sucker for musikdokumentarer og har set et hav af sådanne over årene, men jeg er ikke i nærheden at have set noget, der bare kommer tæt på Running Down a dream i kvalitet. Som sagt 4 timer lang - eller kort - ikke et dødt øjeblik i filmen, der endda ikke har nogen fortæller, men er klippet ekstremt godt sammen.
Dokumentaren satte efter min mening standarden for, hvor god en musikdokumentar kan være - Og på forbløffende vis, kan det samme også argumenteres for koncertdelen. Koncerten er optaget på bandets gamle hjemmebane i Gainesville, Florida og er en homecoming 30 års jubilæumskoncert. Bandet er mere end almindeligt tændt og sætlisten er fremragende med mange af de kendte numre og lidt oversete perler, som diverse fede covernumre.
Både lyd og billedsiden er fældstændig sublim, og så er det endda ikke en gang Blue Ray... KØB KØB KØB....
Her er Southern Accents fra DVDen
http://www.youtube.com/watch?v=ehPUJKk2_dg
Soundstage
Tom Petty and the heartbreakers har også deltaget i den berømte tv-koncertserie, Soundstage og det er blevet foreviget på DVD. En ret fed DVD, der især vinder på, at de spiller mange numre, man ikke har set på så mange af de andre DVD.
DVDen ser lidt discount ud i indpakningen, men tag ikke fejl. Både lyd og billedsiden er meget fin.
Når jeg nu alligevel ikke koger over i begejstring, skyldes det bare, at de to førnævnte udgivelser bare er federe efter min mening. Men smag og behag.
Damn the torpedos - Classic albums - Blue Ray
Som nævnt før er jeg kæmpefan af musikdokumentarer og en dokumentar om det legendariske album Damn the torpedos burde jo være toppen af poppen. Det er det så bare ikke helt, og hvorfor så ikke det ? Jeg tror, at det har mere at gøre med, at jeg simpelt hen havde sat mine forventninger for højt op efter de tidligere fremragende udgivelser, især Running down a dream.
Når det her er sagt, er det bestemt ikke uinteressant at se bandet og produceren gå i dybden med albummet og jeg har faktisk stadig kun fået set den en gang, så den vokser sikkert ved flere gensyn.
Take the highway - Live - VHS
Jep på VHS. Jeg tror ikke, at den er udkommet på DVD, men kommer den der, køber jeg den helt sikkert. Er optaget i 1991 og er den eneste optagelse jeg har på billedsiden med Stan Lynch på trommer. Vidoen indeholder en del fra Into the great wide open albummet, også en del af det lidt tynde materiale, især efter Tom Petty standarder. Jeg synes så klart, at the heartbrakers kom til at lyde bedre med Steve Ferrone bag gryderne, men alligevel er denne udgivelse nu fed nok, om end ikke nær så fed, som de førnævnte koncertudgivelser.
Når nu Stan Lynch er nævnt, kan jeg passende finde følgende klip fra vidoen frem, hvor Stan Lynch endda er på vokal...
http://www.youtube.com/watch?v=UXmcmQJjaxY
Jeg har stadig ikke live at the olympia, da den først og fremmest indeholder numre fra The last DJ, som jeg betegner som det absolutte lavpunkt i Tom Pettys fantastiske karriere. Men en gang skal jeg nok få den købt.
Konklusion:
Køb for guds skyld både Running Down a dream og high grass dogs. De er så ubegribeligt fede og fuldstændig umulige at få fjernet fra anlægget, hvis de først er sat på. Når du så er blevet overdrevent forelsket i disse udgivelser, ender du sikkert også med at købe de andre DVD udgivelser.
Tom Petty and the heartbrakers er bare et så vanvittigt fedt spillende liveband, hvor jeg ikke rigtigt kan se andre bands følge med. Kom dog snart til Europa på turne....
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Oktober 2010 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
andeth skrev:
|
Tom Petty har udgivet en del på DVD, og jeg har en stor del af dem, ja havde endda også noget på VHS... Og hvorfor har jeg så meget med Tom Petty på koncertfilmsiden ?.... Fordi det er p***efedt, det han har udgivet...
Her er det, jeg har og mine kommentarer:
High grass dogs, DVD, koncert optaget på Fillmore i 1999
En koncert med nogle lidt mærkelige filmiske klips mellem nogle af numrene. Når det er sagt, er det en helt vild fed DVD, jeg har set et utal af gange, og endda også havde på VHS. Indeholder mange af de kendte numre og flere numre fra det kriminelt oversete Echo album. Bandet spiller svinefedt og Tom Petty selv er også i stor form. Det er også en de sidste optagelser med Howie Epstein, som jeg virkelig savner, især som backingvokalist. Imodsætning til andre Tom Petty koncerter er denne koncert optaget på et mindre spillested, hvilket bidrager til en ekstra fin atmosfære. Billedmæssigt er det ikke nær så skarpt som nyere optagelser, men stadig mere end OK. Lydmæssigt er den fremragende optaget.
Man kan købe den til ikke alt for mange penge på nettet, blandt andet hos Play og Amazon.co.uk og jeg ikke kan se nogen som helst form for grund til ikke at købe denne fremragende DVD.
Check blandt andet dette klip fra DVDen, hvor selveste Bo Diddley dukker op...
http://www.youtube.com/watch?v=YVRtQUTd7Gk
Running down a dream - Den store udgave med både dokumentar og koncert
Running down a dream, titel jo taget fra en af de mest berømte Tom Petty sange, er en 4 timers (!) dokumentar om Tom Petty and the Heartbreakers. Jeg er i den grad en sucker for musikdokumentarer og har set et hav af sådanne over årene, men jeg er ikke i nærheden at have set noget, der bare kommer tæt på Running Down a dream i kvalitet. Som sagt 4 timer lang - eller kort - ikke et dødt øjeblik i filmen, der endda ikke har nogen fortæller, men er klippet ekstremt godt sammen.
Dokumentaren satte efter min mening standarden for, hvor god en musikdokumentar kan være - Og på forbløffende vis, kan det samme også argumenteres for koncertdelen. Koncerten er optaget på bandets gamle hjemmebane i Gainesville, Florida og er en homecoming 30 års jubilæumskoncert. Bandet er mere end almindeligt tændt og sætlisten er fremragende med mange af de kendte numre og lidt oversete perler, som diverse fede covernumre.
Både lyd og billedsiden er fældstændig sublim, og så er det endda ikke en gang Blue Ray... KØB KØB KØB....
Her er Southern Accents fra DVDen
http://www.youtube.com/watch?v=ehPUJKk2_dg
Soundstage
Tom Petty and the heartbreakers har også deltaget i den berømte tv-koncertserie, Soundstage og det er blevet foreviget på DVD. En ret fed DVD, der især vinder på, at de spiller mange numre, man ikke har set på så mange af de andre DVD.
DVDen ser lidt discount ud i indpakningen, men tag ikke fejl. Både lyd og billedsiden er meget fin.
Når jeg nu alligevel ikke koger over i begejstring, skyldes det bare, at de to førnævnte udgivelser bare er federe efter min mening. Men smag og behag.
Damn the torpedos - Classic albums - Blue Ray
Som nævnt før er jeg kæmpefan af musikdokumentarer og en dokumentar om det legendariske album Damn the torpedos burde jo være toppen af poppen. Det er det så bare ikke helt, og hvorfor så ikke det ? Jeg tror, at det har mere at gøre med, at jeg simpelt hen havde sat mine forventninger for højt op efter de tidligere fremragende udgivelser, især Running down a dream.
Når det her er sagt, er det bestemt ikke uinteressant at se bandet og produceren gå i dybden med albummet og jeg har faktisk stadig kun fået set den en gang, så den vokser sikkert ved flere gensyn.
Take the highway - Live - VHS
Jep på VHS. Jeg tror ikke, at den er udkommet på DVD, men kommer den der, køber jeg den helt sikkert. Er optaget i 1991 og er den eneste optagelse jeg har på billedsiden med Stan Lynch på trommer. Vidoen indeholder en del fra Into the great wide open albummet, også en del af det lidt tynde materiale, især efter Tom Petty standarder. Jeg synes så klart, at the heartbrakers kom til at lyde bedre med Steve Ferrone bag gryderne, men alligevel er denne udgivelse nu fed nok, om end ikke nær så fed, som de førnævnte koncertudgivelser.
Når nu Stan Lynch er nævnt, kan jeg passende finde følgende klip fra vidoen frem, hvor Stan Lynch endda er på vokal...
http://www.youtube.com/watch?v=UXmcmQJjaxY
Jeg har stadig ikke live at the olympia, da den først og fremmest indeholder numre fra The last DJ, som jeg betegner som det absolutte lavpunkt i Tom Pettys fantastiske karriere. Men en gang skal jeg nok få den købt.
Konklusion:
Køb for guds skyld både Running Down a dream og high grass dogs. De er så ubegribeligt fede og fuldstændig umulige at få fjernet fra anlægget, hvis de først er sat på. Når du så er blevet overdrevent forelsket i disse udgivelser, ender du sikkert også med at købe de andre DVD udgivelser.
Tom Petty and the heartbrakers er bare et så vanvittigt fedt spillende liveband, hvor jeg ikke rigtigt kan se andre bands følge med. Kom dog snart til Europa på turne.... |
|
|
Fornemt indlæg , inden det kom på bestilte jeg faktisk Running down a dream p.g.a. spørgsmålet om DVDer. Jeg har længe villet bestille den, og jeg har hørt at man under ingen omstændigheder skal bestille den reducerede udgave, med kun 1 DVD.
Jeg tror hellere jeg vil have den udvidede udgave af Damn the torpedoes end en dokumentar om pladen. Men jeg køber normalt ikke musik DVDer, jeg tror kun jeg har 5 ialt. Men Running down a dream må være en undtagelse. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Oktober 2010 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
| [QUOTE=andeth][QUOTE=Stanley]
Fornemt indlæg , inden det kom på bestilte jeg faktisk Running down a dream p.g.a. spørgsmålet om DVDer. Jeg har længe villet bestille den, og jeg har hørt at man under ingen omstændigheder skal bestille den reducerede udgave, med kun 1 DVD.
Jeg tror hellere jeg vil have den udvidede udgave af Damn the torpedoes end en dokumentar om pladen. Men jeg køber normalt ikke musik DVDer, jeg tror kun jeg har 5 ialt. Men Running down a dream må være en undtagelse.
|
|
|
Tak for de pæne ord. Hvis man er til Tom Petty, som det jo i den grad lyder som om du er, vil jeg mene, at det er mere realistisk, at Dansk Folkeparti frem over vil slå på tromme for, at der skal opføres en offentligt støttet stormoské i hver dansk by med over 10000 indbyggere, end du bliver skuffet over Running Down pakken med tre DVDer og en CD.
|
| Til top |
|
| |
bhaagensen Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 879
|
| Sendt: 12 November 2010 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den gode digitale/online musikbutik, HDtracks har udvidet sortimentet igen. Jeg har for nyligt skrevet i Beatles-tråden (dog om en McCartney/Wings udgivelse), og nu er turen kommet til Tom P. Det er tale om en 24bit 96kHz udgave af "Damn the Torpedos" i Deluxe-version. Har personlig ikke helt fattet Tom P, men det er måske nu man skulle give ham endnu en chance:) Mere her:
https://www.hdtracks.com/index.php?file=catalogdetail&valbum _code=HD00602527486345
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
|
| Sendt: 12 November 2010 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
bhaagensen skrev:
Den gode digitale/online musikbutik, HDtracks har udvidet sortimentet igen. Jeg har for nyligt skrevet i Beatles-tråden (dog om en McCartney/Wings udgivelse), og nu er turen kommet til Tom P. Det er tale om en 24bit 96kHz udgave af "Damn the Torpedos" i Deluxe-version. Har personlig ikke helt fattet Tom P, men det er måske nu man skulle give ham endnu en chance:) Mere her:
https://www.hdtracks.com/index.php?file=catalogdetail&va lbum _code=HD00602527486345
|
|
|
Jeg synes at man får mere for penge ved at vælge Blu-Ray udgaven http://www.amazon.com/Torpedoes-Blu-ray-Audio-Bonus-Download /dp/B0042KZJ50/ref=sr_1_12?ie=UTF8&qid=1289559729&sr =8-12
Damn The Torpedoes [Blu-ray Audio w/ Bonus
Download]
$21.99
The Blu-ray
version of the album will be released on a high-resolution audio Blu-ray disc,
featuring the original stereo mix and new 5.1 surround sound mix. The
24-bit 96K audio
The first
15,000 copies of the vinyl and Blu-ray editions include a free download of the
entire album in one of three high quality digital formats (320k MP3, 24/96
FLAC, or Apple Lossless), redeemable until November 9, 2011.
Download - HD Tracks
Special
price one week only! $33.98 $29.98!
__________________  Audi A3
Denon/Dali Grand & Euphonia
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
andeth skrev:
Hermann. skrev:
| [QUOTE=andeth][QUOTE=Stanley]
Jeg tror hellere jeg vil have den udvidede udgave af Damn the torpedoes end en dokumentar om pladen. Men jeg køber normalt ikke musik DVDer, jeg tror kun jeg har 5 ialt. Men Running down a dream må være en undtagelse.
|
|
|
Tak for de pæne ord. Hvis man er til Tom Petty, som det jo i den grad lyder som om du er, vil jeg mene, at det er mere realistisk, at Dansk Folkeparti frem over vil slå på tromme for, at der skal opføres en offentligt støttet stormoské i hver dansk by med over 10000 indbyggere, end du bliver skuffet over Running Down pakken med tre DVDer og en CD. |
|
|
Jeg bestilte den, men den gik i restordre. Men nu har stereo Studio fået den komplette version til 100 kroner, og den købte jeg selvfølgelig øjeblikkeligt, og den er helt suveræn. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 17 December 2010 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den komplette Running Down a dream box (3 DVD + 1 CD) for 100 kr i Stereo studio.  
Jeg er nu igennem sættet, og selv om jeg normalt slet ikke køber DVDer, så er der virkelig grund til at gøre en undtagelse her. Det er simpelt hen den bedste musik DVD jeg nogensinde har set. De 2 første DVDer er historien og Tom Petty and the Heartbreakers, og den fortælles levende og hele tiden med musikalsk forklaring. Mange andre bakker op med kommentarer, bl.a. George Harrison, Jeff Lynne og Stevie Nicks. Disc 3 er TPs 30 års jubilæumskoncert fra Florida, og der er bandet virkelig på hjemmebane. Sidste disc er en musik CD, med alternative numre.
Og til en hund er det virkelig et fund. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
klogesen Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 599
|
| Sendt: 17 December 2010 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg holder også af Tom Petty, men kan du ikke rette overskriften? De hedder ikke Heartsbreakers, men Heartbreakers. Det er nok bare en slåfejl, men det kan da lige så godt være rigtigt.
__________________ venlig hilsen Klogesen.
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 19 December 2010 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
klogesen skrev:
| Jeg holder også af Tom Petty, men kan du ikke rette overskriften? De hedder ikke Heartsbreakers, men Heartbreakers. Det er nok bare en slåfejl, men det kan da lige så godt være rigtigt. |
|
|
Tak for oplysningen, det er rettet. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2011 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tom Petty & The Heartbreakers spiller på Isle of Wight festivalen i England til sommer. De tager vel næppe over for kun at spille et job i Europa, så måske er der begrundet håb for en Europa tour, hvilket i den grad er på tide.
Spiller de et sted, der relativt let kan nåes med fly, er jeg der.....
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2011 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
andeth skrev:
Tom Petty & The Heartbreakers spiller på Isle of Wight festivalen i England til sommer. De tager vel næppe over for kun at spille et job i Europa, så måske er der begrundet håb for en Europa tour, hvilket i den grad er på tide.
Spiller de et sted, der relativt let kan nåes med fly, er jeg der.....
|
|
|
Vi håber og jeg så en henvisning på nettet til at der bliver flere koncerter annonceret for Tom Petty skal på 2012 tour, imorgen mandag. Så gad vide om han ikke spiller i Herning eller andet steds i nærheden. Jyske Bank Boxen i Herning ville være perfekt, for akustikken er også god. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2011 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der programsat Tom Petty koncerter. Petty og bandet kommer simpelt hen til Horsens Open Air tirsdag d. 12 Juni. Selv om Horsens er lige i nabolaget, har jeg nu mere zoomet ind på Hamburg koncerten to dage før.
Bratwurst mit Pommes, Bier vom Fass og Tom Petty på en søndag lyder som en sand killer combo. Det trækker ned med Horsens, at det er en festivalkoncert (måske kortere set-liste) og så frygter jeg, at et overdrevent lamt publikum skal ødelægge koncertoplevelsen. Jeg glemmer aldrig en Beach Boys koncert for et par år siden i netop Horsens, hvor det dårligste koncertpublikum jeg nogensinde har oplevet gjorde deres for at ødelægge oplevelsen. Ævl, Ævl og atter ævl i stedet for at koncentrere sig om musikken.
Men fantastisk at Tom Petty endelig kigger forbi igen.
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2011 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
andeth skrev:
Så er der programsat Tom Petty koncerter. Petty og bandet kommer simpelt hen til Horsens Open Air tirsdag d. 12 Juni. Selv om Horsens er lige i nabolaget, har jeg nu mere zoomet ind på Hamburg koncerten to dage før.
Bratwurst mit Pommes, Bier vom Fass og Tom Petty på en søndag lyder som en sand killer combo. Det trækker ned med Horsens, at det er en festivalkoncert (måske kortere set-liste) og så frygter jeg, at et overdrevent lamt publikum skal ødelægge koncertoplevelsen. Jeg glemmer aldrig en Beach Boys koncert for et par år siden i netop Horsens, hvor det dårligste koncertpublikum jeg nogensinde har oplevet gjorde deres for at ødelægge oplevelsen. Ævl, Ævl og atter ævl i stedet for at koncentrere sig om musikken.
Men fantastisk at Tom Petty endelig kigger forbi igen. |
|
|
Vi må til Horsens den 12. juni og måske også Hamburg 2 dage før.
http://www.tompetty.com/news/title/2012-tour-dates-announcem ent __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|