Forfatter |
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 22 November 2009 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Eskildsen skrev:
Hej Morten !
Det kunne jeg dælendytme godt tænke mig at høre. Spiller selv med de samme højttalere, om hvilke min bror, der har været i symfoniorkester i 25 år, og har spillet i strygekvartet og andre sammenhænge: "det lyder fuldstændig som om, der sad en cellist i stuen og spillede" (han spiller selv violin) da jeg lod Bach's cellosonater med Yo Yo Ma køre på min Rotel CD afspiller gennem min Yamaha receiver (140 Watt pr kanal). Men jeg har stadig til gode at høre dem med en rørforstærker, og det er jo en fejl.

|
|
|
Du skal være velkommen til at komme forbi. Det er helt klart en fejl hehe, jeg syntes de lyder rigtig godt med rør. Men Yamaha skulle jo heller ikke være dårligt. Mvh. Morten.
|
Til top |
|
|
Savklinge Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 613
|
Sendt: 25 November 2009 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEJ Morten014!
Tillykke med MONTANA OG ARC
AUDIO RESEARCH er også godt til MONTANA 
Dejlig at se vinyl også
M V H SAVKLINGE
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 25 November 2009 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morten
Dejligt at montana, jeg har selv haft dem i en kort periode men de var for små til mit daværende musikrum. De spiller fantastisk godt så jeg kan godt forstå atdu er glad for dem 
Jeg har selv Plinius Hiato og har hørt Montana på den og det synger. Du kan evt. høre det hos Morten / high Preformence audio da han formentlig har begge dele i shoppen. __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

|
Sendt: 25 November 2009 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Hej Morten
Dejligt at montana, jeg har selv haft dem i en kort periode men de var for små til mit daværende musikrum. De spiller fantastisk godt så jeg kan godt forstå atdu er glad for dem 
Jeg har selv Plinius Hiato og har hørt Montana på den og det synger. Du kan evt. høre det hos Morten / high Preformence audio da han formentlig har begge dele i shoppen. |
|
|
Hej Henrik, Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre Plinius på mine Montana, kan du beskrive lyden af den kombi? Jeg kiggede lige din billedtråd igennem, er det "dit" brugte Plinius forstærker sæt Morten har stående? Mvh. Morten.
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 25 November 2009 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
Henrik300 skrev:
Hej Morten
Jeg har selv Plinius Hiato og har hørt Montana på den og det synger. Du kan evt. høre det hos Morten / high Preformence audio da han formentlig har begge dele i shoppen.
|
|
|
Hej Henrik,
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre Plinius på mine Montana, kan du beskrive lyden af den kombi? Jeg kiggede lige din billedtråd igennem, er det "dit" brugte Plinius forstærker sæt Morten har stående?
Mvh. Morten.
|
|
|
Der er en meget musikalsk sammensætning. Jeg vil anbefale dig at prøve så får du selv svaret om det er noget netop for dig.
Og ja det er mit gamle sæt der står hos Morten. Jeg købte en Plinius Hiato i stedet  __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

|
Sendt: 26 November 2009 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Morten014 skrev:
Henrik300 skrev:
Hej Morten
Jeg har selv Plinius Hiato og har hørt Montana på den og det synger. Du kan evt. høre det hos Morten / high Preformence audio da han formentlig har begge dele i shoppen.
|
|
|
Hej Henrik,
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre Plinius på mine Montana, kan du beskrive lyden af den kombi? Jeg kiggede lige din billedtråd igennem, er det "dit" brugte Plinius forstærker sæt Morten har stående?
Mvh. Morten.
|
|
|
Der er en meget musikalsk sammensætning. Jeg vil anbefale dig at prøve så får du selv svaret om det er noget netop for dig.
Og ja det er mit gamle sæt der står hos Morten. Jeg købte en Plinius Hiato i stedet  |
|
|
Ja, jeg skal helt sikkert høre den kombination engang. Syntes du der er stor forskel mellem dit gamle sæt og din nuværende hiato?
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2009 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, En lille opgradering er på vej, jeg har lige købt en Clearaudio Smartphono riaa. Den skulle gerne komme en gang i næste uge hvis alt går vel  .  Mvh. Morten.
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

|
Sendt: 28 Marts 2010 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen, Så er der sket lidt nyt igen, jeg har for det første investeret i en rigtig CD-afspiller. Valget faldt på en brugt Audionet art v2, da den efter sigende skulle have en rigtig fed lyd. Den spiller over al forventning med indlevelse og nærvær, den spiller faktisk bedre end min Clearaudio. Det er en ordentlig krabat på 18 kg, den høje vægt skyldes dels at kabinettet er udført i tyk MDF, dels at der ligger en tyk granit plade i bunden af den. Den benytter det fine Phillips CD-PRO I drev, forgængeren til det drev der bliver benyttet i mange high-end maskiner i dag.  Jeg har også fået hængt mit tv på vægen, sådan at der nu er kommet meget mere luft imellem højttalerne. Det har gjort plads til at min Clearaudio, er kommet op på toppen af racket, det har gjort betjeningen en del nemmere end før, hvor den stod på en hylde. Nu til det sjove. Et oversigts billed.  Omrokering i racket, nu med pladespilleren øverst. Til højre for min Clearaudio Emotion skimtes min nye riaa Clearaudio Smartphono.  Den lille ny   Mvh. Morten.
|
Til top |
|
|