| Sendt: 06 Juli 2009 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.
Jeg vil først og fremmest sige at jeg har en PS3 og køber kun Blu-Ray film nu, men da PS3eren ikke er regions fri har jeg et
problem. For jeg har nemlig omkring 150-200 dvd film originale, dog ser jeg dem ikke så meget mere, men engang i mellem
vil man da gerne have sin starwars og lord of the rings bokse frem (alle er R1).
Så fik i indledningen.
Jeg har en virkelig lækker DVD afspiller i en DENON 2930 i sølv, men den står virkelig og tager støv og da jeg har brug for
penge pga nogle dumme regninger vil jeg gerne sælge den da den stadig er pænt meget værd.
Så mit spørgsmål er :
Jeg har en pc med det nyeste creative lydkort og nvidia grafikkort samt en icore7 processsor. Vil den kunne levere et ligeså
godt lyd og billed som dvd afspilleren eller bare næsten, eller er den DVDer bare klasser bedre.
Synes bare det er syndt den står og ser pæn ud uden at blive brugt, og hvis man ikke taber noget eller meget lidt i kvalitet
så kan man ligeså godt sælge.
Side spørgsmål, hvor stort er springet fra en Denon 2930 til en DENON 1400 kvalitets messigt, for den ligger i en kasse
ovenpå.
Det hele handler om kvalitet her, hvis jeg mister for meget med både PC og Denon 1400eren beholder jeg den, men hvis det
ikke er tydeligt, kan en anden få glæde af den.
Hvad siger i, er det totalt minus lyd og billed messigt på en PC trukket til min projektor, eller kan den godt leverer. Og hvad
med de 2 afspillere vs hinanden. ?
|