Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 21:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Køb af nyt BluRay 5.1 system, hjælp søges (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Michael1977
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 14 Juni 2009 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Hey alle forum trolde, ny bruger her så jeg ville lige spørge om lidt :)

Jeg har p.t. et pioneer 5.1 sæt, det hedder XV DV363, jeg har søgt og søgt, synes ik rigtig jeg kan finde noget info om det.

Anyway, jeg var ude i elgiganten for at købe en blu ray afspiller, men men, det duer jo ik, den pioneer har kun phono lyd (hvid og rød stik) så min plan med at bruge mit 5.1 over den blu ray duer ik.

Så jeg må bide i det sure og kigge efter noget blu ray system istedet for, det skal ikke være highend dyrt og alt muligt, så store krav har jeg ik, men self må der gerne være lækker lyd.

Men det er svært synes jeg, det er jo en jungle, jeg vil helst bare gerne havde et komplet system og så sælger jeg det pioneer sæt.

Men jeg har brug for jeres hjælp her, hvad findes der derude som er noget værd, jeg har kigget lidt på hifipriser.dk

Denne : http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=484269&a mp;a mp;searchArea=&Soegeord= Denne er mest pga mærket, da mit 37" er et sony bravia :)

eller : http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=511022&a mp;a mp;searchArea=&Soegeord= Denne er den billigste så det er prisen jeg kiggede efter først + at jeg er oxo fan af samsung produkter :)

Hvad synes i derude, håber på hurtige svar

På forhånd tak

Til top Vis Michael1977's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Michael1977

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes