Bruger siden: 09 Juni 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 25
Sendt: 09 Juni 2009 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
Hej.
Jeg overvejer og anskaffe mig en Onkyo TX-SR806 Surround Receiver, men jeg er lidt i tvivl om min PS3 ka overføre HDlydformaterne fra BluRay filmene eller om jeg også skal købe mig en "rigtigt" BluRay afspiller?
Hvad siger i forøvrigt til valget af Surround Receiver er den ok? har set den til 6850,- hos AV/Connection - Den skal trække 2xVA-BBG + VA-Maestro + 4xVA-Haydn, subben er en Velodyne SPL-1200R
Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
Sendt: 09 Juni 2009 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
Nibseman skrev:
Jeg overvejer og anskaffe mig en Onkyo TX-SR806 Surround Receiver, men jeg er lidt i tvivl om min PS3 ka overføre HDlydformaterne fra BluRay filmene eller om jeg også skal købe mig en "rigtigt" BluRay afspiller?
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
Sendt: 09 Juni 2009 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
Naiera skrev:
Nibseman skrev:
Det kan den godt.
Det skal lige siges at PS3 decoder alle HD lydformate og sender dem ud som LPCM, derfor er det ikke Surround Receiver der ville står for selve lyd decodning men PS3 og derfor ville der kun stå multi i Onkyo TX-SR806´s displayet og ikke fx. HD Master Audio når du afspille de ny HD lydformter.
Sendt: 09 Juni 2009 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
Nibseman skrev:
Hej Igen..
Tak for de hurtige svar :)
Hvordan tilslutter jeg så bedst PS3 til receiveren? HDMI eller Optisk?
Ja den er godt nok loggene den 906ér men den ligge desværre langt over mit 7000,- receiver budget
Hvis du ønsker de nye HD lydformat, der det KUN HDMI indgange, da det er den enste der understøtter LPCM (multikanals), så det er let brug HDMI til PS3 så er du køren
Sendt: 09 Juni 2009 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
Nibseman skrev:
Okey.. ja mere simpelt ka det vist ik blive så..
Mange tak for den yderst hurtige hjælp
Et godt råd er læse div. tråde der er om opsætning af bilde og lyd på en PS3, da der er mange fald grupper, du skulle gerne havde max ud af din PS3, plus ditto om Onkyo TX-SR806
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum