Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 22:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Kom med noget ros (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

Jeg synes bare det er fedt med et sted hvor man kan dele sine glæder ved hifi-hobbyen med andre
Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

plafitracer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Jeg vil da gerne rose KT Radio på Vesterbrogade i Kbh. for gennem snart 30 år at have leveret en fin fin service, altid være friske på en, for begge parter, go' handel. jeg købte min første rigtige forstærker af Knud Thomsen, selv - en Kenwood til 1400 kr i 1977... og har siden lavet utallige handler med dem.

Stor ros skal også gives til Dansk Audio Panik, til Roland, Niels (fra de gamle dage) og Jan, der kører showet nu.

Samt til Anders hos Audio Consult, sober og venlig og behagelig atmosfære.

Til top Vis plafitracer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af plafitracer

Jan Graffo
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Ak ja, Knud Thomsen. Jeg besøget ham i Rødovre/Brøndby og købte senere Lowther højttalere til nogle kabinetter som min far, møbelsnedkeren, byggede, og en Lansing SA 600, det var tider.

p.las
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 29 Maj 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

jeg vil gerne rose best-seat for rigtig god tålmodighed ,super service og ualm stor vide omkring projektor/lærred.Tænker specielt på Jens Krogsgaard"SUPER"
Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las

Jan Graffo
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 November 2005
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Aha, hvor bor best-seat henne?

torpedo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Jan Graffo skrev:
Aha, hvor bor best-seat henne?

På Islevdalsvej 161 i  Rødovre.

http://www.best-seat.dk/

Til top Vis torpedo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torpedo

christian m
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004
Lokalitet: København
Sendt: 15 Juni 2007 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

ja jeg ryger med på lydbutikken, sjove mennesker de står squ inde for deres ting og deres holdninger
Til top Vis christian m's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af christian m

Imbalance
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 01 April 2008 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Hey

ActivHifi:

Han kunne ikke lide mit højttaler køb jeg foretog mig, og ville derfor ikke lade mig lytte til en ingt forstærker jeg fik importøren til at sende ned til ham så jeg kunne prøve den af derhjemme, har lagt en del penge dernede, og fået Rigtig god service indtil da, hyggelige samtaler og god kaffe, og lånt en masse ting hjem uden problemer, men han blev åbenbart sur over mine valg, kommer der aldrig igen men det er så hans hovedpine og han har mistet mig som kunde det er helt sikkert..

Hifi4You:

Jeg købte en brugt pladespiller med død pickup, jeg skulle så have en ny og jeg fik en Rondo Blue på istedet da der er 20% sparet ved at vælge Ortofon igen, samt jeg ikk har forstand på at stille dette ind, Riaa skulle jeg os bruge så valgte at købe en af hans Riaa'er også...

Jeg har os lånt en forstærker hjem, men der går kæden lidt af, jeg skal bruge mere end 2 dage til at blive dus med de ting jeg vil hører, jeg vil altså gerne vælge det rigtige fra start selvom jeg tar lidt chancer, men hvem gør ikk det, selvom jeg valgte at købe pickup og riaa uden at kende lyden, må man jo starte et sted og dette er min første pladespiller, og ville ha et fornuftig setup fra start, og indtrykket af mine valg er jeg godt tilfreds med, men igen fik en fin service på de produkter jeg købte, så det her skal han ikk hører for..

Vassago Hifi:

Har handlet med Jensen en gang, han er os ganske hyggelig og låner os gerne ting uden problemer, og jeg ville ikk ha problemer med at handle der, hvis man kunne få lov til at prøve tingene af igen inden køb.

TapeConnection:

Et surround højttaler køb gone bad, hvor jeg fik et godt tilbud men ht'erne var ikk hjemme i den farve jeg ville have, så jeg ville gerne vente på dem, og fik afvide at der gik en uge, så en uge mere, hvergang fik jeg forskellige personer i røret der vidste mindre og mindre om hvornår jeg kunne få skidtet, efter en måned gav jeg op, efter 1,5 måneder tror jeg nok var tingene på lager, men der havde jeg købt et andet sæt da jeg blev træt af at vente, fortæl nu sandheden med det samme og er man i tvivl om leveringen så sig det, havde de gjort det og været serviceminded nok havde jeg ventet tiden ud, men det kunne de ikk finde ud af..

Det var lige dem jeg har benyttet indtil nu...

Til top Vis Imbalance's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Imbalance

Aarhusianeren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2004
Sendt: 01 April 2008 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

TC i Århus - leveringsdygtige i super service og masser af tålmodighed, da jeg som fattig studerende blev bidt af hifi for efterhånden mange år
siden.

Lydbutikken på Frederiksberg Allé - super service og en holdning til tingene
Til top Vis Aarhusianeren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aarhusianeren

Gammelsmølf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2008
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 April 2008 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Jeg vil gerne takke det samlede Folketing, fordi de undlader at pålægge hifi-udstyr ekstra skatter. Tænk hvis der var 120% misundelsesskat på hifi!

mvh

Til top Vis Gammelsmølf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gammelsmølf

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Sendt: 01 April 2008 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Svær tråd, for jeg er meget kritisk. 

KT Radio (Frederiksberg) er en super butik. Desværre har de ikke de produkter jeg vil købe, så det er lidt øv. Men besøg får de nu alligevel, da jeg gerne køre forbi for at hente de mindre ting som f.eks. et antennekabel.  

Men ellers er Hasselhof en fin gut at handle med, selvom han ikke er en "rigtig" forhandler. Super hug på at hjælpe med alle spørgsmål ang. Crown, udlån af forstærkere, undersøge "skøre ideer" osv.

Desværre er flere gode forhandlere lukket, gået ind i en kæde, solgt videre eller har ændret forretnings strategi.

pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 01 April 2008 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Jeg købte en mærkelig Philips DVD-afspiller/usb-cd-brænder (en såkaldt "Jackrabbit") på et loppemarked. Hjemme med fundet viste det sig at DVD-funktionen var afhængig af at man havde en fjernbetjening; ingen universal indstillet til Philips grej virkede.

Jeg skrev til Philips via deres hjemmeside. Intet skete

Jeg skrev til Philips via deres hjemmeside igen. Om fredagen modtog jeg en gratis fjernbetjening sendt fra Holland. Intet følgebrev. Flot!

Om mandagen modtog jeg én til, også fra Holland. Heller ikke noget følgebrev her. Men flot!

Tak Philiips!

Havde jeg ikke allerede en rørforstærker (anno 1960) ville jeg straks løbe ud og købe noget Philips. Det er sgu (sådan staves det iflg. dansk retskrivning - det er jo en forkortelse af "Så Gud") flot kundeservice.

Har i øvrigt være i kontakt med Philips tidligere vedr. en fladskærm der (midlertidigt, viste det sig) drillede. Oplevede også her også flot feedback!

Peter Q.

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 01 April 2008 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

quad skrev:
Mit bedste bekendskab har til dato været med: Søren Oxbølls So-fi audio og Ole Brøns fra Hifi4you.

<<desværre er Søren Oxbøll ikke aktiv mere i virke som hifi fomidler. Jeg kunne godt bruge lidt mere fra ham men desværre har han lukket sin butik.

Ellers er det CSN Teknik og Jensen jeg handler mest hos og det er super fin service.

bphhm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 04 April 2008 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Ros til:

KT radio Odense for udlån af adskillige stk. Hi-Fi af varierende art.

Hifi Centrum for tålmodighed og deltagelse i den spæde start af Odense Hi-Fi klub

SHG.dk for særdeles professionel og præcis leverance af adskillige stumper til de første 4 media PC'er, Midtdata ligeså (men de er vist ikke mere...)

Digitalo.de for at repræsentere det billige alternativ til overskruede priser og momsgallop i Danmark. Og præcis leverance.....

Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Ros til SHG.dk

Har lige fået en mail om at der er 30 dage tilbage af min reklamationsret. Det er sgu god service.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

HIFI-Hippo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2008
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Da jeg i sin tid var HI-FI-nybegynder - i større grad end jeg er i dag  - tog HIFI-Klubben i lyngby sig rigtigt godt af mig og bød mig varmt velkommen i HI-FI'ens verden. Der var god service, samt tålmodighed til "dumme" spørgsmål, hvilket virkelig gav mig en forbandet god førstegangsoplevelse, så derfor vil jeg gerne rose HIFI-Klubben Lyngby. Mange tak for det

Derudover vil jeg også gerne rose HIFI-klubben i Odense som efter 3-4 besøg genkendte mig når jeg kom forbi og tilbød at jeg kunne lade som jeg var hjemme og lytte, røre og kigge lige så meget jeg ville  Mange tak for det

Surround: Yamaha RX-V3067, Oppo BDP-93, Denon DVD1920, Monitor Audio Radius HD, DLS Q-Sub 8
Til top Vis HIFI-Hippo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI-Hippo

Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

Jeg vil gerne takke een af Danmarks bedste, venligste og mest kompetente hifi-sælgere i Danmark. Henning, som for mange år siden betjente kunderne i KT Radio, Bruunsgade, Århus (nu er der vist en anden butik på adressen), og senere i en anden hifi-forretning i Banegårdsgade, Århus (husker desværre ikke navnet). Henning kan man virkelig tale hifi med, uden at føle noget som helst pres på tegnedrengen eller utålmodighed fra sælgeren (selvom det ikke altid var gratis at besøge Henning). Der var ingen slinger i valsen selvom man skulle bruge et par timer til at lytte på grejet i butikken, eller eventuelt skulle afprøve grejet hjemme hos sig selv. Henning har en stor del af æren for, at jeg fortsatte med hifi-hobbyen.

Hvis ikke jeg husker meget forkert, så har jeg set ham drøne rundt i hifi-klubbens lokaler i Nørregade, Århus. Mon han stadig er der ?

PS: Jeg husker stadig den første dag med mine Sennheiser Unipolar 2002 elektrostat-hovedtelefoner,
som jeg købte af Henning i KT Radio, Århus. Det var tider.

Tak til Henning

Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk

Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Kalle_dk skrev:
Hvis ikke jeg husker meget forkert, så har jeg set ham drøne rundt i hifi-klubbens lokaler i Nørregade, Århus. Mon han stadig er der ?

Jo da. Først som butikschef og nu som franchisetager (min gamle chef, fra da jeg tjente lidt skillinger til studierne)

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

lexus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 26 Maj 2008 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

Audio Consult på frb. (selv om det er dyrt!!)

og Jensen osse.....

Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Godt nok en ældre tråd, men derfor kan man vel stadigvæk uddele ros

Audio Consultants i London har jeg lige handlet hos og magen til fornem service skal man lede længe efter  Det er abselut ikke sidste gang jeg har handlet der......

http://www.audioconsultants.co.uk/index.html

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes