| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kender ikke dit Onkyo udstyr, men af højttalere synes jeg, at du skal kigge lidt efter: Jamo D-590.
Jeg har dem selv, og de er godt et år gamle. Pt. spiller de med Tara Labs og Technics, men drømmen er at få Technics-delen ændret i år 2006.
Mit valg som faldt på D-590 var at det er en meget velspillende højttalere, som kan lide det meste. Dali var også noget som klart stod fremme i skoene på min ønskeseddel, men Jamo'erne kunne jeg ikke stå for. De spiller rigtigt godt, og jeg spiller selv: hård rock, symfoni metal, pop, akustisk, unplugged, live osv. - og synes selv de spiller det hele rigtigt godt.
Klassisk? Well... da min gamle for blev introduceret for dem, var han DYBT skæptisk, da han mente at 6000 kr (som jeg gav for dem/ny) var mange penge for et sæt højttalere... det var lige som om at han lidt glemte det, da vi fik lidt klassisk på... hehe... D-590 spiller hvad du sætter på. Ved dog ikke hvordan de har det med violiner... jeg har hørt bedre violin-lyd, men på den anden side, så har D-590 mere i sig, end min forstærker/cd kan finde frem til dem, så jeg er spændt på at få spændt noget større/bedre foran dem.
Og designet? Well... Topklasse! Utrolig finish og meget flot at se på. (=høj WAF)

Håber du kunne bruge det til noget. __________________ Mvh, Michael Jensen
|