| Forfatter |
|
jero Forum Bruger

Bruger siden: 20 Maj 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 24 Februar 2005 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har beskæftiget mig indgående med HIFI siden 1982, det bli´r til øøøh , 23 års tid.Ak ja ,som tiden den går
|
| Til top |
|
| |
hifido Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 25 Februar 2005 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit første "Rigtige" anlæg købte jeg til min konfirmation som 14 årig, og i dag snart 20 år senere er jeg totalt "Hooked"..!!
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 25 Februar 2005 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. High Fy skrev:
| Jeg er heller ikke ond! Jeg staver heller ikke parfæktt, bare til alles orientering.. |
|
|
JEG staver perfekt ! Det er bare alle de andre der ikke kan finne ud af at skrive som meg ! 
Anyway, terroriserede mine forældre før jeg var 10 med at skille alt af i atomer for at "modificere" det....  __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
S.B.P. Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 25 Februar 2005 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
I 8 år har jeg haft interessen for hifi. Jeg startede ud med NAD 216, 114 samt 512 - hertil et par ældre Eltax (!) højttalere, som dog hurtigt blev udskiftet med nogle QLN´ere i stedet 
I løbet af de 8 år, har jeg lagt mærke til et lidt mærkeligt fænomen; efterhånden som min interesse for hifi er vokset (ligesom min bankrådgivers hovedpine), er min pengepung blevet tilsvarende mindre 
|
| Til top |
|
| |
LAST Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 639
|
| Sendt: 25 Februar 2005 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja tiden går.
Det er ca 18-20 år siden det første anlæg spille musik på mit værelse. Det var en STD pladespiller med SME arm og Ortofon pickup. Forstærkeren var en lille integreret rør sag fra Dynaco (2x12w). Højttalerne var hjemmebyggede (det var jo før "DIY") horn med 2stk 5" fuldtoneenheder fra Audioscan.
Hilsen LAST __________________ http://www.volbeat.dk
http://www.nationupnorth.com
|
| Til top |
|
| |
270961 Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 05 Marts 2005 kl. 04:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
tja.....26 år er det blevet til. Opvokset med pladespiller og kassettebåndoptager....fede tider. Gammel og død ...ikke det fjerneste...stærkere end nogensinde. Men interessen for noget mindre og mere integreret i stuen står højt på ønskesedlen....om nogle år.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 05 Marts 2005 kl. 07:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Startede i 1974 med en Sansui AU 555A . Jeg har en stående i flot og funktionsdygtig stand. Så det gamle holder da helt fint. havde før den en mono casetteafspiller med gearstang
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
SilverShadow Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 60
|
| Sendt: 08 Marts 2005 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja er faktisk lige begyndte, købte mit første rigtig Hi-Fi anlæg for 2 uger siden og man bliver sku hurtigt bidt af det,
|
| Til top |
|
| |
Skoust Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 301
|
| Sendt: 17 Marts 2005 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg var omkring fem eller seks år, fik min søster TV på værelset, så det skulle jeg jo også ha, mente mine forældre, men jeg ville hellere ha et stereoanlæg, og det fik jeg så. Jeg er 34 år igad, og har haft interessen siden det første anlæg.
|
| Til top |
|
| |
clarity Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 17 Marts 2005 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det er vel omkring 33 år siden jeg fik mit første "anlæg" en STEREO spolebåndoptager fra DUX (Phillips) med indbyggede højttalere og hele svineriet (2 x 5W eller sådan noget) men hold op hvor var det fedt. Siden er der løbet meget vand i åen, men enthusiasmen er stadig i behold. __________________ m.v.h.
Clarity
|
| Til top |
|
| |