Sendt: 06 Januar 2012 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min kære morbror har et Beovision 7 32" som vi ikke kan få til at afspille lyd. Billedet fungerer fint, både via dvd og via
antenne kablet men ingen lyd. Vi har forsøgt utallige kombinationer under lydindstillingerne men ingen af dem fungerer.
Valget står imellem forskellige Beolab [1,2,3,...] og så "ingen/intet".
Det er min første berøring med B&O produkter men såvidt jeg har forstået er Beolab serien noget jeg forbinder med
eksterne højtalere, og afprøvede derfor først "ingen/intet". Dette kan dog ikke have været det rigtige valg da det
efterfølgende ikke engang var muligt at justere lydstyrken som det havde været tidligere (Uden at det dog havde gjort en
forskel).
Så jeg ved ikke om en af disse mange Beolab numre referere til de interne højtalere eller hvad årsagen kan være. Jeg
prøvede kort med alle de forskellige Beolab muligheder uden at nogen af dem fik fjernsynet til at afspille lyd. Men da hver
enkel Beolab indstilling udløser en række underindstillinger omkring "Front, Rear, Centre, Subwoofer" kan jeg ikke sige at
have prøvet hver eneste mulige indstilling. Men så igen disse "Front, Rear, Centre og Subwoofer" støtter min idé om at skulle
være eksterne højtalere.
Er der slet ikke indbyggede højtalere i Beovision 7?
Nogen idéer?
Mvh Kjartan
|