Forfatter |
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
K--L skrev:
jeg syntes det er meget underligt at der er brugere der øjensynligt ved noget som lægger både halve og kvarte oplysninger ud på siden her det er bestemt ikke gavnligt for tape connection og deres troverdighed fremover |
|
|
At folk herinde starter rygter om alt og ingenting bør vel ikke skade TC´s troværdighed. Kun de pågældende brugeres.
Det eneste jeg har set i denne tråd er gætterier og folk der vil prøve at gøre sig interessante ved at påstå at de ved noget som andre ikke må vide. Den slags bør du selv kunne sortere fra.
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
K--L skrev:
jeg syntes det er meget underligt at der er brugere der øjensynligt ved noget som lægger både halve og kvarte oplysninger ud på siden her det er bestemt ikke gavnligt for tape connection og deres troverdighed fremover |
|
|
At folk herinde starter rygter om alt og ingenting bør vel ikke skade TC´s troværdighed. Kun de pågældende brugeres.
Det eneste jeg har set i denne tråd er gætterier og folk der vil prøve at gøre sig interessante ved at påstå at de ved noget som andre ikke må vide. Den slags bør du selv kunne sortere fra.
|
|
|
Med at de skal sælge kulørte støvklude. Det er satme en April snart og en stor AND. Den historie hører under grovsortering. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu håber jeg ikke jeg bryder en eller anden forumregel, men ville bare nævne, at der er en artikel om selvsamme
spørgsmål på Recordere, hvor de lader til at have talt med nogen fra TC
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=3684&zoneid=5
Dette nævner jeg ikke for at påpege, at H4A burde have gjort det samme, for jeg sætter stor pris på begge fora, men
fordi det konkret blev efterspurgt i tråden.
- dog: artiklen giver ikke konkret svar på, hvad der kommer til at ske, og vi bliver heller ikke meget klogere på det med hi-end-kludene
|
Til top |
|
|
SMNLRSN Branchemedlem

Tape Connection
Bruger siden: 25 Maj 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
panos skrev:
Hvad med eksisterende kunder  |
|
|
Gamle kunder, får også div. ydelser ved for eks. at de begynder at sælge div. biprodukter der ikke direkte har noget med hifi at gøre..
 |
|
|
Fuldstændig helt og aldeles ukorrekt, Hr.
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
SMNLRSN skrev:
preben1234 skrev:
panos skrev:
|
|
Gamle kunder, får også div. ydelser ved for eks. at de begynder at sælge div. biprodukter der ikke direkte har noget med hifi at gøre..

|
|
|
Fuldstændig helt og aldeles ukorrekt, Hr. |
|
|
Tak for infoen
Var nu også af den tro at den fedtmule var en fupmager som ynder at holde folk for nar
Er det Fredriks ?
Glæder os til at høre nærmere __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
K--L Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 17 Marts 2008 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
K--L skrev:
|
|
|
|
|
ja det kan jeg sagtens frasortere men der er nogle der giver indtryk af at have en insider viden som de burde holde for sig selv jeg kan ikke se det anderledes end at det skader ens omdømme hvis man lægger fortrolige oplysninger til personer som så efterfølgende lægger fragmenter af disse oplysninger ud på diverse hifi fora
|
Til top |
|
|
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.nerds.dk/?page=visnyhed&id=1138
Krise
|
Til top |
|
|
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
ulrikmm skrev:
Krise  |
|
|
Tjaaa! Det kommer vel ikke bag paa nogen....
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
ulrikmm skrev:
Krise  |
|
|
Ser man, det var en kommentar man kunne forholde sig til. __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
tragisk
Men dejligt med noget konkret viden istedet for rygter og andet sovs __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er fandme trist.  Jeg har tilbragt mange gode timer i deres demorum i Århus, og Søren var en rigtig flink fyr som sagde tingene som de var og ikke prøvede at "prakke" en noget på...
__________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
K--L skrev:
ja det kan jeg sagtens frasortere men der er nogle der giver indtryk af at have en insider viden som de burde holde for sig selv jeg kan ikke se det anderledes end at det skader ens omdømme hvis man lægger fortrolige oplysninger til personer som så efterfølgende lægger fragmenter af disse oplysninger ud på diverse hifi fora |
|
|
Hvis du nu prøver at læse specielt Preben1234´s indlæg igen, så prøv at fortællle mig hvad der får dig til at tro at TC har lækket nogetsomhelst. At han "giver indtryk af at have insiderviden" betyder altså ikke at han har det. Derfor bør du, når du læser den slags indlæg, frasortere dem som useriøse istedet for at begynde at betvivle TC´s troværdighed.
Det er desværre ret almindeligt i forhandlertrådene at der skrives en masse negativt om forhandlerne udelukkende udfra halve sandheder og gætterier. Hvis man absolut skal kritisere andre offentligt, bør man da i det mindste vide hvad man taler om.
|
Til top |
|
|
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
ulrikmm skrev:
Krise  |
|
|
Trist nyhed, men rart med lidt vished.
/dreamz
|
Til top |
|
|
K--L Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 17 Marts 2008 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
så skulle der være lidt mere klarhed om hvad der foregård i tc inde på www.nerds.dk hvor man har gjordt sig den ulejlighed at undersøge tingene
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
panos skrev:
|
|
|
|
|
Hvad er det for diverse bi-produkter??????
|
|
|
Piller mod mentale problemer blandt andet..... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
K--L skrev:
så skulle der være lidt mere klarhed om hvad der foregård i tc inde på www.nerds.dk hvor man har gjordt sig den ulejlighed at undersøge tingene |
|
|
Hvis du lige kigger 6 indlæg længere oppe, så vil du se et indlæg næsten 100% magen til dit   __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Pierre skrev:
preben1234 skrev:
panos skrev:
|
|
|
|
|
Hvad er det for diverse bi-produkter??????
|
|
|
Piller mod mentale problemer blandt andet.....
|
|
|
Det er jeg sikker på at mange af os hifi idioter kunne bruge  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
preben1234 skrev:
Music4life skrev:
preben1234 skrev:
Har lige fået det nyeste update på hvori problemet ligger....
Kan fortælle jer at det komemr alle fremtidige kunder tilgode. mere kan jeg ikke sige.
|
|
|
Hvorfor så dette meningsløse indlæg
|
|
|
Er det bare mig eller er dit indlæg mere meningsløst? ved du overhovedet noget om hifi?
|
|
|
Tror du ikke at du skulle være blevet inde på blå stue? Frisk luft er tydeligt vist ikke godt for dig, mester! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det så vi jo komme...desværre
__________________ Udstyr: lidt af hvert
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
Sendt: 03 Marts 2010 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
ulrikmm skrev:
Krise  |
|
|
Ser man, det var en kommentar man kunne forholde sig til.
|
|
|
Det er sgu trist at høre. Når først man ryger ned, er det svært at komme op igen - jeg håber at det lykkes for dem på sigt! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|