Sendt: 19 Februar 2010 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan sagtens forstå din frustration Kaizers. Det er irriterende at skulle bruge tid og kræfter på at få rettet et problem/løst en fejl man ikke direkte selv er skyld i. På den anden side har jeg også forståelse for, at der begås fejl.
Jeg har dog snart oplevet en del af sådanne problemer, og med det arbejde jeg har, har jeg typisk ikke mulighed for i min fritid at kontakte modparten inden for hans alm. åbningstid for at få løst problemet. Jeg er derfor nødt til enten at tage fri eller ordne probelmet i min arbejdstid. Dette er ikke rimeligt over for min arbejdsgiver. Slet ikke, når jeg ofte oplever, at det er mig, der skal være den drivende kræft for at få løst problemet. Der skal titi en del opringninger til, før modparten fatter, hvor problemet ligger.
Jeg er derfor begyndt at oplyse dem om, at første henvendelse er gratis. Skal jeg efterfølgende rette henvendelse til dem igen, fordi probelmet endnu ikke er løst, så forbeholder jeg mig retten til at kræve betaling for den tid, jeg har brugt på sagen.
Det samme gør sig gældende, når jeg er nødt til at tage fri fra arbejde for at lukke en håndværker ind, der har oplyst, at han kommer mellem kl. 8 og kl. 16 og så alligevel ikke dukker op
/Henrik
|