Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 03:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: MJSA nu igen igen"! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

Måske denne kvinde " også kaldet kvæleren " ville få ham til at udbetale pengene hvis hun stod og bankede på døren! You gonna pay or i will put Your head down between these

Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Brok skrev:

Tråden her anses at have udspillet sin rolle og vil blive lukket, såsnart det meddeles at sagen er afgjort.

Hvorfor er i så vilde med at lukke tråde som denne? Er det så den kan komme væk fra forsiden, og en ny, som ikke har set den her, kan hoppe i fælden?

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 00:39 | IP-adresse registreret  

Per N skrev:

Brok skrev:

Tråden her anses at have udspillet sin rolle og vil blive lukket, såsnart det meddeles at sagen er afgjort.

Hvorfor er i så vilde med at lukke tråde som denne? Er det så den kan komme væk fra forsiden, og en ny, som ikke har set den her, kan hoppe i fælden?

Læs nu efter for pokker da... Den bliver først lukket når der er en afklaring på sagen

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 07:25 | IP-adresse registreret  

Det er da synd for Krell at de representeres så dårligt her i landet. En skam de ikke kan forstå dansk...
Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Per N skrev:

Brok skrev:

Læs nu efter for pokker da... Den bliver først lukket når der er en afklaring på sagen

Læs dog selv!

Men lad mig endelig omformulere så du os er med:

Skal andre tråde os lukkes, når nogen har fået et svar på det de spurgte om, eller der er nået til enighed?

(det erindre jeg nemlig ikke man plejer at gøre, det ville dog gøre en del ligegyldige tråde en del kortere. Den effekt det får her, at lukke tråden er, at den hurtigere ryger i glemmebogen. Netop dette spørger jeg om, hvorfor h4a er så vilde med, eftersom de gør det hver gang en forhandler ender i fedtefadet, MJSA har jo været der før og en del andre, det kunne måske undgåes, hvis ikke de her tråde blev lukket ved først komne lejlighed)

plafitracer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Nu skal I huske på hvem, der er ansvarlig for hvad, der står på disse sider. I sidste ende er det Bjarke, som ejer, der kan gøres ansvarlig for hvad vi alle skriver. Og skrives der injurier eller direkte usande udsagn, som der er skrevet både i denne tråd og i den anden 'Hetz MJ' tråd, KAN hifi4alls admin drages til ansvar.

Derfor er de tit påpasselige med disse hetze-tråde.
Til top Vis plafitracer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af plafitracer

SonusFaber
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2010
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

plafitracer skrev:
Nu skal I huske på hvem, der er ansvarlig for hvad, der står på disse sider. I sidste ende er det Bjarke, som ejer, der kan
gøres ansvarlig for hvad vi alle skriver. Og skrives der injurier eller direkte usande udsagn, som der er skrevet både i denne tråd og i den anden
'Hetz MJ' tråd, KAN hifi4alls admin drages til ansvar.Derfor er de tit påpasselige med disse hetze-tråde.

@ plafitracer: Dokumentér venligst hvad jeg har skrevet i disse indlæg, som er usandt, så kan vi snakke. Der kan alene være tale om injurierende
forhold, hvis det der bliver skrevet er usandt.
Til top Vis SonusFaber's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SonusFaber

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Vi lukker trådene fordi vi har gjort op med os selv, at de skal have et formål: De skal nemlig medvirke til at løse problemer mellem forhandler og kunde.

Det vi gerne vil undgå er, at trådene udvikler sig til en smædekampagne, hvor en masse brugere uden kendskab til emnet skaber en slags lynchstemning, som så kan vise sig mere eller mindre begrundet bagefter.

Når sagen så er løst, lukker vi tråden fordi den har udspillet sin rolle, når forhandler og bruger forhåbentlig har løst problemet.

Og forresten: (citat: Retningslinjerne)

Juridiske bemærkninger! 
HIFI4ALL.DK fralægger sig et hvert ansvar for skrevne indlæg i forumet, for indhold i annoncer, for indhold i brugeranmeldelser. Disse er alene et udtryk for den enkelte brugers holdninger.

Du indvilliger i ikke at benytte HIFI4ALL.DK´s services til at indrykke indhold som kan opfattes som vulgært, nedsættende, ukorrekt, diskriminerende, hadefuldt, truende, som har seksuel karakter, som krænker andres privatliv eller som overtræder gældende lovgivning. Du indvilliger ligeledes i ikke at offentliggøre ophavsretligt beskyttet materiale, hvor ophavsretten ikke tilhører dig selv eller ejerne af HIFI4ALL.DK.

HIFI4ALL.DK forbeholder sig retten til, uden varsel, at slette indhold, såfremt dette skønnes uegnet eller ikke-relevante i forhold til HIFI4ALL.DK´s emneområde.

Som bruger forbliver du, og er til enhver tid, eneste ansvarlige for indholdet af dit indrykkede indhold, og du indvilliger i at friholde HIFI4ALL.DK og dets ejere for ethvert juridisk ansvar der måtte opstå på baggrund af din brug af HIFI4ALL.DK

Og så er det vist tilbage til emnet, da vores moderering ikke skal diskuteres i dette forum (Indlæg vdr. dette vil derfor blive slettet).
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

plafitracer skrev:
... I sidste ende er det Bjarke, som ejer, der kan gøres ansvarlig for hvad vi alle skriver.

Bjarke står kun med det moralske ansvar, og kan således straffes med onde blikke.
Jeg tror egentlig at han kan komme over den slags, uden at ligge vågen om natten.

Her er lidt info omkring netindhold, som ikke er forhåndsgodkendt, af et domænes ejer.

Citat: "Hvis alle indlæg vises uredigeret, kan det pågældende medie ikke holdes ansvarligt."

Her er det så et fortolkningsspørgsmål, om hifi4all er et uredigeret forum, eller ej.

plafitracer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

SonusFaber skrev:
plafitracer skrev:
Nu skal I huske på hvem, der er ansvarlig for hvad, der står på disse sider. I sidste ende er det Bjarke, som ejer, der kan
gøres ansvarlig for hvad vi alle skriver. Og skrives der injurier eller direkte usande udsagn, som der er skrevet både i denne tråd og i den anden
'Hetz MJ' tråd, KAN hifi4alls admin drages til ansvar.Derfor er de tit påpasselige med disse hetze-tråde.

@ plafitracer: Dokumentér venligst hvad jeg har skrevet i disse indlæg, som er usandt, så kan vi snakke. Der kan alene være tale om injurierende
forhold, hvis det der bliver skrevet er usandt.

Nu er det ikke mig, der skal dokumentere nogetsomhelst, og jeg har ikke påstået, skrevet, eller ytret nogensteder at DU taler usandt.

Tværtimod  har jeg indtil flere steder skrevet at der altid er tre versioner af en historie; den ene parts, den andens og så lige sandheden - som nok ligger et eller andet sted mellem de to.

Jeg er iøvrigt blevet korrigeret af Mastervol og Spencer omkring mit ovenstående udsagn vedr. ansvar.
Til top Vis plafitracer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af plafitracer

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 17 Februar 2010 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

plafitracer skrev:
...Jeg er iøvrigt blevet korrigeret af Mastervol og Spencer omkring mit ovenstående udsagn vedr. ansvar.

Der har tidligere været fora, som er kommet i fedtefadet, fordi der blev brugt gammel utidssvarende lovgivning.
Så kigger man nogle år tilbage, så husker du nok ikke helt galt.
Der kan også være nye tilfælde, der ender i en gråzone, hvor der skal vurderes udfra uklare tilfælde.

Sandhedsværdien i det rene redaktionelle indhold, skal der derimod være rimelig styr på.
Også selvom man ikke selv er den originale kilde til materialet ('nyheder').

dreamz
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007
Lokalitet: København
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

Er det korrekt, at Modorator har slettet indlæg i denne tråd?

/dreamz

Til top Vis dreamz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dreamz

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 17 Februar 2010 kl. 15:29 | IP-adresse registreret  

dreamz skrev:

Er det korrekt, at Modorator har slettet indlæg i denne tråd?

/dreamz

Der forsvandt vist ét eller to indlæg.

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2010 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

dreamz:

Ja, det er korrekt. Jeg hentyder til at folk gerne skal vende tilbage til emnet, så jeg har slettet off topic indlæg og diskussioner omkring vores moderering. Det er hijacking, og det tillader vi ikke.

Tilbage til trådens emne, og skriv mig endelig en PB, hvis I har spørgsmål.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 17 Februar 2010 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

Dagens spørgsmål er vel: Er der gået penge ind på kontoen?
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Sådan kan den ged barberes, se moderators indlæg.

http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&p=85311#85311

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 17 Februar 2010 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

quad skrev:
Sådan kan den ged barberes, se moderators indlæg.

http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&p=85311#85311

Fint med kronologisk resume.
Oveni skal det jo siges at to andre forhandlere ydermere har forsøgt at afhjælpe sagen, men desværre uden at anstrengelserne bar frugt.

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Syntes at det er en yderst FLOT holdning fra Nerds side, at de fremover vil holde øje med annoncer på deres side og ydermere advare mod annoncer med fejl og fusk

Deres hjælpende hånd i denne sag er også velset i mine øjne

Idet hele taget så kunne H4A "lære" lidt af Nerds i denne sag

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2010 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Syntes at det er en yderst FLOT holdning fra Nerds side, at de fremover vil holde øje med annoncer på deres side og ydermere advare mod annoncer med fejl og fusk

Deres hjælpende hånd i denne sag er også velset i mine øjne

Idet hele taget så kunne H4A "lære" lidt af Nerds i denne sag

Virkelig? Så er det jo godt, at du er så sikker på at vi ikke allerede har slettet annoncer hvori branchemedlemmer reklamerer lidt for kækt, eller bryder købeloven (hvilket MJ Service og Agentur jo ikke har gjort).

Måske vi skulle til at lave en nyhed hver gang vi sletter en forhandlerannonce eller modererer Tilbudsavisen så folk kan se og føle at vi gør noget?

Mvh

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

bjerager skrev:

Mastervol skrev:
dreamz:

Ja, det er korrekt. Jeg hentyder til at folk gerne skal vende tilbage til emnet, så jeg har slettet off topic indlæg og diskussioner omkring vores moderering. Det er hijacking, og det tillader vi ikke.

Tilbage til trådens emne, og skriv mig endelig en PB, hvis I har spørgsmål.

Det kommer desværre ikke bag på nogen - ve dem som truer dette sites eventuelle annonceindtægter, eller som stiller spørgsmålstegn ved moderatorernes dispositioner...

Godt skrevet Bjergager.

Ejeren, redaktionen og ikke mindst moderatorerne har noget af et problem.

Det største er det moralske. Det virker som om at de lever efter mottoet. Er moral godt, så må dobbeltmoral være dobbelt så godt. At de stadig inderekte støtter MJ ved at optage hans annoncer er da bare helt uhørt. Jeg tror at hvis de ikke tager sig sammen starter de en folkevandring der bevæger sig over til nerds. Utroligt hvad ussel mammon kan få folk til.

Skulle jeg have overset at hifi4all måske har blacklistet MJ trækker jeg mine ord tilbage.

MVH   Jens

Til top Vis jensmarius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensmarius

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum