Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 20:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: MJSA nu igen igen"! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:

Måske ikke så mærkeligt at manden er en plattenslager, begærlig, arrogant og stort set altid fuld af løgn, For så vidt jeg kan se kommer han jo fra 3230 Græsted/gilleleje. Det er det sted jeg kalder LARS LØKKE LAND ( han var borgmester der i sin tid ). Et sted hvor arrogance og begærlighed altid har været i højsædet.Cry

Så med den mentor de har haft der i mange år, er det hele ikke så mærkeligt.

Så, min opfordring er: Hold jer langt væk fra MJ AGENTUR, og hold jer langt væk fra hans mentor næste gang du skal sætte et X.

Måske lidt filosofisk, men jeg mener det faktis.

MVH   Jens

Rød front!

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

Prinds
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2007
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Come on - hvad i alverden har dansk politik at gøre med en forhandler som bruger "alternative forretningsmetoder" ? Skal vi ikke holde dén slags
kommentarer udenfor debatten ?

PS: Og nej, jeg er ikke medlem af Venstre eller andre partier....

/Prinds
Til top Vis Prinds's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Prinds

Ilcommamdante
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2009
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:

Måske ikke så mærkeligt at manden er en plattenslager, begærlig, arrogant og stort set altid fuld af løgn, For så vidt jeg kan se kommer han jo fra 3230 Græsted/gilleleje. Det er det sted jeg kalder LARS LØKKE LAND ( han var borgmester der i sin tid ). Et sted hvor arrogance og begærlighed altid har været i højsædet.Cry

Så, min opfordring er: Hold jer langt væk fra MJ AGENTUR, og hold jer langt væk fra hans mentor næste gang du skal sætte et X.

MVH   Jens

Få dog noget professionel hjælp.

MJ'er findes der alle steder og i alle brancher.

Denon DVD -3800BD
Phonar Veritas P5
Stax SRM 252II og SR202
Til top Vis Ilcommamdante's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ilcommamdante

Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
jensmarius skrev:

MVH   Jens

Rød front!

Lige præcis, og der Lars Løkke han prøver også at snyde folk, fordi han er fra Gilleleje, og det var faktisk hans primære politik som borgmester der, at få folk til at snyde folk fra andre kommuner mest muligt

Hehe, den slags tror jeg vidst hedder lommeteorier, og de har det som regel bedst, hvis de bliver i lommen

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

SonusFaber skrev:
Gammelsmølf skrev:

Hej

Kommer lidt an på banken. Det kan godt tage et par dage, før en overførsel kan ses.

Lad os håbe, at pengene dukker op.

hej 

Jeg kan oplyse, at jeg faktuelt ved, at pengene desværre ikke er overført.

Er det din bank, eller den fallerede hifi forhandler der siger det?
Har du haft fat i forhandleren igen og forhørt dig om mulige årsager eller er det helt umuligt på nuværende tidspunkt?
Hvis du gentagne gange har prøvet med det søde, bliver du igen nød til at tage fat i en advokat!

Der er altid to sider af en sag, men forhandlerens side bløder efterhånden ret så kraftigt må man nok sige.

Et eller andet sted kan det undre, at hvis dine problemer og forhandlerens metoder kommer frem i lyset via f.eks. denne tråd, ikke medfører at forhandleren ryger ud af forum, incl. alle hans annoncer osv?

Sorry for OT!

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:
floe skrev:
jensmarius skrev:

MVH   Jens

Rød front!

Lige præcis, og der Lars Løkke han prøver også at snyde folk, fordi han er fra Gilleleje, og det var faktisk hans primære politik som borgmester der, at få folk til at snyde folk fra andre kommuner mest muligt

Hehe, den slags tror jeg vidst hedder lommeteorier, og de har det som regel bedst, hvis de bliver i lommen

Mon ikke bare MJ har brugt SonusFabers depositum, til at betale Hanne Boel med?

http://www.berlingske.dk/politik/loekke-snoed-hanne-boel-30. 000-kr

dreamz
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

@SonusFaber

Jeg vil foreslå, at du ringer til din bank asap for at høre, om pengene er gået ind. Hvis MJ står foran en eller anden form for opløsning/konkurs, står du desværre langt nede i køen over kreditorer med penge til gode.

/dreamz

Til top Vis dreamz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dreamz

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Bruger siden: 20 November 2005
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

Det er ganske rigtigt lommeteorier,MEN MEN, lang livserfaring er ikke at fornægte. Men, jeg vover alligevel denne påstand da min erfaring ikke kan fornægtes.

Arrogance, Kynisme og begærlighed trives i bedste velgående i dette geografiske område.

Til ILcommerndante: Enten er du meget ung, uviden eller naiv. Du foreslår mig noget professionel hjælp. Det er da altid rart med noget hjælp, og jeg kan se at du er fra østjylland som jeg selv. Du er velkommen til at sende mig en PM. Så kan vi jo mødes, (du er velkommen her hos mig) og du kan så hjælpe mig med at få den hjælp du mener jeg har brug for. Hvad skulle man da her i livet UDEN hjælp fra venner og andet godtfolk.

MVH    Jens

Til top Vis jensmarius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensmarius

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

1. Hvis man nu lige giver sig tid til at læse i bunden af side 3 af denne tråd, så skriver Sonus Faber at han HAR haft fat i MJ i dag, og at denne SELV har tilkendegivet at pengene ikke er overført. Dermed slut med spekulationer om validiteten af Sonus Fabers "påstand".

2. Hold venligst politik udenfor dette forum - det har aldrig, og vil aldrig, være på rette plads her, hverken som lommefilosofi eller -uld, ej heller udi konspirationsteorier.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

Prinds skrev:
Come on - hvad i alverden har dansk politik at gøre med en forhandler som bruger "alternative forretningsmetoder" ? Skal vi ikke holde dén slags
kommentarer udenfor debatten ?

PS: Og nej, jeg er ikke medlem af Venstre eller andre partier....

/Prinds

Hej Prinds.

Når du bliver lidt ældre og/eller livsklog finder du nok en dag ud af hvordan tingene hænger sammen. Ikke alt i denne verden er tilfældigheder. Jeg tror bestemt heller ikke at en dansk politikerplattenslager og hifihandlerplattenslager er en tilfældighed.

MVH   Jens

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

SonusFaber skrev:
Wymax skrev:

SonusFaber skrev:
Jeg kan oplyse, at jeg faktuelt ved, at pengene desværre ikke er overført.

Har du mere info? Er det banken der har fortalt dig at der ikke er noget på vej?

Jeg har været i kontakt med MJ i dag og fandt i den forbindelse ud af, at pengene på dette tidspunkt (kl. 11.30) ikke var overført.

Giver han slet ingen forklaring på den manglende overførsel af de 35.000 kroner?

Mvh.
Niels

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:

1. Hvis man nu lige giver sig tid til at læse i bunden af side 3 af denne tråd, så skriver Sonus Faber at han HAR haft fat i MJ i dag, og at denne SELV har tilkendegivet at pengene ikke er overført. Dermed slut med spekulationer om validiteten af Sonus Fabers "påstand".

2. Hold venligst politik udenfor dette forum - det har aldrig, og vil aldrig, være på rette plads her, hverken som lommefilosofi eller -uld, ej heller udi konspirationsteorier.

WYMAX!! Du har et slogan nederst på siden, hvor der står

OPEN YOUR EYES, FREE YOUR MINDS AND MAKE YOURE OWN DESISTIONS.

Jeg ved godt hvad det betyder, men, hvordan mener du det skal tolkes. Venter med spænding.

MVH   Jens

SonusFaber
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2010
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:

SonusFaber skrev:
Wymax skrev:

SonusFaber skrev:
Jeg kan oplyse, at jeg faktuelt ved, at pengene desværre ikke er
overført.

Har du mere info? Er det banken der har fortalt dig at der ikke er noget på vej?

Jeg har været i kontakt med MJ i dag og fandt i den forbindelse ud af, at pengene på dette tidspunkt (kl. 11.30) ikke var overført.
Giver
han slet ingen forklaring på den manglende overførsel af de 35.000 kroner?Mvh.Niels

Jeg har lige været i kontakt med MJ. MJ vil have mig til at skrive under på en aftale om (citat) "at det er SLUT", før jeg kan få pengene og det i form
af en check. Det kan jeg naturligvis ikke acceptere. Men MJ fortsætter og vil tilsyneladende gerne have en dom oven i hatten
Til top Vis SonusFaber's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SonusFaber

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:
Wymax skrev:

Jeg ved godt hvad det betyder, men, hvordan mener du det skal tolkes. Venter med spænding.

Det hører vel ikke hjemme i denne tråd. Jeg er normalt ikke imod OT, men mener til gengæld heller ikke at et "slogan" i min auto-signature er åben for debat, og da slet ikke i en tråd der handler om hifi.

Men for at "lukke sagen" vil jeg sige at det ikke er et politisk statement eller relateret til anden propagandisme, så jeg beklager hvis det opfattes sådan. Den eneste måde det skal opfattes på er at man selv må lave sine egne beslutninger, det kan andre ikke gøre for én.

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

SonusFaber skrev:
Jeg har lige været i kontakt med MJ. MJ vil have mig til at skrive under på en aftale om (citat) "at det er SLUT", før jeg kan få pengene og det i form
af en check. Det kan jeg naturligvis ikke acceptere. Men MJ fortsætter og vil tilsyneladende gerne have en dom oven i hatten

Du kunne jo bare sige at "ja, det er slut" og så tage check'en og LØBE! ned til banken for at hæve den. Hvad du så gør derefter er jo din sag. Det kan dog undre at først ville han overføre pengene, nu er det en check... Er der mon en elastik i denne check?

Hvis du skal underskrive noget desangående først, så bliver det værst for MJ, for det er afpresning.

Desuden tror jeg ikke du er typen der ville fortsætte med en smædekampagne, og hvis MJ tror at det kan forhindre en skandale, så er han da mange dage for sent på den. Alt hvad han foretager sig nu, udover at sørge for at du får dine penge, gør kun endnu mere skade på hans såkaldte omdømme.

Prinds
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2007
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:

Prinds skrev:
Come on - hvad i alverden har dansk politik at gøre med en forhandler som bruger "alternative
forretningsmetoder" ? Skal vi ikke holde dén slags kommentarer udenfor debatten ? PS: Og nej, jeg er ikke medlem af Venstre eller andre
partier.... /Prinds

Hej Prinds.

Når du bliver lidt ældre og/eller livsklog finder du nok en dag ud af hvordan tingene hænger sammen. Ikke alt i denne verden er
tilfældigheder. Jeg tror bestemt heller ikke at en dansk politikerplattenslager og hifihandlerplattenslager er en tilfældighed.

MVH   Jens

Hej Jens Marius,

Månelandingen har aldrig fundet sted, men er blot en historie opfundet af det amerikanske forsvar. Elvis er ikke død, han sidder og spiller whist
med Michael Jackson, John F. Kennedy og Arthur Jensen på Hawaii. Alt hænger sammen i "Den Helt Store Teori". Og du ved åbenbart hvor
gammel og livsklog jeg er - ganske imponerende (min kone har det med at glemme den slags)....Men jeg skal da indrømme at jeg bliver ganske
træt når jeg læser dit lidt specielle indlæg i denne debat.

PS: du behøver ikke svare eller sende mig en PM - jeg vælger andre tråde at følge med i....

/Prinds
Til top Vis Prinds's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Prinds

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

Prinds skrev:
jensmarius skrev:

Prinds skrev:
Come on - hvad i alverden har dansk politik at gøre med en forhandler som bruger "alternative
forretningsmetoder" ? Skal vi ikke holde dén slags kommentarer udenfor debatten ? PS: Og nej, jeg er ikke medlem af Venstre eller andre
partier.... /Prinds

Hej Prinds.

Når du bliver lidt ældre og/eller livsklog finder du nok en dag ud af hvordan tingene hænger sammen. Ikke alt i denne verden er
tilfældigheder. Jeg tror bestemt heller ikke at en dansk politikerplattenslager og hifihandlerplattenslager er en tilfældighed.

MVH   Jens

Hej Jens Marius,

Månelandingen har aldrig fundet sted, men er blot en historie opfundet af det amerikanske forsvar. Elvis er ikke død, han sidder og spiller whist
med Michael Jackson, John F. Kennedy og Arthur Jensen på Hawaii. Alt hænger sammen i "Den Helt Store Teori". Og du ved åbenbart hvor
gammel og livsklog jeg er - ganske imponerende (min kone har det med at glemme den slags)....Men jeg skal da indrømme at jeg bliver ganske
træt når jeg læser dit lidt specielle indlæg i denne debat.

PS: du behøver ikke svare eller sende mig en PM - jeg vælger andre tråde at følge med i....

/Prinds

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:
jensmarius skrev:
Wymax skrev:

Det hører vel ikke hjemme i denne tråd. Jeg er normalt ikke imod OT, men mener til gengæld heller ikke at et "slogan" i min auto-signature er åben for debat, og da slet ikke i en tråd der handler om hifi.

Men for at "lukke sagen" vil jeg sige at det ikke er et politisk statement eller relateret til anden propagandisme, så jeg beklager hvis det opfattes sådan. Den eneste måde det skal opfattes på er at man selv må lave sine egne beslutninger, det kan andre ikke gøre for én.

WAYMAX. Vi er meget enige. Man må lave sine egne beslutninger/konklutioner. Det var såmænd bare det jeg gjorde. Det var ikke for at debaterer din auto-signatur jeg nævnte den. Men du har jo signaturen i en tråd der handler om hifi. Håber du forstår dette lille hint. Jeg har ikke mere at tilføje, så slut herfra.

MVH   Jens

SonusFaber
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2010
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:

SonusFaber skrev:
Jeg har lige været i kontakt med MJ. MJ vil have mig til at skrive under på en aftale om (citat) "at det
er SLUT", før jeg kan få pengene og det i form af en check. Det kan jeg naturligvis ikke acceptere. Men MJ fortsætter og vil tilsyneladende gerne
have en dom oven i hatten

Du kunne jo bare sige at "ja, det er slut" og så tage check'en og LØBE! ned til banken for at hæve den. Hvad du så gør derefter er jo din sag.
Det kan dog undre at først ville han overføre pengene, nu er det en check... Er der mon en elastik i denne check?

Hvis du skal underskrive noget desangående først, så bliver det værst for MJ, for det er afpresning.

Desuden tror jeg ikke du er typen der ville fortsætte med en smædekampagne, og hvis MJ tror at det kan forhindre en skandale, så er han da
mange dage for sent på den. Alt hvad han foretager sig nu, udover at sørge for at du får dine penge, gør kun endnu mere skade på hans såkaldte
omdømme.

Jeg er netop bange for, at en sådan check kunne vise sig at være dækningsløs. Derfor kan det ikke komme på tale.

Du har i øvrigt fuldstændig ret i, at jeg ikke er typen, der vil fortsætte med at skrive om sagen, efter jeg har fået pengene. Får jeg pengene, har
jeg intet yderligere udestående med MJ eller MJSA
Til top Vis SonusFaber's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SonusFaber

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 16 Februar 2010 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

SonusFaber:
Der er vel for pokker ikke noget problem i at underskrive et bilag hvoraf det fremgår, at du ved modtagelse af det fulde depositum ikke vil omtale sagen yderligere. Hvis en given check i den forbindelse viser sig at være dækningsløs (men hvorfor skulle den dog det?), er du jo på ingen måde forpligtet til at lade sagen hvile.

Hygge,
Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes