Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 20:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: MJSA nu igen igen"! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd -

En mand køber noget hos en forhandler. Han har åbenbart problemer med forhandleren. Han opretter tråde forskellige steder på nettet. En masse medløbere (de fleste nok uden ret meget kendskab) råber op om denne uretfærdighed. Andre medløbere laver nu også tråde i sympati. Råber en op råber alle op ....Sådan er nettet

I bund og grund er det et problem mellem sælger og køber og ikke en skid andre - Det var og er et simplet købt hvor både køber og sælger har skyld, men diskutionen her er ensidig og over grænsen.

Jeg kender ikke MJ, måske er han en skurk måske ikke, måske har nogle ok erfaringer, måske har andre ikke - Men nettet kan nemt ødelægge en person eller en forretning. Denne tråd, som er totalt ligeglydigt og kun et surt opstød fra en medløber burde havde været stoppet langt tidligere. Men der er åbenbart meget stor forskel på at svine profiler til her (Åhhh så forbudt) og snakker rigtig skidt om andre som ikke gider, vil eller har muligheden for at forsvare sig .....Klam indstilling

BUKOWSKI, det er da rigtigt at nettet hurtigt kan ødelægge både en person og hans forretning, og sikken dog et held. Den klamme indstilling du råber op om, er da helt klart den indstilling du har. Du snakker om medløbere. Medløbere, må jeg være fri. Det er sympatitilkendegivelser til Sonus Faber fra en stor gruppe mennesker der ønsker retfærdighed, og samtidig ønsker MJSA hen hvor peberet gror.

Du er så vidt jeg kan se den eneste der syntes at det er ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så synd for MJSA. Er det måske en slags "brodersolidaritet" da jeg kan se at du også er fra nordsjællandWink 

MVH   JENS

Til top Vis jensmarius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensmarius

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:

På denne måde undgås en evt. retsag. Hvad ville du helst ?  

Interessant spørgsmål.

Skal vi lade den offentlige mening dømme folk uden retssag eller skal vi holde fast ved princippet om at folk er uskyldige indtil andet er bevist. Hvad vil du helst ?

Uden at tage stilling til den aktuelle sag, som jeg ikke ved nok om, mener jeg nu at vi skal beholde retssamfundet. Jeg er helt enig i at det er for let at hænge andre (især forhandlere) ud på nettet. Det er der også set flere eksempler på herinde.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen!

Må jeg ikke appelere til jeres bedre side? Kunne vi ikke lade denne tråd hvile, indtil SonusFaber skriver, at han har modtaget sit tilgodehavende?

Vi bør da ikke begynde at smide mudder efter hinanden, mens vi venter på afgørelsen.

Tråden bliver lukket når sagen er løst, men skal vi virkelig derhen hvor tråden låses indtil SonusFaber har svar til os alle?

Jeg sidder og nyder lidt WhiteStripes på vinyl-slæden... burde vi ikke alle bare lytte til lidt musik, mens vi venter?

Meget behagelige hilsner ,

Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Bruger siden: 20 November 2005
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

blipblob skrev:

Slettet af moderator. Bruger er udelukket fra Hifi4all. /A

BLIBBLOB. Stop nu dine udfald mod moderatorene. Der er jo en krystalklar grund til at Bjergager er lagt på is et par måneder.

Jeg har selv fået en ud af tre advarsler. Det var fortjent, så det må jeg bare leve med, og det går faktis ret udmærker. Jeg tror også at Bjergager fremover vil trives og komme videre i livet, uagtet at han de næste to måneder ikke kan ytre sig i dette forum.

MVH   Jens

Til top Vis jensmarius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensmarius

jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

blipblob skrev:

Hvor er det ringe, luset og amatøragtigt at udelukke en person og så diskutere videre med ham på et andet forum.

Har du overvejet om ikke det er ved at være tid at skrue lidt ned for charmen ?

"For debatforummet og chat gælder:

• at indlæg skal være i en god og ordentlig tone - også selv om du er uenig!  

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:

blipblob skrev:

Slettet af moderator. Bruger er udelukket fra Hifi4all. /A

BLIBBLOB. Stop nu dine udfald mod moderatorene. Der er jo en krystalklar grund til at Bjergager er lagt på is et par måneder.

Jeg har selv fået en ud af tre advarsler. Det var fortjent, så det må jeg bare leve med, og det går faktis ret udmærker. Jeg tror også at Bjergager fremover vil trives og komme videre i livet, uagtet at han de næste to måneder ikke kan ytre sig i dette forum.

MVH   Jens

Kan læse på nerds at Bjergager har valgt ikke at bruge mere tid/spalte plads på dette forum, der er selvfølgelig hans valg, men syntes det viker lidt som en forhastet beslutning. Håber SF får sine penge i morgen, så tråden kan lukkes, for den er ved at udvikle sig på en uheldig måde.

megholm
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Januar 2009
Lokalitet: København
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

http://www.msf.org/

http://www.unicef.dk/

http://drk.dk/

Må jeg ikke anbefale at man bruge rnoget af den opsparede energi og indignation på en af ovennævnte vigtige sager, og så lader denne ligegyldige
diskussion hvile i fred? Der er ca en milliard vigtigere ting i verdenen end denne, måske endda lidt over en milliard.

Sund
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

"I bund og grund er det et problem mellem sælger og køber og ikke en skid andre"

Hvis man skifter sælger og køber ud med mand og kone er det præcis samme holdning den voldelige af dem mener er den rigtige.

Bare en tanke.

Kun de der har noget at skjule vil have begrænsninger, især af ytringsfriheden.

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

Så fangede vi atter en genganger.

Brugeren blipblop er den samme som Heltny, og et hav af andre profiler vedkommende har haft oprettet. Han kan ganske enkelt ikke fatte, at han ikke er velkommen på hifi4all.
Vi går igang med oprydningen blandt andet i denne tråd. Vi skal med det samme beklage, hvis der på den konto går en anelse sammenhæng tabt i tråden.

Andreas/moderator

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Sund
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2010 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Det er der vel ikke mange der ikke allerede havde gættet for nogen tid siden.

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Sund skrev:
Det er der vel ikke mange der ikke allerede havde gættet for nogen tid siden.

Tjah, en anden gang vil vi sætte overordentligt stor pris på, hvis der var en som gad at give os et praj

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Sund
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2010 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Noteret.

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:

C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd -

En mand køber noget hos en forhandler. Han har åbenbart problemer med forhandleren. Han opretter tråde forskellige steder på nettet. En masse medløbere (de fleste nok uden ret meget kendskab) råber op om denne uretfærdighed. Andre medløbere laver nu også tråde i sympati. Råber en op råber alle op ....Sådan er nettet

I bund og grund er det et problem mellem sælger og køber og ikke en skid andre - Det var og er et simplet købt hvor både køber og sælger har skyld, men diskutionen her er ensidig og over grænsen.

Jeg kender ikke MJ, måske er han en skurk måske ikke, måske har nogle ok erfaringer, måske har andre ikke - Men nettet kan nemt ødelægge en person eller en forretning. Denne tråd, som er totalt ligeglydigt og kun et surt opstød fra en medløber burde havde været stoppet langt tidligere. Men der er åbenbart meget stor forskel på at svine profiler til her (Åhhh så forbudt) og snakker rigtig skidt om andre som ikke gider, vil eller har muligheden for at forsvare sig .....Klam indstilling

BUKOWSKI, det er da rigtigt at nettet hurtigt kan ødelægge både en person og hans forretning, og sikken dog et held. Den klamme indstilling du råber op om, er da helt klart den indstilling du har. Du snakker om medløbere. Medløbere, må jeg være fri. Det er sympatitilkendegivelser til Sonus Faber fra en stor gruppe mennesker der ønsker retfærdighed, og samtidig ønsker MJSA hen hvor peberet gror.

Du er så vidt jeg kan se den eneste der syntes at det er ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så synd for MJSA. Er det måske en slags "brodersolidaritet" da jeg kan se at du også er fra nordsjællandWink 

MVH   JENS

HELT ENIG.

Bukowski du er da for latterlig at høre på, og at kalde os som støtter Sonus Faber.... Medløbere, er det, der i virkeligheden er KLAMT.
Som sagt har MJ haft rigelig tid og mulighed for at forklare sig men har i stedet valgt at søge i flyverskjul.

Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

C.Bukowski
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:
jensmarius skrev:

C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd -

MVH   JENS

HELT ENIG.

Bukowski du er da for latterlig at høre på, og at kalde os som støtter Sonus Faber.... Medløbere, er det, der i virkeligheden er KLAMT.
Som sagt har MJ haft rigelig tid og mulighed for at forklare sig men har i stedet valgt at søge i flyverskjul.

Takker for din PM, hvor du sagde du havde meldt mig til admins pga personlige angreb ....

Men jeg er flink og gider ikke melde dig
Til top Vis C.Bukowski's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C.Bukowski

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

Den debat må i tage per PB. yderligere indlæg med mudderkastning, beskyldninger eller off topic-snak vil blive fjernet. Hvis ikke folk overholder det, vil tråden blive lukket indtil SonusFaber skriver, at der er mere i sagen.

Mvh
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

megholm skrev:
http://www.msf.org/

http://www.unicef.dk/

http://drk.dk/

Må jeg ikke anbefale at man bruge rnoget af den opsparede energi og indignation på en af ovennævnte vigtige sager, og så lader denne ligegyldige
diskussion hvile i fred? Der er ca en milliard vigtigere ting i verdenen end denne, måske endda lidt over en milliard.

JackD
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Er der nogen, der kort, kan ridse, op, hvad der er foregået, har læst lidt, er det en sælger, der har fået, et dipositum, han ikke vil tilbage betale?

og en bruger, der der er udelukket af forum, og som opretter, nye profiler

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 08:53 | IP-adresse registreret  

JackD skrev:

Er der nogen, der kort, kan ridse, op, hvad der er foregået, har læst lidt, er det en sælger, der har fået, et dipositum, han ikke vil tilbage betale?

og en bruger, der der er udelukket af forum, og som opretter, nye profiler

Læs indlæg på nerds af Thomas Bagge, der er sagen skrevet så kort som muligt.

http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&t=5151&postdays= 0&postorder=asc&start=135

Morell
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Neon^

Bruger siden: 28 Februar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Er sq spændt på at høre hvad banken har fortalt ham i dag....

SonusFaber
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2010
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

Så er pengene kommet

MJ har nu holdt sit ord, og derfor er sagen hermed også afsluttet for mit vedkommende.

Mange tak til alle de personer, som har støttet mig i sagen eller på anden vis har bidraget til, at sagen kunne få en lykkelig udgang

Mvh.

Kristoffer
Til top Vis SonusFaber's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SonusFaber

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum