Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 01:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: MJSA nu igen igen"! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SonusFaber
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:
Sonus Faber : Har du modtaget dine penge ?..... det håber jeg godt nok du har 

Jeg har ikke modtaget pengene endnu, men der kan jo godt gå en dag ekstra, hvis MJ ikke har den samme bank som jeg.
Til top Vis SonusFaber's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SonusFaber

Henrik.E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2006
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
Det er utrolig at han vælger at drive forretning på denne måde, det er godt nok den mest usympatiske forhandler jeg har hørt om og er yderst tilfres med at jeg aldrig har sat mine ben i hans butik.

det kan man kun hvis nogle køber af ham inge kunder  = inge forretning

C.Bukowski
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Sjov mærkværdig tråd -

En mand køber noget hos en forhandler. Han har åbenbart problemer med forhandleren. Han opretter tråde forskellige steder på nettet. En masse medløbere (de fleste nok uden ret meget kendskab) råber op om denne uretfærdighed. Andre medløbere laver nu også tråde i sympati. Råber en op råber alle op ....Sådan er nettet

I bund og grund er det et problem mellem sælger og køber og ikke en skid andre - Det var og er et simplet købt hvor både køber og sælger har skyld, men diskutionen her er ensidig og over grænsen.

Jeg kender ikke MJ, måske er han en skurk måske ikke, måske har nogle ok erfaringer, måske har andre ikke - Men nettet kan nemt ødelægge en person eller en forretning. Denne tråd, som er totalt ligeglydigt og kun et surt opstød fra en medløber burde havde været stoppet langt tidligere. Men der er åbenbart meget stor forskel på at svine profiler til her (Åhhh så forbudt) og snakker rigtig skidt om andre som ikke gider, vil eller har muligheden for at forsvare sig .....Klam indstilling

Til top Vis C.Bukowski's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C.Bukowski

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

SonusFaber skrev:
tonykart007 skrev:
Sonus Faber : Har du modtaget dine penge ?..... det håber jeg godt nok du har 

Jeg har ikke modtaget pengene endnu, men der kan jo godt gå en dag ekstra, hvis MJ ikke har samme den bank som jeg.

Vi må håbe at de kommer
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd -

En mand køber noget hos en forhandler. Han har åbenbart problemer med forhandleren. Han opretter tråde forskellige steder på nettet. En masse medløbere (de fleste nok uden ret meget kendskab) råber op om denne uretfærdighed. Andre medløbere laver nu også tråde i sympati. Råber en op råber alle op ....Sådan er nettet

I bund og grund er det et problem mellem sælger og køber og ikke en skid andre - Det var og er et simplet købt hvor både køber og sælger har skyld, men diskutionen her er ensidig og over grænsen.

Jeg kender ikke MJ, måske er han en skurk måske ikke, måske har nogle ok erfaringer, måske har andre ikke - Men nettet kan nemt ødelægge en person eller en forretning. Denne tråd, som er totalt ligeglydigt og kun et surt opstød fra en medløber burde havde været stoppet langt tidligere. Men der er åbenbart meget stor forskel på at svine profiler til her (Åhhh så forbudt) og snakker rigtig skidt om andre som ikke gider, vil eller har muligheden for at forsvare sig .....Klam indstilling

Enig.

/Henrik

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

SonusFaber
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2010 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

spped six skrev:

C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd - En mand køber noget hos en forhandler. Han har åbenbart problemer med
forhandleren. Han opretter tråde forskellige steder på nettet. En masse medløbere (de fleste nok uden ret meget kendskab) råber op om denne
uretfærdighed. Andre medløbere laver nu også tråde i sympati. Råber en op råber alle op ....Sådan er nettet I bund og grund er det et problem
mellem sælger og køber og ikke en skid andre - Det var og er et simplet købt hvor både køber og sælger har skyld, men diskutionen her er
ensidig og over grænsen. Jeg kender ikke MJ, måske er han en skurk måske ikke, måske har nogle ok erfaringer, måske har andre ikke - Men
nettet kan nemt ødelægge en person eller en forretning. Denne tråd, som er totalt ligeglydigt og kun et surt opstød fra en medløber burde havde
været stoppet langt tidligere. Men der er åbenbart meget stor forskel på at svine profiler til her (Åhhh så forbudt) og snakker rigtig skidt om
andre som ikke gider, vil eller har muligheden for at forsvare sig .....Klam indstilling

Enig.

/Henrik

Nu hvor sagen forhåbentlig er ved at være løst, kan jeg ikke se det konstruktive bidrag i, at Bukowski intervenerer på meget ukonkret vis og
dermed bidrager til, at tråden fortsættes Noget andet er, at sagen har været temmelig grundigt belyst. Se f.eks. moderators indlæg på
nerds.dk:
http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&t=5151&postdays=0&postor der=asc&start=135

snegom07
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2006
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

ORDKLØVERIUnhappy
Til top Vis snegom07's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af snegom07

larsrene
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2009
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Og helt enig med C.Bukowski herfra!

Jeg er sikker på, at de stridende parter såvel er fremkommet med synspunkter, er blevet oplyst, og har fået det nødvendige omfang sympatitilkendegivelser (i hvert fald for den forsmåede parts vedkommende).

Budskabet er trængt igennem - leave it be (og undgå et reverseret resultat)

/LR

Til top Vis larsrene's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af larsrene

C.Bukowski
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2010 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

SonusFaber skrev:
spped six skrev:

C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd - En mand køber noget hos en forhandler. Han har åbenbart problemer med
forhandleren. Han opretter tråde forskellige steder på nettet. En masse medløbere (de fleste nok uden ret meget kendskab) råber op om denne
uretfærdighed. Andre medløbere laver nu også tråde i sympati. Råber en op råber alle op ....Sådan er nettet I bund og grund er det et problem
mellem sælger og køber og ikke en skid andre - Det var og er et simplet købt hvor både køber og sælger har skyld, men diskutionen her er
ensidig og over grænsen. Jeg kender ikke MJ, måske er han en skurk måske ikke, måske har nogle ok erfaringer, måske har andre ikke - Men
nettet kan nemt ødelægge en person eller en forretning. Denne tråd, som er totalt ligeglydigt og kun et surt opstød fra en medløber burde havde
været stoppet langt tidligere. Men der er åbenbart meget stor forskel på at svine profiler til her (Åhhh så forbudt) og snakker rigtig skidt om
andre som ikke gider, vil eller har muligheden for at forsvare sig .....Klam indstilling

Enig.

/Henrik

Nu hvor sagen forhåbentlig er ved at være løst, kan jeg ikke se det konstruktive bidrag i, at Bukowski intervenerer på meget ukonkret vis og
dermed bidrager til, at tråden fortsættes Noget andet er, at sagen har været temmelig grundigt belyst. Se f.eks. moderators indlæg på
nerds.dk:
http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&t=5151&postdays= 0&postor der=asc&start=135

Jeg har forståelse for dit evt. tab og fustration - Men denne tråd har ikke været kontruktiv på noget måde andet end at hidse en stemming op omkring en mands levebrød

Men det bidrag havde du gavn af ikke ?

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

C.Bukowski skrev:

SonusFaber skrev:
spped six skrev:

C.Bukowski skrev:

Enig.

/Henrik

nerds.dk:
Jeg har forståelse for dit evt. tab og fustration - Men denne tråd har ikke været kontruktiv på noget måde andet end at hidse en stemming op omkring en mands levebrødMen det bidrag havde du gavn af ikke ?

Sådan en som MJ der bliver ved ska da bare frem i lyset!! jeg sku ikk have 35k ude i byen og hænge!!!!!
Det er ham selv der ødelægger hans eget leve brød om ikk omvendt!!

MVH
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

dreamz
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007
Lokalitet: København
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Det er muligt, der i denne tråd på nogle punkter er kørt af sporet, men den har haft den konsekvens, at alle læsere af den er
blevet gjort opmærksom på MJ's uheldige måde at behandle sine kunder på. Sagen har også fået rusket op i moderatorerne,
som klart har tilkendegivet, at MJs handlemåde ikke er acceptabel.

C.Bukowski, det lyder som om, du har ondt af MJ. Fred være med det; jeg er tilfreds med, at denne tråd har blotlagt, at
manden har en tvivlsom handelsmoral.

/dreamz
Til top Vis dreamz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dreamz

SonusFaber
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

C.Bukowski skrev:

SonusFaber skrev:
spped six skrev:

C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd - En mand køber noget hos en forhandler. Han har
åbenbart problemer med

Enig.

/Henrik

nerds.dk:
Jeg har forståelse for dit evt. tab og fustration
- Men denne tråd har ikke kontruktiv på noget måde andet end at hidse en stemming op omkring en mandslevebrødMen det bidrag havde du
gavn af ikke ?

En mand på nerds.dk (Thethe) skriver i en tråd, at det er en god idé at tage en kop kaffe for at komme ned på jorden, inden man svarer på
polemiske indlæg. Det har jeg nu gjort Jeg kan kun bemærke, at jeg på ingen måde har bidraget til at ophidse en stemning omkring MJ, hvis
man derved forstår, at jeg skulle have forholdt mig usagligt til sagen. Jeg har udelukkende holdt mig til sandheden. At sandheden så kan virke
ophidsende i sig selv, kan jeg selv sagt ikke stilles til ansvar for, ligesom det ikke er mit bord, hvad folk på forum måtte mene om sagen. Jeg
søgte i sin tid offentlighedens vurdering, da sagen angiveligt ikke ville kunne løses uden en retssag. Jeg fremlagde sagen på aldeles saglig vis og
efterlyste i samme ombæring, at MJ fremlagde sin side af sagen.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

Hvis internettet kan bidrage, til at god service bliver et vigtigere konkurrenceparameter, så er sådanne tråde med til at forhøje kvaliteten af service.

Det vil rygtes, hvis en forhandler kun taler sort, når der stilles tekniske spørgsmål - osv.
Det stiller lidt større krav til forhandleres forberedelse, på at møde kunden, men forhåbentlig giver det også lyst til at have hifi som hobby.

Jo mere vi kan holde hifi som et forhandler/kunde forhold, jo bedre.
De, der vil købe chifi på eBay skal naturligvis også have lov.

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

SonusFaber skrev:
C.Bukowski skrev:

SonusFaber skrev:
spped six skrev:

C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd - En mand køber noget hos en forhandler. Han har
åbenbart problemer med

Enig.

/Henrik

nerds.dk:
Jeg har forståelse for dit evt. tab og fustration
- Men denne tråd har ikke kontruktiv på noget måde andet end at hidse en stemming op omkring en mandslevebrødMen det bidrag havde du
gavn af ikke ?

En mand på nerds.dk (Thethe) skriver i en tråd, at det er en god idé at tage en kop kaffe for at komme ned på jorden, inden man svarer på
polemiske indlæg. Det har jeg nu gjort Jeg kan kun bemærke, at jeg på ingen måde har bidraget til at ophidse en stemning omkring MJ, hvis
man derved forstår, at jeg skulle have forholdt mig usagligt til sagen. Jeg har udelukkende holdt mig til sandheden. At sandheden så kan virke
ophidsende i sig selv, kan jeg selv sagt ikke stilles til ansvar for, ligesom det ikke er mit bord, hvad folk på forum måtte mene om sagen. Jeg
søgte i sin tid offentlighedens vurdering, da sagen angiveligt ikke ville kunne løses uden en retssag. Jeg fremlagde sagen på aldeles saglig vis og
efterlyste i samme ombæring, at MJ fremlagde sin side af sagen.

Og det har MJ på ingen måde gjort og kan derfor på ingen måde fremvise hans troværdighed. Din udlægning af sagen er kun til gavn og vil bestemt få forhandlere med samme tvivlsomme forretnings metoder til at tænke sig en ekstra gang om. Ellers bliver de verbalt banket i jorden!

C.Bukowski
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

dreamz skrev:
Det er muligt, der i denne tråd på nogle punkter er kørt af sporet, men den har haft den konsekvens, at alle læsere af den er
blevet gjort opmærksom på MJ's uheldige måde at behandle sine kunder på. Sagen har også fået rusket op i moderatorerne,

C.Bukowski, det lyder som om, du har ondt af MJ. Fred være med det; jeg er tilfreds med, at denne tråd har blotlagt, at

/dreamz

Har ikke på noget tidpunkt skrevet jeg har ondt af manden. Man ligger som man har redt. -

Men det er forkert og desvære alt for nemt at hænge personer ud på nettet - 

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

C.Bukowski skrev:
dreamz skrev:

/dreamz

Har ikke på noget tidpunkt skrevet jeg har ondt af manden. Man ligger som man har redt. -

Men det er forkert og desvære alt for nemt at hænge personer ud på nettet - 

Det er for nemt ja, men i dette tilfælde kunne MJ selv have udlagt sin version hvis han ellers mente at han havde handlet korrekt. Måske det ville ende i mudderkast og påstand mod påstand. Havde SF ikke gjort noget ved at skrive om sin utilfredshed tror du så at han ville have fået sine penge?. På denne måde undgås en evt. retsag. Hvad ville du helst ?  

Encore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

blipblob skrev:

Ja, han har lukket sin profil her og på nerds

Nu bliver han nok nød til, på sigt, at lukke forretningen

Det er desværre det der gør mig lidt bekymret for SonusFabers depositum. Har MJ noget at tabe nu?
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Encore skrev:
blipblob skrev:

Det er desværre det der gør mig lidt bekymret for SonusFabers depositum. Har MJ noget at tabe nu?

Ja - en masse tid.
Desuden har han sagt at han vil overføre pengene, så det bør du nok ikke stille spørgsmåltegn ved lige nu.

Encore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Encore skrev:
blipblob skrev:

Ja - en masse
tid.Desuden har han sagt at han vil overføre pengene, så det bør du nok ikke stille spørgsmåltegn ved lige nu.

Nej, det gør ondt at tænke tanken. Men jeg tror ikke det ændrer noget - hvis der er noget om det, så har MJ tænkt den tanke
for længst er jeg bange for ...
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:
Det er lidt sjovt at alle Mark Johansens annoncer er forsvundet, meeeeeeeeeeeeen ser det nu ikke som noget tab 

De ligger på DBA under privat annoncer

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes