Forfatter |
|
SonusFaber Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 43
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
Sonus Faber : Har du modtaget dine penge ?..... det håber jeg godt nok du har
|
|
|
Jeg har ikke modtaget pengene endnu, men der kan jo godt gå en dag ekstra, hvis MJ ikke har den samme bank som jeg.
|
Til top |
|
|
Henrik.E Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 264
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Det er utrolig at han vælger at drive forretning på denne måde, det er godt nok den mest usympatiske forhandler jeg har hørt om og er yderst tilfres med at jeg aldrig har sat mine ben i hans butik. |
|
|
det kan man kun hvis nogle køber af ham inge kunder = inge forretning __________________ VH
Henrik.E
|
Til top |
|
|
C.Bukowski Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 402
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjov mærkværdig tråd -
En mand køber noget hos en forhandler. Han har åbenbart problemer med
forhandleren. Han opretter tråde forskellige steder på nettet. En masse
medløbere (de fleste nok uden ret meget kendskab) råber op om denne
uretfærdighed. Andre medløbere laver nu også tråde i sympati. Råber en
op råber alle op ....Sådan er nettet
I bund og grund er det et problem mellem sælger og køber og ikke en skid
andre - Det var og er et simplet købt hvor både køber og sælger har
skyld, men diskutionen her er ensidig og over grænsen.
Jeg kender ikke MJ, måske er han en skurk måske ikke, måske har nogle ok
erfaringer, måske har andre ikke - Men nettet kan nemt ødelægge en
person eller en forretning. Denne tråd, som er totalt ligeglydigt og kun
et surt opstød fra en medløber burde havde været stoppet langt
tidligere. Men der er åbenbart meget stor forskel på at svine profiler til her (Åhhh så forbudt) og snakker rigtig skidt om andre som ikke gider, vil eller har muligheden for at forsvare sig .....Klam indstilling
|
Til top |
|
|
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
SonusFaber skrev:
tonykart007 skrev:
Sonus Faber : Har du modtaget dine penge ?..... det håber jeg godt nok du har
|
|
|
Jeg har ikke modtaget pengene endnu, men der kan jo godt gå en dag ekstra, hvis MJ ikke har samme den bank som jeg. |
|
|
Vi må håbe at de kommer
|
Til top |
|
|
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd -
En mand køber noget hos en forhandler. Han har åbenbart problemer med forhandleren. Han opretter tråde forskellige steder på nettet. En masse medløbere (de fleste nok uden ret meget kendskab) råber op om denne uretfærdighed. Andre medløbere laver nu også tråde i sympati. Råber en op råber alle op ....Sådan er nettet
I bund og grund er det et problem mellem sælger og køber og ikke en skid andre - Det var og er et simplet købt hvor både køber og sælger har skyld, men diskutionen her er ensidig og over grænsen.
Jeg kender ikke MJ, måske er han en skurk måske ikke, måske har nogle ok erfaringer, måske har andre ikke - Men nettet kan nemt ødelægge en person eller en forretning. Denne tråd, som er totalt ligeglydigt og kun et surt opstød fra en medløber burde havde været stoppet langt tidligere. Men der er åbenbart meget stor forskel på at svine profiler til her (Åhhh så forbudt) og snakker rigtig skidt om andre som ikke gider, vil eller har muligheden for at forsvare sig .....Klam indstilling
|
|
|
Enig.
/Henrik
|
Til top |
|
|
SonusFaber Forum Bruger

|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
spped six skrev:
C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd - En mand køber noget hos en forhandler. Han har åbenbart problemer med
forhandleren. Han opretter tråde forskellige steder på nettet. En masse medløbere (de fleste nok uden ret meget kendskab) råber op om denne
uretfærdighed. Andre medløbere laver nu også tråde i sympati. Råber en op råber alle op ....Sådan er nettet I bund og grund er det et problem
mellem sælger og køber og ikke en skid andre - Det var og er et simplet købt hvor både køber og sælger har skyld, men diskutionen her er
ensidig og over grænsen. Jeg kender ikke MJ, måske er han en skurk måske ikke, måske har nogle ok erfaringer, måske har andre ikke - Men
nettet kan nemt ødelægge en person eller en forretning. Denne tråd, som er totalt ligeglydigt og kun et surt opstød fra en medløber burde havde
været stoppet langt tidligere. Men der er åbenbart meget stor forskel på at svine profiler til her (Åhhh så forbudt) og snakker rigtig skidt om
andre som ikke gider, vil eller har muligheden for at forsvare sig .....Klam indstilling |
|
|
Enig.
/Henrik |
|
|
Nu hvor sagen forhåbentlig er ved at være løst, kan jeg ikke se det konstruktive bidrag i, at Bukowski intervenerer på meget ukonkret vis og
dermed bidrager til, at tråden fortsættes  Noget andet er, at sagen har været temmelig grundigt belyst. Se f.eks. moderators indlæg på
nerds.dk:
http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&t=5151&postdays=0&postor der=asc&start=135
|
Til top |
|
|
snegom07 Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 223
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
ORDKLØVERI
|
Til top |
|
|
larsrene Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 10
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og helt enig med C.Bukowski herfra!
Jeg er sikker på, at de stridende parter såvel er fremkommet med synspunkter, er blevet oplyst, og har fået det nødvendige omfang sympatitilkendegivelser (i hvert fald for den forsmåede parts vedkommende).
Budskabet er trængt igennem - leave it be (og undgå et reverseret resultat)
/LR
|
Til top |
|
|
C.Bukowski Forum Bruger

|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
SonusFaber skrev:
spped six skrev:
C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd - En mand køber noget hos en forhandler. Han har åbenbart problemer med
forhandleren. Han opretter tråde forskellige steder på nettet. En masse medløbere (de fleste nok uden ret meget kendskab) råber op om denne
uretfærdighed. Andre medløbere laver nu også tråde i sympati. Råber en op råber alle op ....Sådan er nettet I bund og grund er det et problem
mellem sælger og køber og ikke en skid andre - Det var og er et simplet købt hvor både køber og sælger har skyld, men diskutionen her er
ensidig og over grænsen. Jeg kender ikke MJ, måske er han en skurk måske ikke, måske har nogle ok erfaringer, måske har andre ikke - Men
nettet kan nemt ødelægge en person eller en forretning. Denne tråd, som er totalt ligeglydigt og kun et surt opstød fra en medløber burde havde
været stoppet langt tidligere. Men der er åbenbart meget stor forskel på at svine profiler til her (Åhhh så forbudt) og snakker rigtig skidt om
andre som ikke gider, vil eller har muligheden for at forsvare sig .....Klam indstilling |
|
|
Enig.
/Henrik |
|
|
Nu hvor sagen forhåbentlig er ved at være løst, kan jeg ikke se det konstruktive bidrag i, at Bukowski intervenerer på meget ukonkret vis og
dermed bidrager til, at tråden fortsættes Noget andet er, at sagen har været temmelig grundigt belyst. Se f.eks. moderators indlæg på
nerds.dk:
http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&t=5151&postdays= 0&postor der=asc&start=135 |
|
|
Jeg har forståelse for dit evt. tab og fustration - Men denne tråd har ikke været kontruktiv på noget måde andet end at hidse en stemming op omkring en mands levebrød Men det bidrag havde du gavn af ikke ?
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
C.Bukowski skrev:
SonusFaber skrev:
spped six skrev:
C.Bukowski skrev:
|
|
Enig.
/Henrik |
|
|
dermed bidrager til, at tråden fortsættes Noget andet er, at sagen har været temmelig grundigt belyst. Se f.eks. moderators indlæg på
nerds.dk:
http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&t=5151&postdays= 0&postor der=asc&start=135 |
|
|
Jeg har forståelse for dit evt. tab og fustration - Men denne tråd har ikke været kontruktiv på noget måde andet end at hidse en stemming op omkring en mands levebrødMen det bidrag havde du gavn af ikke ? |
|
|
Sådan en som MJ der bliver ved ska da bare frem i lyset!! jeg sku ikk have 35k ude i byen og hænge!!!!!
Det er ham selv der ødelægger hans eget leve brød om ikk omvendt!!
MVH
|
Til top |
|
|
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er muligt, der i denne tråd på nogle punkter er kørt af sporet, men den har haft den konsekvens, at alle læsere af den er
blevet gjort opmærksom på MJ's uheldige måde at behandle sine kunder på. Sagen har også fået rusket op i moderatorerne,
som klart har tilkendegivet, at MJs handlemåde ikke er acceptabel.
C.Bukowski, det lyder som om, du har ondt af MJ. Fred være med det; jeg er tilfreds med, at denne tråd har blotlagt, at
manden har en tvivlsom handelsmoral.
/dreamz
|
Til top |
|
|
SonusFaber Forum Bruger

|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
C.Bukowski skrev:
SonusFaber skrev:
spped six skrev:
C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd - En mand køber noget hos en forhandler. Han har
åbenbart problemer med
|
|
Enig.
/Henrik |
|
|
nerds.dk:
|
|
Jeg har forståelse for dit evt. tab og fustration
- Men denne tråd har ikke kontruktiv på noget måde andet end at hidse en stemming op omkring en mandslevebrødMen det bidrag havde du
gavn af ikke ? |
|
|
En mand på nerds.dk (Thethe) skriver i en tråd, at det er en god idé at tage en kop kaffe for at komme ned på jorden, inden man svarer på
polemiske indlæg. Det har jeg nu gjort  Jeg kan kun bemærke, at jeg på ingen måde har bidraget til at ophidse en stemning omkring MJ, hvis
man derved forstår, at jeg skulle have forholdt mig usagligt til sagen. Jeg har udelukkende holdt mig til sandheden. At sandheden så kan virke
ophidsende i sig selv, kan jeg selv sagt ikke stilles til ansvar for, ligesom det ikke er mit bord, hvad folk på forum måtte mene om sagen. Jeg
søgte i sin tid offentlighedens vurdering, da sagen angiveligt ikke ville kunne løses uden en retssag. Jeg fremlagde sagen på aldeles saglig vis og
efterlyste i samme ombæring, at MJ fremlagde sin side af sagen.
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis internettet kan bidrage, til at god service bliver et vigtigere konkurrenceparameter, så er sådanne tråde med til at forhøje kvaliteten af service. Det vil rygtes, hvis en forhandler kun taler sort, når der stilles tekniske spørgsmål - osv. Det stiller lidt større krav til forhandleres forberedelse, på at møde kunden, men forhåbentlig giver det også lyst til at have hifi som hobby. Jo mere vi kan holde hifi som et forhandler/kunde forhold, jo bedre. De, der vil købe chifi på eBay skal naturligvis også have lov.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
SonusFaber skrev:
C.Bukowski skrev:
SonusFaber skrev:
spped six skrev:
C.Bukowski skrev:
Sjov mærkværdig tråd - En mand køber noget hos en forhandler. Han har åbenbart problemer med forhandleren. Han opretter tråde forskellige steder på nettet. En masse medløbere (de fleste nok uden ret meget kendskab) råber op om denne uretfærdighed. Andre medløbere laver nu også tråde i sympati. Råber en op råber alle op ....Sådan er nettet I bund og grund er det et problem mellem sælger og køber og ikke en skid andre - Det var og er et simplet købt hvor både køber og sælger har skyld, men diskutionen her er ensidig og over grænsen. Jeg kender ikke MJ, måske er han en skurk måske ikke, måske har nogle ok erfaringer, måske har andre ikke - Men nettet kan nemt ødelægge en person eller en forretning. Denne tråd, som er totalt ligeglydigt og kun et surt opstød fra en medløber burde havde været stoppet langt tidligere. Men der er åbenbart meget stor forskel på at svine profiler til her (Åhhh så forbudt) og snakker rigtig skidt om andre som ikke gider, vil eller har muligheden for at forsvare sig .....Klam indstilling |
|
|
Enig.
/Henrik
|
|
|
Nu hvor sagen forhåbentlig er ved at være løst, kan jeg ikke se det konstruktive bidrag i, at Bukowski intervenerer på meget ukonkret vis og dermed bidrager til, at tråden fortsættes Noget andet er, at sagen har været temmelig grundigt belyst. Se f.eks. moderators indlæg på nerds.dk: http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&t=5151&postdays= 0&postor der=asc&start=135 |
|
|
Jeg har forståelse for dit evt. tab og fustration - Men denne tråd har ikke kontruktiv på noget måde andet end at hidse en stemming op omkring en mandslevebrødMen det bidrag havde du gavn af ikke ? |
|
|
En mand på nerds.dk (Thethe) skriver i en tråd, at det er en god idé at tage en kop kaffe for at komme ned på jorden, inden man svarer på polemiske indlæg. Det har jeg nu gjort Jeg kan kun bemærke, at jeg på ingen måde har bidraget til at ophidse en stemning omkring MJ, hvis man derved forstår, at jeg skulle have forholdt mig usagligt til sagen. Jeg har udelukkende holdt mig til sandheden. At sandheden så kan virke ophidsende i sig selv, kan jeg selv sagt ikke stilles til ansvar for, ligesom det ikke er mit bord, hvad folk på forum måtte mene om sagen. Jeg søgte i sin tid offentlighedens vurdering, da sagen angiveligt ikke ville kunne løses uden en retssag. Jeg fremlagde sagen på aldeles saglig vis og efterlyste i samme ombæring, at MJ fremlagde sin side af sagen. |
|
|
Og det har MJ på ingen måde gjort og kan derfor på ingen måde fremvise hans troværdighed. Din udlægning af sagen er kun til gavn og vil bestemt få forhandlere med samme tvivlsomme forretnings metoder til at tænke sig en ekstra gang om. Ellers bliver de verbalt banket i jorden! __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
C.Bukowski Forum Bruger

|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
dreamz skrev:
Det er muligt, der i denne tråd på nogle punkter er kørt af sporet, men den har haft den konsekvens, at alle læsere af den er
blevet gjort opmærksom på MJ's uheldige måde at behandle sine kunder på. Sagen har også fået rusket op i moderatorerne,
som klart har tilkendegivet, at MJs handlemåde ikke er acceptabel.
C.Bukowski, det lyder som om, du har ondt af MJ. Fred være med det; jeg er tilfreds med, at denne tråd har blotlagt, at
manden har en tvivlsom handelsmoral.
/dreamz |
|
|
Har ikke på noget tidpunkt skrevet jeg har ondt af manden. Man ligger som man har redt. - Men det er forkert og desvære alt for nemt at hænge personer ud på nettet -
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
C.Bukowski skrev:
dreamz skrev:
Det er muligt, der i denne tråd på nogle punkter er kørt af sporet, men den har haft den konsekvens, at alle læsere af den er blevet gjort opmærksom på MJ's uheldige måde at behandle sine kunder på. Sagen har også fået rusket op i moderatorerne, som klart har tilkendegivet, at MJs handlemåde ikke er acceptabel.
C.Bukowski, det lyder som om, du har ondt af MJ. Fred være med det; jeg er tilfreds med, at denne tråd har blotlagt, at manden har en tvivlsom handelsmoral.
/dreamz |
|
|
Har ikke på noget tidpunkt skrevet jeg har ondt af manden. Man ligger som man har redt. -
Men det er forkert og desvære alt for nemt at hænge personer ud på nettet -
|
|
|
Det er for nemt ja, men i dette tilfælde kunne MJ selv have udlagt sin version hvis han ellers mente at han havde handlet korrekt. Måske det ville ende i mudderkast og påstand mod påstand. Havde SF ikke gjort noget ved at skrive om sin utilfredshed tror du så at han ville have fået sine penge?. På denne måde undgås en evt. retsag. Hvad ville du helst ? __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Encore skrev:
blipblob skrev:
Ja, han har lukket sin profil her og på nerds
Nu bliver han nok nød til, på sigt, at lukke forretningen  |
|
|
Det er desværre det der gør mig lidt bekymret for SonusFabers depositum. Har MJ noget at tabe nu? |
|
|
Ja - en masse tid. Desuden har han sagt at han vil overføre pengene, så det bør du nok ikke stille spørgsmåltegn ved lige nu.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
Det er lidt sjovt at alle Mark Johansens annoncer er forsvundet, meeeeeeeeeeeeen ser det nu ikke som noget tab  |
|
|
De ligger på DBA under privat annoncer __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|