Forfatter |
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 07:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Vi har længe tænkt over, hvad vi vil gøre ved situationen omkring Mark Johansen. Han har ikke været velkommen på forum i et stykke tid efterhånden for det første. Hans konto står som "Lukket efter brugers eget ønske", men reelt er han heller ikke velkommen.
Vores Tilbudsavis fungerer sådan, at en forhandler kan købe sig til 6 måneders fri adgang for et givent beløb. Mark Johansen har en måned tilbage af sin adgang. Herefter vil vi ikke give ham adgang til Tilbudsavisen igen.
Eftersom vi er et frivilligt foretagende, vil vi ikke kaste os ud i de juridiske komplikationer der kan være, ved at skulle tilbagebetale penge, ved at lukke hans konto med det samme.
Dog vil vi overveje det alligevel, hvis Mark Johansen indrykker flere annoncer på kanten loven og/eller retningslinjerne, i den sidste måned han vil kunne annoncere i Tilbudsavisen. Dette er blevet gjort meget klart over for Mark Johansen, og Hifi4all.dk vil holde et vågent øje med annoncerne i den sidste måned.
Herefter vil Mark Johansen ikke have adgang til forum, KSB eller Tilbudsavisen.
Beslutningen har været undervejs længe, eftersom sagen, med vores viden viden, virker mere kompliceret end man umiddelbart skulle synes. Med det sagt, har vi heller ikke ønsket at tage endelig stilling i sagen, men her til sidst, har der været for mange forhold der har gjort, at vi ikke længere vil have Mark Johansen på Hifi4all.dk.
Hifi4all.dk har heller ikke ønsket, at drage en forhastet konklusion på en svær sag, som endda ikke engang er afsluttet endnu. Hvis vi skal udelukke nogen på baggrund af forelagte bevismateriale, skal der grundig overvejelse til.
Og så vil jeg igen sige, at Hifi4all.dk er et uafhængigt foretagende, hvor hverken administratorer, moderatorer eller skribenter modtager nogen form for løn. Ikke af det vi tjener på siden, og da slet ikke fra branchen.
Mvh Team Hifi4all.dk 
|
|
|
Det er rigtig fint håndteret 
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
En lidt trist sag, for et, i highend sammenhænge, nærmest symbolsk lavt beløb.  Men nu kommer der en afrunding, så forhandler og kunde kan komme videre.
|
Til top |
|
|
Morell Forum Bruger

Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syntes det er rigtigt flot af H4A.dk at tage den afstand til manden som de nu har gjort, og derved trukket en streg! Er uden tvivl
en god håndtering...
SB; Håber virkelig at han får overført de penge til dig så du har dem senest fredag. Hvis dette sker, dropper du så alt imod ham
og lader som intet er hændt?
__________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
Til top |
|
|
SonusFaber Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 43
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neon^ skrev:
Syntes det er rigtigt flot af H4A.dk at tage den afstand til manden som de nu har gjort, og derved trukket en streg! Er uden tvivl
en god håndtering...
SB; Håber virkelig at han får overført de penge til dig så du har dem senest fredag. Hvis dette sker, dropper du så alt imod ham
og lader som intet er hændt? |
|
|
Hvis blot jeg får mine penge, har jeg som sagt ikke længere noget udestående med MJ
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
SonusFaber skrev:
Neon^ skrev:
Syntes det er rigtigt flot af H4A.dk at tage den afstand til manden som de nu har gjort, og derved trukket en streg! Er uden tvivl en god håndtering...
SB; Håber virkelig at han får overført de penge til dig så du har dem senest fredag. Hvis dette sker, dropper du så alt imod ham og lader som intet er hændt? |
|
|
Hvis blot jeg får mine penge, har jeg som sagt ikke længere noget udestående med MJ  |
|
|
Udover at du nok ikke gør forretning med ham mere   __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjerager skrev:
Kjeldsen skrev:
blipblob skrev:
bjerager skrev:
Lidt tøset, at du ikke skriver det her, som du skrev i den PB, som du sendte mig, nemlig at du truer mig med udelukkelse, hvis jeg ikke makker ret.
|
|
|
Slettet af moderator. Bruger er udelukket fra Hifi4all. /A |
|
|
Ganske givet. Brugere smides kun ud, hvis de gentagne gange bryder forumregler.
|
|
|
Selv om det er mig lidt imod, bliver jeg jo nok nødt til at citere, hvad Mastervol helt præcist har skrevet til mig i en PB:
"Hej Bjerager
Se venligst hvad jeg har skrevet til dig på forum, for dette er en tilføjelse:
Hvis IKKE du kan fra nu af holder dig til rette forum og undlader at hijacke en tråd for at bruge den som en vendetta på baggrund af en tidligere sag, så bliver du udelukket.
Og det er naturligvis ikke til diskution.
Mvh"
|
|
|
Da jeg først læste om at Bjerager blev truet med udelukkelse hvis ikke han makkede ret, så tænkte jeg også at det er da for galt - man kræver da ikke at nogen "makker ret", og man truer da ikke.
Nu viser det sig så at der slet ikke har været nævnt noget om at makke ret - han har i en pæn tone fået at vide at han skal holde sig til henstillingen fra en moderator. Og en trussel vil jeg nu heller ikke kalde det - hvordan skal man ellers formulere det?
Fra mit synspunkt har Bjerager pisket en stemning op.
Kudos til Hifi4all for den fine udmelding om håndteringen. Også en sådan håndtering har to eller flere sider, og så længe Hifi4all ikke meldte ud spirede konspirationsteorierne mere lystigt end til det halvårlige jeg-blev-bortført-af-aliens møde, men jeg synes det er fornuftigt at gå stille med dørene indtil man er sikker i sin sag.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
blipblob skrev:
|
|
Hvad ville du selv foreslå man skal gøre, når dét der klikkes ja til, ved tilmelding, konsekvent og bevidst ikke overholdes? Var det noget i retning af: "Bjerager - jeg skal lige være væk i et par timer, så gider du at være gæstemoderator, til jeg kommer tilbage?" 
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
blipblob skrev:
|
|
Og det er netop også hvad moderatorerne gør. Du kender, som jeg, ikke den forudgående PB-korrespondance, og ved derfor heller ikke hvad der har været skrevet frem og tilbage. Det er et ret vagt grundlag at dømme nogen, udelukkende ud fra den eneparts udtalelser, som du gør her. Jeg er sikker på at bjerager har gjort sig fortjent til sin udelukkelse, ellers havde Mastervol ikke trumfet igennem. Han var blevet advaret og fulgte ikke ovenstående henstilling. Thumbs up for modereringen herinde. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
blipblob skrev:
|
|
Jep, det er en her-bestemmer-jeg besked fra en der rent faktisk bestemmer herinde, og som kan, må og skal håndhæve forum-lovene. Hvordan skulle det ellers have været formuleret, efter gentagne henstillinger om at moderere sine udtalelser? "Jeg synes altså at du ligesom bør holde dig til reglerne, ellers sker der måske noget som du ikke synes er sjovt... Undskyld...".
Jeg synes stadig det er en pæn henstilling - det er ikke hvad jeg vil kalde en trussel, og der står ikke "nu makker du ret" men i stedet fast og bestemt at nu stopper det.
|
Til top |
|
|
Per N Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indlæg om, hvor dumt h4a håndterede sagen blev rundhåndet slettet og kaldt offtopic.
Indlæg om, hvor flot de nu har håndteret sagen får lov til at stå, hvorfor er de ikke offtopic? __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
blipblob skrev:
|
|
Jeg er ikke sikker på noget som helst. Det er en vurderingssag som moderatorerne står overfor hver gang en sådanne sag er på tale. Som udgangspunkt vil jeg lade enhver tvivl komme moderatoren til gode. De er trods alt betroet denne "magt", og må forventes at kunne håndtere den korrekt. Bjerager har fået en henstilling, pæn eller ej. Den har han ikke fulgt, og dette har fået nøjagtig den konsekvens han blev stillet i sigte. Længere kan jeg ikke rigtigt se at den er. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Indlæg om, hvor dumt h4a håndterede sagen blev rundhåndet slettet og kaldt offtopic.
Indlæg om, hvor flot de nu har håndteret sagen får lov til at stå, hvorfor er de ikke offtopic? |
|
|
Måske fordi moderatorerne ikke gider høre på konspirationsteorierne om at de er i lommen på MJ fordi de ved at de ikke er? Men de må såmænd gerne moderere mine udsagn væk, det gør ikke noget - jeg gider bare ikke at høre på al det tudekiks-snak, og så har jeg ret til at kommentere det 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
[Bjerager har fået en henstilling, pæn eller ej. Den har han ikke fulgt, og dette har fået nøjagtig den konsekvens han blev stillet i sigte. Længere kan jeg ikke rigtigt se at den er.
|
|
|
Enig - der er faldet en henstilling som blev mødt med trods. Hvis børn ikke følger forældrenes henstillinger må de også føle "straffen".
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
Indlæg om, hvor flot de nu har håndteret sagen får lov til at stå, hvorfor er de ikke offtopic? |
|
|
Der bliver nok ryddet op i tråden endnu en gang, og der flyver nok et par af mine indlæg i papirkurven også.  Det er i hvert fald sket før.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Der bliver nok ryddet op i tråden endnu en gang, og der flyver nok et par af mine indlæg i papirkurven også.  Det er i hvert fald sket før.  |
|
|

Så kan tråden måske komme ned på en 5-6 sider igen 
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes i selv i er ontopic lige nu, opret en tråd om emnet(tror dog hurtig den bliver lukket), denne tråd handler jo om et mellemværende mellem SF og MJ, personlig vil jeg godt kunne læse hvordan det ender her, så inden moderatorene føler sig tvunget til at lukke tråden, så start debaten i en anden tråd __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
blipblob skrev:
|
|
Det er der jo nogen der gerne vil have 
Jeg går som regel ind for at afledt off-topic også har sin plads, og der skal jo også være plads til at vi hygger os - men kommer der så en henstilling fra moderator-gruppen om at noget er direkte upassende, så må man følge den. Siger de at jeg skal holde min kæft gør jeg det.
|
Til top |
|
|
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her bliver jeg nødt til at trække det store chefhåndtag.
Denne tråd omhandler MJSA, så back on track!
Der vil givetvis blive slettet indlæg i denne tråd, når vi har haft tid til at diskutere sagen.
Fortsat god debat.
/virious
|
Til top |
|
|
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonus Faber : Har du modtaget dine penge ?..... det håber jeg godt nok du har
|
Til top |
|
|
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
Sendt: 18 Februar 2010 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er lidt sjovt at alle Mark Johansens annoncer er forsvundet, meeeeeeeeeeeeen ser det nu ikke som noget tab
|
Til top |
|
|