Forfatter |
|
webercarbmann Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 33
|
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære alle.
Har brug for lidt råd og velledning.
Jeg har en bekendt der på et tidspunkt søgte råd hos mig om hvor man kunne få repareret en ældre rørforstærker. Han havde solgt den og det viste sig at der var noget galt med den. Har er er ærlig mand og tilbød køber at få lavet forstærkeren. Jeg havde hørt om "Willy" i Kbh. Min bekendte kontaktede Willy og der kom en aftale i hus. Der blev betalt et beløb forud for at få liv i forstærkeren igen. (Nok lidt naivt...) Her et år efter kontakter min bekendte igen Willy og Willy meddeler at forstærkern nu er lavet. Min bekendte sender nu køberen ind til Willy efter forstærkeren og den har angiveligt stadig den samme fejl. Willy er iøvrigt umulig at få i tale... Suk Spild af tid, gode kræfter og penge... Hvad pokker gør man? Jeg skriver dette indlæg af frustration, ikke for at hænge nogen ud. Det holder bare ikke at drive forretning på denne måde.....
|
Til top |
|
|
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du ikke vil hænge nogen ud, hvorfor gør du det så? 
Har du dårlig samvittighed over dit råd og vil prøve at dulme det lidt?

__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
Til top |
|
|
Rattrapante Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 39
|
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved præcis hvordan du har det. Jeg har prøvet noget af det samme, samme sted. Dog uden at betale forud.
Jeg måtte give op og hente mit grej igen uden at der var så meget som kikket på det.
|
Til top |
|
|
Violinisten Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 19
|
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har planer om at lade Willy istandsætte min gamle Audire Diffet 1 forforstærker. Han har ikke lavet noget for mig før, men mit indtryk af ham var godt da jeg kiggede ned i butikken ved et tilfælde og fik en snak med ham. Jeg melder gerne tilbage her når operationen foråbentligt er veloverstået. Skal dit indlæg forstås sådan at Willy ikke er villig til at diskutere hvad der evt. kan være gået galt med forstærkeren?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle.
Groove - at fremlægge noget problematisk på en ordentlig måde er efter min mening ikke at "hænge nogen ud"
Jeg føler lidt at både gode og dårlige efraringer har ret til at komme frem i lyset.
Den omtalte sag er strandet ved at forstærkeren stadig står hos Willy uden at være lavet. Det er angiveligt meget svært at få fat i manden og få en snak om hvad der videre skal ske? Jeg skaev at han var svær at få I tale - dette skal ikke opfattes som om at han ikke vil diskutere problemet, man man skal jo først have fat på ham før man kan diskutere det med ham...... Der er vist ingen tvivl om at Willy er en kapacitet på området, det var også derfor at jeg nævnte ham som en mulighed for at få løst problemet. Det nytter bare ikke noget at ting skal trække ud i årevis... Bare min mening. Peter Jensen
|
Til top |
|
|
RAZZER Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove skrev:

|
|
|
Disse mennesker skal da hænges ud, hvis vi ikke hjælper hinanden i dette samfund hænger det jo ikke sammen!
|
Til top |
|
|
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
webercarbmann skrev:
Hej Alle.
Groove - at fremlægge noget problematisk på en ordentlig måde er efter min mening ikke at "hænge nogen ud" Jeg føler lidt at både gode og dårlige efraringer har ret til at komme frem i lyset.
Den omtalte sag er strandet ved at forstærkeren stadig står hos Willy uden at være lavet. Det er angiveligt meget svært at få fat i manden og få en snak om hvad der videre skal ske? Jeg skaev at han var svær at få I tale - dette skal ikke opfattes som om at han ikke vil diskutere problemet, man man skal jo først have fat på ham før man kan diskutere det med ham...... Der er vist ingen tvivl om at Willy er en kapacitet på området, det var også derfor at jeg nævnte ham som en mulighed for at få løst problemet. Det nytter bare ikke noget at ting skal trække ud i årevis... Bare min mening. Peter Jensen |
|
|
Hvad med at gå hen og snak med manden?
Hvornår var sagen lovet færdig? Lavede du selv aftalen? __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove skrev:

|
|
|
Det er rigtigt, at det kan være vanskeligt at 'få fat' i Willy. Og det er nu lidt synd, idet han faktisk er en rigtig dygtig tekniker. Jeg gætter på at bunken af apparater i Willys kælder er vokset ham over hovedet...og at overblikket derved er røget. Willy har haft en periode med sygdom, og det har nok ikke gjort tingene bedre... Men Willy er jo en venlig mand, og der er i hvert fald ikke tale om ond vilje, hvis nogle apparater ikke er repareret på bedste måde. Jeg tror, at det er et spørgsmål om dårlig (manglende?) logistik... Jeg har hørt, at Willy for tiden laver noget for Tom (Audio Art) - så det kunne være, at man kan få fat i Willy ad dén kanal? Med venlig hilsen Niels
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Igen
Med mindre man bor i kbh, er det upraktisk at køre derind uden at have en aftale på forhånd. Min hovedpointe er at manden ikke er til at ringe op og ikke har almindelige åbningstider. Hvis han var til at få fat på var problemet måske på vej til en løsning. Hvis Willy læser eller hører om dette kunne han jo give lyd.
Jeg lavede ikke aftalen. Der blev aftalt at det ville tage en måndes tid. Peter Jensen
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3134
|
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Blot så en halvgammel nisse som jeg kan følge med: Hvis forstærkeren var lovet færdig i løbet af en måneds tid, hvordan i alverden kan det så være, at din bekendte føst kontakter ham et år efter indlevering? Jeg stiller ikke dig ansvarlig for din kammerats langmodighed, som i den grad virker som noget der nemt kunne forveksles med ligegyldighed. Hygge, Brok
__________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Igen
Min bekendte har adskillige gange i løbet at det forgangne år forsøgt at få fat på Willy - jeg har blot skrevet indlæget idag da jeg talte med vedkommende idag og vi kom til at diskutere sagen. Hvis vi på en eller anden måde kunne få fat på willy vil det være fint. Peter Jensen
|
Til top |
|
|
sunaudio Branchemedlem

Sun Audio, Aalborg
Bruger siden: 18 Marts 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 334
|
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis I har adressen på manden, så prøv noget så gammeldags som et brev. Det må han jo få og reagere på.
__________________ " Vi tre kunne hejse 10 flag, men vi blev kun født en dag"
|
Til top |
|
|
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Willy sidder næsten hver dag inde hos Tom - Audio Art. Talte med ham der sidste mandag - altså for q uge siden. Hvad med at ringe derind og se om du kan fange ham?
Et alternativ kunne være Allan hos AB Audio. Han reparerer og modificerer også rørgrej.
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
Til top |
|
|
Tweaker Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
Sendt: 11 Februar 2010 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der har linket til Willy`s nye hjemmeside? Tror ikke at Google har indekseret den endnu
|
Til top |
|
|
Mulan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 212
|
Sendt: 11 Februar 2010 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hent da l**tet og få en anden til at lave/servicere den.
Hvis man ikke selv kan finde ud af at få afhentet den eller få kontakt med willy så er man da lidt af en klovn, syntes indlæget siger mere om din kammerat end willy
|
Til top |
|
|
reenberg Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 466
|
Sendt: 11 Februar 2010 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han svare nu ret så hurtigt på mine mails, så det er da en oplagt kontakt-vej ( tror forresten han har influenza for tiden )
|
Til top |
|
|
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
Sendt: 11 Februar 2010 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
eller prøv at kontakte "forsvundne danskere".....
|
Til top |
|
|
audiohagel Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 150
|
Sendt: 11 Februar 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|