Forfatter |
|
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Andersen skrev:
- Ahrg, noget ER det altså om snakken f.s.v. angår "sløv respons" hos TC. Jeg bestilte også en vare via deres onlineshop for en måneds tid siden, og fik ganske vist "autosvar" om at min bestilling var effektueret og at varen var på vej. Efter et par dage, mailede jeg til dem - på to forsk. mailadresser....ingen svar.....så PRØVEDE jeg at ringe til dem (KBH) over en tre dages periode....INGEN tog telefonen ( og jeg ringede mange gange, formiddag, middag, aften), ringede til Århus også...ingen tog telefonen...endelig fik jeg "hul igennem" til KBH - beskeden var at man nu ville undersøge om varen rent faktisk VAR mulig at levere......der lovede man at ringe tilbage dagen efter - kan den spændte læser gætte hvad som ikke skete ?... . Jeg måtte så igen-igen kontakte TC...hvor man så kunne fortælle at man ikke kunne lev. varen alligevel. DET er vel ikke ligefrem TOPkundeservice....ihvertfald ikke QUICKservice
MVH |
|
|
Det kender jeg kun også alt for godt... Og i mit tilfælde drejede det sig om varer for adskellige tusinde kroner. Jeg måtte selv personligt ned i butikken 2-3 gange, fordi de ikke svarede på mails, ikke ringede tilbage eller slet ikke tog telefonen... __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios skrev:
Jesper Andersen skrev:
- Ahrg, noget ER det altså om snakken f.s.v. angår "sløv respons" hos TC. Jeg bestilte også en vare via deres onlineshop for en måneds tid siden, og fik ganske vist "autosvar" om at min bestilling var effektueret og at varen var på vej. Efter et par dage, mailede jeg til dem - på to forsk. mailadresser....ingen svar.....så PRØVEDE jeg at ringe til dem (KBH) over en tre dages periode....INGEN tog telefonen ( og jeg ringede mange gange, formiddag, middag, aften), ringede til Århus også...ingen tog telefonen...endelig fik jeg "hul igennem" til KBH - beskeden var at man nu ville undersøge om varen rent faktisk VAR mulig at levere......der lovede man at ringe tilbage dagen efter - kan den spændte læser gætte hvad som ikke skete ?... . Jeg måtte så igen-igen kontakte TC...hvor man så kunne fortælle at man ikke kunne lev. varen alligevel. DET er vel ikke ligefrem TOPkundeservice....ihvertfald ikke QUICKservice
MVH
|
|
|
Det kender jeg kun også alt for godt... Og i mit tilfælde drejede det sig om varer for adskellige tusinde kroner. Jeg måtte selv personligt ned i butikken 2-3 gange, fordi de ikke svarede på mails, ikke ringede tilbage eller slet ikke tog telefonen...
|
|
|
Siger kun min mening. Men ikke en butik jeg bryder mig om uanset påstande om det modsatte. Det er da påfaldende at det er de samme negative ting der bliver skrevet og hørt fra andre. Tapeconnection kan man ikke have tiilid til som et seriøst handelssted. Uadtil fremstår man seriøs via reklamer og anden markedsføring. Men ens forventede oplevelse forstummer når man bliver mødt af tom snak, restordre og dårlig feedback. Lidt synd når personalet generelt besidder en god viden og rådgivning. Der må sidde nogen i ledelsen som formidler forkerte budskaber __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser unægteligt ud som om at vi har MEGET forskellige erfaringer hos de enkelte forhandlere ! 
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sagen er løst. Yderligere diskussion kan foregå i andre tråde om samme emne.
Edit: Trådstarter har anmodet om at få tråden åbnet igen, pga. yderligere komplikationer
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3134
|
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men hvad består de så i?
Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|
eichmeier Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 121
|
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen mig, der ikke var tålmodig nok, højttalerne er kommet med posten i dag, er stillet op og de spiller over al forventning, så det er dejligt.
Der er også sendt en mail til Søren fra TC om at de er modtaget , med en tak for handlen og at de spiller godt.
så glæder mig til at få dem spillet til.
/eichmeier
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 19 Januar 2010 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|