Forfatter |
|
eichmeier Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 121
|
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bestilte højttalere ved tapeconnection på nettet i fredag 8/1-2010
Tænkte dem har jeg nok i løbet af næste uge, men hørte aldrig mere fra dem, spurgte dem så pænt tirsdag, hvad status på min ordre var, da jeg jo venter spændt.
Får svar tilbage at de regner med at sende dem i denne uge, men jeg har endnu ikke set eller hørt mere fra dem.
Skriver så til dem igen i går aftes for lige at høre om jeg skulle forvente de kom i dag. INGEN SVAR
Skriver så igen i dag, omkring klokken 14.00 for lige at høre hvad er sker............. INGEN SVAR.
Syntes godt nok det er dårlig service.
Især af en netbutik, upåagtet af hvor travlt de må have.
/
|
Til top |
|
|
JanJ Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 108
|
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad stod der af lagerstatus på webshoppen, da du bestilte dem? /Jan
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er formålet med dit indlæg? Jeg forstår ikke helt hvorfor en forhandler skal hænges offentligt til skue, for noget jeg vil betragte som en bagatel  Du har ikke fået svar på en mail du sendte i går aftes og een i dag. Tålmodighed er en dyd, men jeg kan da godt se at det kan virke en smule irriterende. Du har altid den mulighed at ringe til dem.
__________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Under 24 timers responstid er nu heller ikke møj at give dem....
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er beløbet trukket fra din konto? Hvis de har kaos i edb'en, så er det måske en ide at ringe til dem. Jeg har selv oplevet noget lignende, i en anden netbutik - og her var problemet spam. Mine beskeder druknede iblandt 1000 spammails dagligt.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor ringer du ikke bare til dem??
Så kan du formentlig få et svar med det samme. Men du kan måske bedre lide, at gemme dig bag tastaturet, og skyde med skarpt derfra
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|
eichmeier Forum Bruger

|
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syntes ikke jeg skyder med skarpt, syntes bare det er mærkeligt at første gang jeg spørger dem får jeg et svar, men ellers ingen.
LAgerstatus var grøn.
Arbejder selv med netshop til daglig, og tror ikke en så stor shop som TC har spam problemer af betydning, de har nok relevante filtre.
Men jeg beklager hvis folk mener jeg hænger dem ud, jeg har ikke haft mulighed for at ringe til dem, men vil gøre det mandag forudsat jeg ikke hører fra dem.
Var nok bare lidt ekstra frustreret fordi jeg ikke fik varerne til weekenden så jeg kunne hygge mig med det.
/
|
Til top |
|
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEHE. kan da godt forstå din frustration. Men måske HAR de ikke været istand til at svare. Og det kan der jo være mange gode grunde til .
Men Prøv da og giv dem et kald imorgen.
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
eichmeier skrev:
Syntes ikke jeg skyder med skarpt, syntes bare det er mærkeligt at første gang jeg spørger dem får jeg et svar, men ellers ingen.
LAgerstatus var grøn.
Arbejder selv med netshop til daglig, og tror ikke en så stor shop som TC har spam problemer af betydning, de har nok relevante filtre.
Men jeg beklager hvis folk mener jeg hænger dem ud, jeg har ikke haft mulighed for at ringe til dem, men vil gøre det mandag forudsat jeg ikke hører fra dem.
Var nok bare lidt ekstra frustreret fordi jeg ikke fik varerne til weekenden så jeg kunne hygge mig med det.
/
|
|
|
3 mails på en uge, måske de sidste er røget i omtalte filter __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du har sendt til samme mailadresse alle gange, så får du vel et svar snarest. Visse netshops læser kun mails fra én adresse, og skriver f.eks. på deres ordrebekræftelse, at man ikke kan svare på adressen som ordrebekræftelsen er sendt fra. Men det ved du nok alt sammen, hvis du arbejder med det dagligt.  Jeg ville nok ringe, hvis det var mig.
|
Til top |
|
|
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
selvom "man" da har et spam filter funktion i Outlook, tjekker jeg det dagligt, for at se OM en vigtig mail ved en fejl, er blevet omdirigeret, til den omtalte mappe med uønsket e-mails. Outlook er jo Microsoft og der sker af og til ting og sager.
Det er menneskeligt at fejle, men dumt ikke at forsøge at gøre det godt igen 
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville da ringe direkte til dem, i stedet for at lade irritationen tage over og skrive om det på et offentligt forum.... Kan godt forstå dig, da man glæder sig til at få nyt og det er frustrerende når det ikke kommer som forventet. Når det er sagt, kan det kan jo være at der er en plausibel forklaring fra TC og den syntes jeg egentlig også at man skylder forhandleren at give, inden man går i blækhuset!
Det er dejligt let med e-mails. Men også ret tidkrævende for modtageren, hvororfor man kan forvente ekspeditionstid af denne vej. Telefonen er stadig et ganske fint kommunikationsredskab og den direkte vej til dialog. Havde du benyttet denne metode havde du måske haft svar på dit spørgsmål nu!? __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil lige fortælle at jeg for nylig bestilte et fjernsyn af TC. Det viste sig at være forsinket fra leverandøren i flere omgange, men
jeg blev hver gang ringet op og fortalt om status, spurgt om jeg stadig var interesseret, og også tilbudt en rabat som
kompensation for ventetiden. Forbilledlig service i mit tilfælde ...
|
Til top |
|
|
eichmeier Forum Bruger

|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg besked fra dem, højttalerne er nu pakket og jeg glæder mig som et barn til på tirsdag, hvor jeg gerne skulle få et sæt DLS D3,
Bliver fedt med noget lyd i stuen igen.
Takker Tapeconnection for ok behandling.
|
Til top |
|
|
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Ahrg, noget ER det altså om snakken f.s.v. angår "sløv respons" hos TC. Jeg bestilte også en vare via deres onlineshop for en måneds tid siden, og fik ganske vist "autosvar" om at min bestilling var effektueret og at varen var på vej. Efter et par dage, mailede jeg til dem - på to forsk. mailadresser....ingen svar.....så PRØVEDE jeg at ringe til dem (KBH) over en tre dages periode....INGEN tog telefonen ( og jeg ringede mange gange, formiddag, middag, aften), ringede til Århus også...ingen tog telefonen...endelig fik jeg "hul igennem" til KBH - beskeden var at man nu ville undersøge om varen rent faktisk VAR mulig at levere......der lovede man at ringe tilbage dagen efter - kan den spændte læser gætte hvad som ikke skete ?... . Jeg måtte så igen-igen kontakte TC...hvor man så kunne fortælle at man ikke kunne lev. varen alligevel. DET er vel ikke ligefrem TOPkundeservice....ihvertfald ikke QUICKservice
MVH __________________ Jesper / Oldhifinut
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har oplevet en del webbutikker, der giver emailsvar både lørdage og søndage. Det er egentlig mere end man kan forvente - da butiksejeren vel bør holde weekend.  Hvis logistikken giver ordrer, der ikke kan ekspederes, ender det med at slå tilbage på ejeren af butikken, i form af utilfredshed fra kunderne. Lagerstyring bør være af høj prioritet. Synd når det kokser - men så bliver der langsomt luget ud, så de bedste butikker står tilbage.
|
Til top |
|
|
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er ikke den eneste der har dårlige erfaringer på det punkt.....jeg har haft lignende oplevelse med en biks der hedder noget med cable De var utrolig hurtige til at svare på en BESTILLING MEN efterfølgende mails som ikke indeholder konkrete bestillinger blir der IKKE svaret på ! Den holder sgu ikk OG det gir mig ikke just blod på tanden til at handle der igen, selvom jeg rent faktisk godt kunne bruge en vare de har ! surt ! OG deres telefon tror jeg bare er en attrap.....den blir i hvert fald aldrig taget ! 
Frankie
|
Til top |
|
|
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frankie skrev:
Du er ikke den eneste der har dårlige erfaringer på det punkt.....jeg har haft lignende oplevelse med en
biks der hedder noget med cable De var utrolig hurtige til at svare på en BESTILLING MEN efterfølgende mails som ikke
indeholder konkrete bestillinger blir der IKKE svaret på ! Den holder sgu ikk OG det gir mig ikke just blod på tanden til at
handle der igen, selvom jeg rent faktisk godt kunne bruge en vare de har ! surt ! OG deres telefon tror jeg bare er en
attrap.....den blir i hvert fald aldrig taget ! 
Frankie |
|
|
Hmm, jeg har nu kun oplevet god service hos Hificable. Bevares, ikke svar dag og nat og alle weekender, men absolut inden for
hvad man kan forvente, navnlig da firmaet så vidt jeg ved drives af ganske få personer i deres fritid, hvilket måske også kan
forklare hvorfor du har oplevet problemer med at komme igennem på tlf. TC er et noget større biks og bør selvfølgelig have
bedre styr på deres mail-procedurer.
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Encore skrev:
Frankie skrev:
Du er ikke den eneste der har dårlige erfaringer på det punkt.....jeg har haft lignende oplevelse med en
biks der hedder noget med cable De var utrolig hurtige til at svare på en BESTILLING MEN efterfølgende mails som ikke
indeholder konkrete bestillinger blir der IKKE svaret på ! Den holder sgu ikk OG det gir mig ikke just blod på tanden til at
handle der igen, selvom jeg rent faktisk godt kunne bruge en vare de har ! surt ! OG deres telefon tror jeg bare er en
attrap.....den blir i hvert fald aldrig taget ! 
Frankie |
|
|
Hmm, jeg har nu kun oplevet god service hos Hificable. Bevares, ikke svar dag og nat og alle weekender, men absolut inden for
hvad man kan forvente, navnlig da firmaet så vidt jeg ved drives af ganske få personer i deres fritid, hvilket måske også kan
forklare hvorfor du har oplevet problemer med at komme igennem på tlf. TC er et noget større biks og bør selvfølgelig have
bedre styr på deres mail-procedurer. |
|
|
Ogs¨Thumbs Up til Hificable.dk herfra ! Har handlet der en enkelt gang og der var service og information upåklagelig. __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil også lige give Thumps up herfra til hificable.dk - rigtig god service af en netbutik!
Eksemplet med Tape Connection er ikke enestående ved jeg. Der er mange ting som gør at jeg overhovedet ikke vil handle med den butik. Har før oplevet at forspørge på produkter og er blevet lovet dit og dat. også ved at ringe - man hører bare ingenting. Dybt useriøst!
Når man kigger på Deres varesortiment fornemmer jeg at det bliver tyndere og tyndere. Er der måske er årsag til dette ? At sælge og udelukkende koncentrere sig om fladskærms tv bliver Deres død er jeg bange for. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|